וואלה
וואלה
וואלה
וואלה

וואלה האתר המוביל בישראל - עדכונים מסביב לשעון

נפתלי בנט לליאור שליין: "זלזלת במזרחיים", שליין בתגובה: "המניפולציה לא תעבוד"

20.11.2016 / 18:22

שר החינוך נפתלי בנט יצא נגד התוכנית "גב האומה" בסטטוס בעמוד הפייסבוק שלו וטען כי ליאור שליין "התגרבז על מיליוני ישראלים". שליין הגיב בסטטוס משלו וענה: "פוסט שקרי, חסר אחריות וילדותי"

ראובן קסטרו

(בסרטון: המונולוג שעורר את זעמו של בנט)

seperator

חזית חדשה ל"גב האומה" ולליאור שליין: שר החינוך נפתלי בנט. בנט העלה היום (ראשון) לעמוד הפייסבוק שלו סטטוס ובו יצא נגד "גב האומה" שמשודרת בערוץ 10 בשל ביקורת של שליין על פוסט פרשת השבוע שבנט העלה בפייסבוק. "ליאור שליין, זכותך לא להאמין שהייתה דמות כזו, אברהם אבינו, כפי שהצהרת אמש (וזה עוד הדבר הפחות בוטה שאמרת כנגד סיפורי התנ"ך). אבל הדרך בה אתה מתגרבז על מיליוני ישראלים שומרי מסורת היא דוחה. זלזלת במזרחיים ובמשורר ארז ביטון, שהעיד כי נפגע ממך עד עמקי נשמתו. אתה מזלזל בקביעות ביהודים מאמינים כמוני ובשומרי מסורת בפריים טיים, ושום מכונת צחוקים מוקלטים לא תהפוך את ההתנשאות הפריווילגית הזו ל'סאטירה'", כתב בנט.

שליין לא נותר חייב וכעבור כמה שעות העלה סטטוס משלו: "אתמול ב'גב האומה' הבעתי ביקורת סאטירית ומנומקת על פוסט שפרסם נפתלי בנט וטענתי שהוא שקרי, חסר אחריות וילדותי. היום, כדי להראות שטעיתי, בנט פרסם פוסט שקרי, חסר אחריות וילדותי. בנט, זאת כבר פעם שנייה שאתה מנסה להדביק לי ול"גב האומה" גזענות, כדי להסית נגדנו. הזלזול שלך בישראלים ממוצא מזרחי עד כדי כך עמוק, שאתה מניח שהם יגיבו באופן רגשי ויקנו את השקר הזה אוטומטית? שישכחו מי משתתפי התכנית? שלא יבדקו מה נאמר בה? המניפולציה שלך שקופה ולא תעבוד. תשאל את איילת שקד, היא שמעה שהמזרחים אינטליגנטים כמו אלי אוחנה. ולעניין 'מכונת הצחוקים המוקלטים' - זה מתחת לכבודי, אבל חבר הקבינט ושר החינוך נשמע מוטרד. אז בנט, תאמין בקהל כמו שאתה מאמין באלוהים: גם אם אתה לא רואה את הקהל, הוא נמצא שם. הוא צופה בנו כל הזמן. והוא צוחק, בזמן שאנחנו מצלמים תכניות".

sheen-shitof

עוד בוואלה!

קופת החולים המובילה מציגה: השירותים שיהפכו את החיים שלכם לקלים יותר

בשיתוף כללית

הסטטוס של בנט:

הסטטוס של ליאור שליין:

טרם התפרסמו תגובות

הוסף תגובה חדשה

+
בשליחת תגובה אני מסכים/ה
    0
    walla_ssr_page_has_been_loaded_successfully