וואלה
וואלה
וואלה
וואלה

וואלה האתר המוביל בישראל - עדכונים מסביב לשעון

רונה לי שמעון: "אנשים מכל העולם שולחים לי הודעות על 'פאודה'"

12.12.2016 / 18:26

חני נחמיאס רואה במחזות זמר את פסגת היצירה, רונה לי שמעון חושבת שתיאטרון לא צריך לחשוש מעיסוק בנושאים נפיצים ונסרין קדרי מאמינה שיש חופש יצירה מוחלט בישראל. יצאנו לאירוע הפתיחה של חג המחזמר בת ים ושמענו גם על כישורי הכדורגל של השרה מירי רגב

צילום : עידו שחם , אבי כהן עריכה נועה לוי

חג המחזמר בת ים יצא אמש (ראשון) לדרך באירוע פתיחה חגיגי, וההתרגשות בקרב המשתתפים היתה בשיאה. כשיצאנו לשמוע מה צפוי לנו בפסטיבל שמתקיים זו השנה הרביעית בניהולו האמנותי של אורי פסטר, ביקשנו גם לשאול על רקע יציאת "לה לה לנד", שמחזיר את המיוזיקל לאופנה ברחבי העולם, האם תהיה לכך גם השפעה בארץ. אפשר לומר שנענינו בחיוב.

"פתאום כמו פטריות אחרי הגשם צצים מלא מחזות זמר והקהל באמת מגיע לראות", סיפרה רונה לי שמעון, שמשתתפת במחזה "סירות בודפשט". את השחקנית שכיכבה בסדרת הטלוויזיה "פאודה" שאלנו על העונה השניה של הסדרה שתעלה ב-2017, אך לא קיבלנו יותר מרמז קטן: "יהיה קשוח". על התגובות שהיא מקבלת אחרי מכירתה של פאודה לנטפליקס סיפרה שמעון בין השאר: "שולחים לי הרבה הודעות בפייסבוק, אנשים מכל העולם, שהסדרה מאוד נוגעת להם ללב. בעיקר הם מגיבים על זה שהיא לא משוחדת לאף צד".

בפסטיבל שנערך בחסות עיריית בת ים יוצגו השנה מחזות המקור "סוליקה", "בית המצוות", ו"סירות בודפשט", כשהמחזמר שייבחר כזוכה יזכה למענק בסך חמישים אלף שקלים מטעם משרד התרבות והספורט. במחזמר "סוליקה" משתתפת הזמרת נסרין קדרי, שעולה לראשונה על הבמה לא רק כדי לשיר. "אני מתרגשת יותר מאשר בהופעה. כי בהופעה זה הבית שלי, זה המגרש שלי. פה זה משהו אחר לגמרי. אתה שואל את עצמך 'יקבלו אותי, לא יקבלו אותי?". ומה דעתה של נסרין על כישורי המשחק של שרת התרבות מירי רגב, מולה שיחקה בשבוע שעבר? צפו.

טרם התפרסמו תגובות

הוסף תגובה חדשה

+
בשליחת תגובה אני מסכים/ה
    1
    walla_ssr_page_has_been_loaded_successfully