וואלה!
וואלה!
וואלה!
וואלה!

וואלה! האתר המוביל בישראל - עדכונים מסביב לשעון

צפו: טייק דאט עושים את הקארפול קריוקי

25.3.2017 / 11:15

גארי בארלו, מארק אואן והאוורד דונלד הצטרפו אל הפינה האהובה של ג'יימס קורדן ושרו מבחר מלהיטיהם הגדולים, לכבוד שידור הצדקה "יום האף האדום". צפו

אין תמונה. צילום מסך, מערכת וואלה!
טייק דאט וג'יימס קורדן עושים קארפול קריוקי/מערכת וואלה!, צילום מסך

הפינה האהובה "קארפול קריוקי" מתוכנית הלילה של ג'יימס קורדן בארה"ב, הגיעה אתמול (שישי) אל מולדתו של המגיש, בריטניה, ובעצם אל המקום שבה נולדה - "יום האף האדום", השידור הטלוויזיוני עמוס הכוכבים שמגייס כסף לצדקה. הפינה נולדה ממש במסגרת הזו ב-2011 עם ג'ורג' מייקל ז"ל שהצטרף אל קורדן לנסיעה, וכעת היא שבה והעמיסה אל הרכב את להקת הבנים האהובה טייק דאט.

להקת הבנים הוותיקה טייק דאט - שהפכה ברבות השנים מחמישיה לשלישיה ומונה את כיום את גארי בארלו, מארק אואן והאוורד דונלד - שרה כמה מלהיטיה הגדולים, בהם "Shine", "Babe", "Never Forget","Back For Good" וגם "Giants" החדש והממכר. מלבד המוזיקה משוחח עמם קורדן, כהרגלו, ובין היתר צוחק על קשישותם כלהקת בנים, הם משוחחים על התסרוקות לאורך השנים, ואף לוקח אותם אל רחובות לוס אנג'לס בניסיון לכבוש את הקהל האמריקאי, שאותו מעולם לא הצליחו לשבות בקסם. צפו כאן בקטע המלא.

בתחילת השבוע דיווח תאגיד השידור כאן כי "קארפול קריוקי" תעלה לאוויר אצלו בחודש מאי הקרוב, בהגשתו של ניקי גולדשטיין. הוא יארח בתוכניות את עידן רייכל, ריקי גל, אייל גולן, מירי מסיקה, שלומי שבת, נורית גלרון, הראל סקעת, ועוד.

טרם התפרסמו תגובות

הוסף תגובה חדשה

+
בשליחת תגובה אני מסכים/ה
    1
    walla_ssr_page_has_been_loaded_successfully