וואלה
וואלה
וואלה
וואלה

וואלה האתר המוביל בישראל - עדכונים מסביב לשעון

נפל על הראש? הזמר המצרי עמר דיאב אוסר על נשים עטויות חיג'אב להיכנס למופע שלו

5.12.2016 / 12:44

מצרים סוערת בעקבות הכרזתו של הזמר הפופולרי עמר דיאב כי נשים עטויות רעלה לא יוכלו להיכנס למופע מיוחד שייערך בסוף החודש. מארגני המופע: אין כאן אמירה אנטי-מוסלמית או גזענית

צילום מסך

מצרים סוערת בעקבות הכרזתו של הזמר הפופולרי ע?מ?ר דיאב כי נשים עטויות רעלה לא יוכלו להיכנס למופע מיוחד שלו לרגל הכריסמס שייערך בסוף החודש בבית מלון מפואר.

כלי התקשורת מדווחים כי מעריצות של דיאב שניסו לרכוש כרטיסים להופעה הוזהרו שלא להגיע עטויות חיג'אב והדבר עורר זעם רב. מארגני המופע אמרו בתגובה כי אין כאן אמירה אנטי-מוסלמית או גזענית וכי גם גברים בכיסוי ראש, כל כיסוי ראש, לא יורשו להיכנס למתחם. הסיבה, לדבריהם, היא שהמופע נערך בתמת "גטסבי הגדול" ולאור התמה – אין מקום לכיסויי ראש. יש לציין כי הסבר זה מעט מופרך שכן בשנות העשרים של המאה הקודמת, כיסויי ראש היו אופנתיים למדי.

אגב, הגבלה נוספת שקיימת במופע היא איסור הכניסה מתחת לגיל 21 שכן במקום יוגש אלכוהול. בתקשורת במצרים מדווחים כי למרות הסערה, הכרטיסים למופע כמעט אזלו.

לפי דיווחים בכלי תקשורת נוספים מהעולם הערבי, מנהלתו של דיאב טענה בתגובה כי הזמר כלל לא היה מודע להגבלות וכי הוא נמצא במשא ומתן מול מארגני המופע על מנת להתיר כניסת אנשים בכיסויי ראש.

  • עוד באותו נושא:
  • עמר דיאב

טרם התפרסמו תגובות

הוסף תגובה חדשה

+
בשליחת תגובה אני מסכים/ה
    1
    walla_ssr_page_has_been_loaded_successfully