וואלה
וואלה
וואלה
וואלה

וואלה האתר המוביל בישראל - עדכונים מסביב לשעון

רז ניסים כהן פרש מ"הישרדות": "הפסד גדול מאוד לתוכנית, הוא היה מוסיף הרבה עניין"

1.12.2016 / 0:00

מאמנו לשעבר של הכדורסלן הצבעוני רז ניסים כהן רואה את פרישתו מ"הישרדות" בתום שבוע של צילומים כצעד מפתיע: "הוא לא בחור שמוותר בקלות". אם שואלים את עמית גל, איש הכדורסל שזכה ב'המירוץ למיליון', "ריאליטי קשה הרבה יותר מכדורסל"

צילום מסך
seperator
רז ניסים כהן. ברני ארדוב
"לא בחור שמוותר בקלות". רז ניסים כהן/ברני ארדוב

הצילומים לעונה החדשה של "הישרדות" החלו רק בשבוע שעבר, אך כבר פורסם כי אחד המתמודדים החליט לפרוש מהתוכנית. רז ניסים כהן, לשעבר כדורסלן מהליגה הארצית, החליט כפי שדווח שלשום בשל "סיבות אישיות" לסיים את חלקו על האי בפיליפינים ולשוב ארצה.

"אצל רז זה יכול להיות כל דבר, מבעיה של אוכל כשר ועד בעיה להסתדר שם עם אנשים. אני לא יודע מה להגיד לך, הוא איש מאוד מגוון", אומר לוואלה! תרבות עידן דורון, מאמנה של מכבי פתח תקווה בכדורסל, בה שיחק עד לא מזמן ניסים כהן. "הוא לא בחור שמוותר בקלות אז זה קצת הפתיע אותי שאחרי שבוע הוא ויתר". בשיחה עם דורון ניסינו להבין את הרקע לפרישתו של המתמודד, שפרץ לתודעה הציבורית בין השאר אחרי שאיתגר בפומבי כדורסלנים בכירים בליגת העל והזמין אותם לשחק מולו "אחד על אחד", כולל פעם אחת שבה התפרץ לצילומי כתבה טלוויזיונית והציע זאת גם לנייט רובינסון, שחקן עבר ב-NBA ששיחק בהפועל תל אביב. המאורע, אגב, הגיע לתוכניתו של ג'ימי קימל.

לדברי המאמן דורון, מדובר ב"הפסד גדול מאוד" לתוכנית. "זו היתה צריכה להיות חוויה מאוד גדולה לראות אותו שם בשטח. שמע, יש לו חוש הומור, הוא אישיות מאוד מגוונת כמו שאמרנו. בוא נגיד שהוא היה מוסיף הרבה מאוד עניין לתוכנית", תיאר בחיוך. "אני יודע שלמשל כל השחקנים שלי בקבוצה, במיוחד כאלה ששיתפו אתו פעולה כשהוא היה, ביקשו שהאימונים לא יהיו בזמן התוכנית, שאפשר יהיה לראות אותה", צחק.

sheen-shitof

עוד בוואלה!

זה כל כך טעים ופשוט: מתכון לבננות מקורמלות

בשיתוף חברת גליל

רז ניסים כהן מאתגר את נייט רובינסון

הפורש הטרי שיחק במכבי פתח תקווה כחמישה חודשים וסיים את דרכו בה בחודש אפריל. "הסתיים בגלל בעיות משמעת", הסביר דורון. "אצל רז זה אף פעם לא עניין של כישרון. רז הוא כישרון גדול מאוד בכדורסל ויכל להיות שחקן ברמות הכי גבוהות בכדורסל הישראלי. הבעיה שלו זה נושא המשמעת, גם לדעתי הוא אומר את זה על עצמו לבד".

מי שעשה בעצמו את המעבר מענף הכדורסל לענף הריאליטי הוא עמית גל, לשעבר מנהלה המיתולוגי של הפועל גלבוע/גליל וכיום מנהל בהפועל חולון, שזכה יחד בם בנו ב"המירוץ למיליון" בשנה שעברה. את רז ניסים כהן הוא אמנם לא מכיר, אך העריך כי החוויה על האי אינה פשוטה, גם לא לכדורסלן שמנוסה בספורט תחרותי. "צריכים אופי מיוחד בשביל להיות בהישרדות, מאוד מאוד קשה. אני לא הייתי הולך", סיפר.

"כל ריאליטי – 'הישרדות', 'האח הגדול' ובטח 'המירוץ למיליון' – הוא הרבה יותר קשה מכדורסל. אתה פה לבד עם עצמך, העולם שלך. בכדורסל אתה בקבוצה, אתה נמצא עם 12 שחקנים, עם מאמן, עם עוזר מאמן, עם מנהל. אתה מפונק, אתה מקבל הכל - כולם זוחלים על הברכיים בשביל להביא לך כל דבר. אתם עובדים ביחד", הוסיף גל, והדגיש כי "העולם של הריאליטי, לבד, בודד, עם עצמך, בלי אפשרות לעזור, הוא הרבה יותר קשה, קר ומנוכר". לדבריו, "צריכים אופי מיוחד, מטורף, בשביל גם להיות שם, גם לשרוד וגם להצליח. בטח לנצח".

טרם התפרסמו תגובות

הוסף תגובה חדשה

+
בשליחת תגובה אני מסכים/ה
    1
    walla_ssr_page_has_been_loaded_successfully