וואלה!
וואלה!
וואלה!
וואלה!

וואלה! האתר המוביל בישראל - עדכונים מסביב לשעון

אבי קושניר יככב בתפקיד ראשי בסדרה "משיח" של אודי כגן

8.11.2016 / 13:36

לוואלה! תרבות נודע כי קושניר יככב בדמות של עובד המטבח ארמונד בסדרה, לצד כגן ודאנה איבגי. "משיח", שהחלה כסדרת רשת, תכלול 13 פרקים, תצא לצילומים בשבוע הבא וצפויה לעלות לשידור בשנה הבאה

אבי קושניר באולפן וואלה! ספורט של התכנית גולאסו. מגד גוזני
אבי קושניר/מגד גוזני

השחקן והקומיקאי אבי קושניר יככב באחד התפקידים הראשיים בסדרת הטלוויזיה הקומית "משיח" של זכיינית ערוץ 2 קשת, כך נודע לוואלה! תרבות. קושניר יגלם את דמותו של עובד המטבח ארמונד, ויככב לצד השחקן והקומיקאי אודי כגן ("ארץ נהדרת") המגלם את דמותו של משיח. עוד תככב בסדרה דאנה איבגי, גם היא בתפקיד עובדת מטבח, ועמית איצקר. הסדרה, בהפקת ליאת בנאסולי, תכלול 13 פרקים, תצא לצילומים בשבוע הבא והיא צפויה לעלות בשנה הבאה. על יצירתה חתומים כגן ודנה פוליג. בקשת אישרו את הפרטים.

"משיח" החלה כסדרת רשת מצליחה, בכיכובם של כגן ואיצקר, שעלתה באפריל 2013 ביוטיוב ופרקיה זכו למאות אלפי צפיות. היא עוקבת אחר משיח, זמר כושל והבעלים של אורחן בחדר אוכל בקיבוץ מופרט. בתחילת השנה שעברה השתמשה חברת סלולר בדמותו של משיח עבור קמפיין פרסום.

קושניר היה בעבר, במשך שנים רבות, מכוכבי הזכיינית המתחרה, רשת (כשחקן הראשי בסיטקום "החיים זה לא הכל", וכמגיש "רוקדים עם כוכבים" ו"כלוב הזהב"). עם זאת, הגיח גם לקשת, בתחילת העשור הקודם, כמגיש התכנית "מדריך קושניר".

טרם התפרסמו תגובות

הוסף תגובה חדשה

+
בשליחת תגובה אני מסכים/ה
    0
    walla_ssr_page_has_been_loaded_successfully