וואלה
וואלה
וואלה
וואלה

וואלה האתר המוביל בישראל - עדכונים מסביב לשעון

עור לגויים: תוכניות העירום משתלטות על לוחות השידורים

20.10.2016 / 17:17

דייטים, קניות והישרדות לא דורשים בגדים מתברר, ורשתות הטלוויזיה בעולם מגלות את החדווה של שחרור המשתתפים מהצורך להחליט מה ללבוש בבוקר

icon

בגיל המתאים לצפות בסרטון?

הצפייה בסרטון זה מיועדת למי שמלאו לו 18 שנים

צילום מסך

זה ככל הנראה התחיל כקוריוז בתוכנית ההיכרויות "Naked Attraction", שמשתתפיה מנסים למצוא אהבה כשהם עירומים לחלוטין, אבל נראה שהתופעה במסגרתה אנשים מסתובבים על המסך שלנו נטולי בגדים רק הולכת ומסתעפת. בכתבה שפרסם "הסאן" הבריטי, נמנו לא פחות מ-11 תוכניות שמשודרות בימים אלה ברחבי העולם, ולכולן מכנה משותף אחד: גיבוריהן השאירו את הבושה מחוץ לאתר הצילומים. הנה מספר דוגמאות:

Dating Naked

גרסת "הרווק" (או "UnREAL", אם תרצו) של "Naked Attractions", לוקחת את קונספט החיזור צעד אחד קדימה. במסגרת התוכנית, שמשודרת ברשת TLC, נבחרים רווק ורווקה לבלות במלון יוקרתי על חופי בורה בורה. מדי שבוע ייצאו השניים לדייטים עם שני פרטנרים חדשים, ובכולם הם יהיו עירומים לחלוטין.

Naked and Afraid

אחרי שהעירום כבש את ז'אנר תוכניות ההיכרות, הגיע האבולוציה אל העולמות של "הישרדות". הסדרה, שמשודרת ברשת דיסקברי, מציבה את מתמודדיה כשהם עירומים ונטולי מזון ומים באי בודד, ומאלצת אותם להסתמך על אינסטינקט ההישרדות בלבד.

Buying Naked

אם כבר שרדנו בעירום ומצאנו אהבה בלי בגדים, למה לא לעשות גם עסקים כשהכל פתוח בפני כולם. "Buying Naked" של רשת TLC, מתמקדת בזוגות צעירים שיוצאים לחפש את ביתם החדש בקהילות שבהן זה ממש בסדר לצאת לזרוק את הזבל בחליפת יום ההולדת.

  • עוד באותו נושא:
  • עירום

טרם התפרסמו תגובות

הוסף תגובה חדשה

+
בשליחת תגובה אני מסכים/ה
    0
    walla_ssr_page_has_been_loaded_successfully