וואלה
וואלה
וואלה
וואלה

וואלה האתר המוביל בישראל - עדכונים מסביב לשעון

צפו: טיזר ראשון ל"נורמן" של יוסף סידר עם ריצ'רד גיר וליאור אשכנזי

14.11.2016 / 13:35

יוצר "הערת שוליים" ו"בופור" חוזר עם סרט חדש, והפעם הפקה ישראלית-אמריקאית בשם "נורמן" בכיכובם של ריצ'רד גיר וליאור אשכנזי. צפו בטיזר ממנו

יח"צ - חד פעמי

לאחר הקרנותיו בפסטיבלים של טורונטו וטלורייד, מגיע היום (שני) הטיזר הראשון של "נורמן: עלייתו המתונה ונפילתו התלולה של מאכער ניו יורקי", סרטו החדש עם השם הקצר של יוסף סידר, מי שהיה מועמד לאוסקר על "בופור ו"הערת שוליים".

הסרט הוא הפקה ישראלית-אמריקאית וכיאה לכך משתתפים בו ריצ'רד גיר בצד ליאור אשכנזי, סטיב בושמי בצד נטע ריסקין, שרלוט גינסבורג בצד טלי שרון ודוב'לה גליקמן ועוד.

סרט, שנעשה בהפקה ישראלית-אמריקנית משותפת, מככבים ריצ'רד גיר, ליאור אשכנזי, סטיב בושמי, שרלוט גינזבורג, מייקל שין, דן סטיבנס, ג'וש צ'רלס, יהודה אלמגור, נטע ריסקין, טלי שרון, דובל'ה גליקמן ועוד

הסרט, שככל הנראה שאב השראה מסוימת מפרשת אולמרט-טלנסקי, עוסק בקשר בין עסקן יהודי ניו יורקי לפוליטיקאי ישראלי מן השורה שהופך באופן בלתי צפוי לראש הממשלה.

בארץ אמור הסרט לעלות במרץ, מה שמעיד על כך כי מפיקיו בונים אולי על הקרנת בכורה אירופאית בפסטיבל ברלין ואולי אף על נוכחות בעונת הפרסים - למשל, מועמדות אפשרית לריצ'רד גיר בגלובוס הזהב, אופציה שכבר הועלתה בכמה מעיתוני התעשייה.

טרם התפרסמו תגובות

הוסף תגובה חדשה

+
בשליחת תגובה אני מסכים/ה
    0
    walla_ssr_page_has_been_loaded_successfully