וואלה!
וואלה!
וואלה!
וואלה!

וואלה! האתר המוביל בישראל - עדכונים מסביב לשעון

אוסקר 2017: המדריך השלם להייטרים

23.2.2017 / 0:00

"לה לה לנד"? אוברייטד. "המפגש"? הסיפור הקצר טוב יותר. האוסקר עצמו? עדיף האמי. לקראת החגיגה הקולנועית הנוצצת, כל המשפטים שיוציאו אותם חכמים ונכונים

יח"צ - חד פעמי

ביום ראשון הקרוב, 26 בפברואר, יתקיים בלוס אנג'לס טקס האוסקר. זה הזמן להוציא את הטוקסידו מהארון, לגלגל את השטיחים האדומים - ולשחרר את חרצובות הלשון.

בכל שנה חוזר על עצמו אותו סיפור: הטקס מסתיים, ומיד גודשים את הרשת אותם משפטים - "זה הסרט הכי גרוע שאי פעם זכה באוסקר", "זה המגיש הכי גרוע שאי פעם הנחה אותו" ו"אני לא מאמינ/ה שנשארתי ער/ה בשביל זה".

אז אם ברור שזו הגישה, למה לחכות? בוא נצטייד כבר עכשיו בכל החיצים הנכונים שאפשר לשגר לכל עבר: הפייבוריטים לזכייה בפרסים השונים, הטקס עצמו, המנחה שלו ואפילו מונטאז' המתים. הרי מה כבר מבינים מעל ששת אלפים בעלי מלאכה שקולנוע הוא חייהם, ומה הם אם לא מטרה קלה לחידודים של המרחב הווירטואלי?

אז לרשותכם ולרשותכן, המדריך המלא להייטרים לקראת טקס האוסקר. סובבו את התמונות וגלו מה כל שוחר תרבות שמכבד את עצמו צריך להגיד על "לה לה לנד" ושאר המבוכות הקולנועיות שאיכשהו השתחלו לחיינו. והכי חשוב, לא לשכוח: מי שמפרסם את הסטטוס השנון ראשון, בדרך כלל גם יקבל את מירב הלייקים!

טרם התפרסמו תגובות

הוסף תגובה חדשה

+
בשליחת תגובה אני מסכים/ה
    1
    walla_ssr_page_has_been_loaded_successfully