וואלה
וואלה
וואלה
וואלה

וואלה האתר המוביל בישראל - עדכונים מסביב לשעון

א.ק התלוננה במשטרה נגד יוצרי "צל של אמת": "החיטוט שלהם בחיי היה פלילי"

1.2.2017 / 19:35

הצעירה שנרמז בסדרה הדוקומנטרית כי עמדה מאחורי רצח תאיר ראדה ז"ל, הודיעה בפוסט פייסבוק כי הגישה תלונות במשטרה נגד היוצרים, נגד בן הזוג א.ח וגם נגד עובד בית חולים שלטענתה הדליף מידע חסוי הקשור בה ליוצרי הסדרה

אין תמונה. צילום מסך, מערכת וואלה!
"היוצרים השתמשו במידע ותחקיר שמישהי נתנה להם בצורה פלילית". מתוך הסדרה/מערכת וואלה!, צילום מסך

פחות משנה לאחר עליית "צל של אמת", א.ק, הצעירה שנרמז בסדרה הדוקומנטרית כי היא העומדת מאחורי הרצח של תאיר ראדה ז"ל, הגישה תלונה במשטרה נגד היוצרים. בפוסט פייסבוק שפרסמה היום (רביעי) סיפרה א.ק על התלונות שהגישה נגד יוצרי הסדרה, נגד בן זוגה לשעבר א.ח, נגד עובד בבית חולים שהדליף לטענתה מידע חסוי הקשור בה, וגם נגד המרכז הרפואי לבריאות הנפש מזרע בו אושפזה.

"היום דרשתי צדק לסיפור הכואב של חיי. היום הלכתי למשטרה והגשתי מספר תלונות, כי לפני תביעות אזרחיות וכספים יש דברים שחובה להתייחס אלייהם בהיבט הפלילי", כתבה. "הראשון והשמן כמו נמסיס של נשמתי, א.ח. בתקשורת מיהרו להגיד לכולם שהתלונה על התעללות ואונס וסחיטה באיומים שהוגשה ב-2012 נסגרה, מה שכמובן לא נכון. התלונה תטופל, אני מאמינה, במלוא המשקל המאוד כבד שלה, בנוסף למתנת הפרידה שהוא נתן לי, תלונת שווא שנוספה לארון התלונות נגדו". עוד כתבה א.ק: "אני רוצה שא.ח ייתבע על תלונת השווא וההודאה הכוזבת שלו והניסיון הציני להפיל עליי תיק רצח".

תלונה נוספת הגישה נגד יוצרי הסדרה, ארי פינס, יותם גנדלמן ומיקה תימור, שלטענתה "השתמשו במידע ותחקיר שמישהי נתנה להם בצורה פלילית וגם החיטוט שלהם בחיי היה כזה, מעבר לעובדה שבחוקי האתיקה העיתונאית לקבל מידע שנאסף בצורה פלילית, זה לא אתי ולא חוקי". לדבריה של א.ק, "זה לא חוקי להשתמש בחוקרת מטעם עצמה ועצמם כדי לקבל טלפונים ושמות של אנשים שהיו מאושפזים בבית חולים מסוים בזמן מסוים. אני מתפללת שיינתן לי ולחולים האלה צדק".

רומן זדורוב החשוד ברצח תאיר ראדה בהכרעת דין, ביהמ"ש המחוזי נצרת. פברואר 2014. ערן גילווארג
הורשע ברצח תאיר ראדה ז"ל. רומן זדורוב/ערן גילווארג

בפוסט כתבה עוד כי הגישה תלונה גם נגד "אדם שמרוב מוטיבציה עבד בבית חולים שבו הייתי מאושפזת, לא מתוך שליחות לעזור במשהו לחולים, אלא כמובן עבור מידע על הנפש המהממת שלי, והאדם החדור שליחות הזה גם פיזר לאנשים פרטיים ובעיקר ליוצרי 'צל של אמת' פרטים סופר חסויים". עוד כתבה כי "יש מסמכים רפואיים שלי שמסתובבים בעולם כאילו הם נחלת הכלל, כאילו אני ללא זכויות כלשהם של כל בני האדם, והמשטרה תחקור את מסלולם".

לבסוף אמרה כי התלוננה במשטרה גם נגד המרכז הרפואי לבריאות הנפש - מזרע. "אני ושאר מטופלים היינו באחריותם. המידע הכי עדין שלנו, הכי כואב וחסוי וסודי ורגיש וקדוש, היה נתון תחת ידיה של אשה שעשתה צחוק מזכויות אדם", האשימה. "הם גילו זאת מזמן, והייתה להם החובה לדיווח למשטרה והם לא עשו כן, ולכן, התלונה גם עליהם וגם שם תידרש חקירה מעמיקה".

sheen-shitof

עוד בוואלה!

זה כל כך טעים ופשוט: מתכון לבננות מקורמלות

בשיתוף חברת גליל
אין תמונה. צילום מסך, מערכת וואלה!
"דרשתי צדק לסיפור הכואב של חיי". א.ק/מערכת וואלה!, צילום מסך

"מקווה שאתם מבינים שזה תהליך ארוך קשה ומקיז דם ומוח, ובטח לי, ואני עייפה, ואין לי זמן וכוח לענות לכולם על הכל תמיד, גם באמצע לילה ויום ובוקר ושעת תה. המון תודה ענקית מכל הלב הוורוד שלי על התמיכה, ההקשבה והבנה, ונקווה לצדק במהרה בימינו אמן", חתמה לבסוף את הפוסט.

בסדרה "צל של אמת – מי רצח את תאיר ראדה", ששודרה במרץ 2016, נחקר מקרה הרצח של הנערה תאיר ראדה בקצרין ב-2006. לאחר שנסקרו בסדרה גרסאות התביעה והטענות כלפי רומן זדורוב שהורשע ברצח, נראה בסדרה בן זוגה לשעבר של א.ק, בשמו הבדוי א.ח, שטען כי היא העומדת מאחורי הרצח, כשגרסה זאת זכתה לחיזוקים מכיוונים שונים.

מיוצרי "צל של אמת" נמסר בתגובה: "טרם קיבלנו הודעה בעניין תלונה שהוגשה כנגדנו. אם וכאשר נקבלה, נלמד אותה ונגיב בצינורות המקובלים".

טרם התפרסמו תגובות

הוסף תגובה חדשה

+
בשליחת תגובה אני מסכים/ה
    3
    walla_ssr_page_has_been_loaded_successfully