וואלה
וואלה
וואלה
וואלה

וואלה האתר המוביל בישראל - עדכונים מסביב לשעון

"בתחת שלי השוויון": הצצה קורעת לפרק האחרון של "אנחנו במפה"

14.3.2017 / 11:03

קבלו הצצה למערכון שבו גורי אלפי בתור המאמן הערבי מחכה למשחק הגמר המכריע נגד הקבוצה היהודית מהקיבוץ השכן, אלא שבסופו של דבר - האופטימיות שלו נשברת

צילום מסך

הערב ישודר הפרק האחרון בקומדיה של HOT, "אנחנו במפה". באחד המערכונים המצחיקים ביותר בתכנית, מופיע גורי אלפי בתור המאמן הערבי שמחכה עם קבוצת הכדורסל שלו לקבוצה היהודית מהקיבוץ השכן, אלא שבסופו של דבר - האופטימיות שלו נשברת והאמונה שלו נסדקת. קבלו הצצה ראשונה למערכון המצחיק והמריר שישודר הערב ב-HOT3.

בעונה השנייה של תכנית המערכונים הסאטירית שיצאו אלי בן דוד, אדר מירום ועמרי עמית, הצטרפו לשחקנים מהעונה הקודמת ציון ברוך, שלום מיכאלשווילי, אסי ישראלוף וצחי גראד, שורה של שחקנים אורחים, ביניהם גורי אלפי, ששון גבאי, דב נבון, שירה נאור, עומר דרור, ציפי שביט וגילה אלמגור.

בריאיון לוואלה! תרבות מלפני כשבועיים נשאל היוצר והבמאי אלי בן דוד האם היינו מגיעים למונדיאל אם הכדורגלנים שלנו היו טובים עם הכדור כמו שהם טובים על המסך ועל הבמה. "בוא נגיד, היינו עולים למונדיאל, זה בתור התחלה. ועם צוות השחקנים והשחקניות פה, היינו מגיעים בו רחוק. יש התגייסות גדולה סביב הפרויקט הזה. הוא בא מאהבה. יש משהו בספורט – מי שאוהב ספורט ועבד בפרויקט ורואה את הפרויקט מרגיש שזה נעשה בשבילו. פתאום אנחנו במפה".

"אני חושב שלתוכנית כזאת או ל'בובה של לילה' יהיה פחות זכות קיום", הוסיף. "אם נהיה ממש טובים בספורט וההתנהלות פה תהיה טובה סביב הספורט. אם המדינה פה תבין שספורט הוא שגריר מצוין וכלי חינוכי מדהים ומלא בתשוקה של הרבה אנשים ויוקצו משאבים ולא תהיה אפליה נגד נשים. יש משהו בספורט, שאתה נכנס לאצטדיון ואתה שומע את השירים ואת האלימות ואת הארס ואת החוסר סדר ואת הגזענות ואת האפליה, וזה מתפשט משם החוצה. יש משהו במגרשים, ששם מותר לזה לקרות, ואם אנחנו מנסים להגיד משהו בכל התוכניות, זה שאסור לזה לקרות."

אנחנו במפה. צילום מסך
המאמן המאוכזב גורי אלפי/צילום מסך

טרם התפרסמו תגובות

הוסף תגובה חדשה

+
בשליחת תגובה אני מסכים/ה
    1
    walla_ssr_page_has_been_loaded_successfully