וואלה
וואלה
וואלה
וואלה

וואלה האתר המוביל בישראל - עדכונים מסביב לשעון

יובל המבולבל ישתתף בגרסה הגברית של "שש אמהות"

24.1.2017 / 12:08

לוואלה! תרבות נודע כי כוכב הילדים ייקח חלק ב-"5 אבות" אשר תעקוב מקרוב אחר חייהם של חמישה אבות מתחומים שונים בבית, בזוגיות, בעבודה וביחסים בתוך המשפחה

אין תמונה. צילום מסך, מערכת וואלה!
יחשוף את חייו. יובל המבולבל/מערכת וואלה!, צילום מסך

כוכב הילדים יובל המבולבל ישתתף בגרסה הגברית של הסדרה הדוקומנטרית "שש אימהות" של רשת – כך נודע לוואלה! תרבות. הגרסה הגברית תיקרא "חמישה אבות" והיא צפויה לעקוב מקרוב אחר חייהם של חמישה אבות מתחומים שונים בבתים, בזוגיות, בעבודה וביחסים בתוך המשפחה. גם הנשים של אותם אבות ייקחו חלק בתכנית: הן יישבו באולפן ויצפו בבעלים ובאופן התנהלותם – ויגיבו למה שהן רואות. העונה מצטלמת בימים אלו ועדיין לא ידוע מתי תעלה לאוויר.

"שש אימהות" היא סדרה תיעודית שעקבה אחרי חייהן של שש אימהות. העונה הראשונה של "שש אמהות" עלתה בספטמבר 2014 והעונה השנייה במאי 2015. בתכנית השתתפו 6 אימהות מוכרות, והראו כיצד משתלבת אימהותן עם הקריירה והזוגיות. בעונה הראשונה השתתפו השחקנית והמורה עירית בנדק, הנשואה לדביר בנדק, העיתונאית נטשה מוזגוביה, הסופרת נועה ירון-דיין, הדוגמנית ומעצבת הפנים ג'ני צ'רוואני הנשואה לרוני מאנה, ח"כ גילה גמליאל והזמרת אישתאר.

בעונה השנייה של התכנית השתתפו בה מעצבת האופנה נעמה חסין, בתה של טובל'ה חסין, השחקנית חני נחמיאס, השחקנית לוסי דובינצ'יק, הבמאית שיר ביליה אשתו של אלון אבוטבול, שגרירת ישראל באתיופיה בליינש זבדייה ויאנה חודריקר מלכת היופי של ישראל לשעבר. בעונה השלישית ששודרה השנה השתתפו מיכל צפיר, הרבנית רונית ברש, ליאת בנאי, נעמי הורוביץ, רחיק סלימאן ובת אל בלן.

מרשת נמסר בתגובה: "אנחנו לא מגיבים על תכניות בפיתוח".

שש אימהות. צילום מסך
הרבנית ברש מתוך "שש אימהות"/צילום מסך

טרם התפרסמו תגובות

הוסף תגובה חדשה

+
בשליחת תגובה אני מסכים/ה
    1
    walla_ssr_page_has_been_loaded_successfully