וואלה!
וואלה!
וואלה!
וואלה!

וואלה! האתר המוביל בישראל - עדכונים מסביב לשעון

האזינו: מארינה מקסימיליאן ברמיקס של אסף אמדורסקי לשירה "Easy Life"

27.3.2017 / 6:50

מארינה מקסימיליאן מוציאה גרסת רמיקס של אסף אמדורסקי לשירה "Easy Life", מתוך אלבומה השני "ארמונות עשן", בעקבות סיבוב ההופעות החדש שהופק על ידי אמדורסקי. האזינו

יח"צ - חד פעמי

מארינה מקסימיליאן מוציאה גרסת רמיקס של אסף אמדורסקי לשירה "Easy Life", מתוך אלבומה השני "ארמונות עשן", בעקבות סיבוב ההופעות החדש שהופק על ידי אמדורסקי.

"מארינה היא כישרון נדיר בשמי המוזיקה הישראלית", אומר אסף אמדורסקי לוואלה! תרבות. "הקול שלה והכתיבה שלה מרגישים לי כמו בריחה מושלמת מהקושי המקומי, כמו תוספת חמצן פתאומית ישר לריאות כשהיא פותחת את הפה והקלילות והיופי זורמים ממנו.

"בחודשים האחרונים ליוויתי את הקסם הזה בחזרות, בהופעות ובאין ספור עיבודים מחודשים לשיריה שנגלו לפני מחדש.
גיליתי את כשרון הכתיבה וההלחנה שלה כשהסרתי את העיבודים הישנים ונתתי לטבעי והגולמי לזרוח החוצה, ממש כמו האופי שלה החצוף והחייכני, הארצי והרוחני כאחד, מארינה התגלתה לי מחדש, ואת האהבה הזו היה ניתן לגלות במופע, שאותו הפקתי מוזיקלית ואני גאה בו מאוד.

במהלך העבודה והחיפוש אחר הטון הנכון לכל שיר ושיר נקלענו לאיזו פינת דאנס מתוקה וחשבנו שיהיה כיף לחלוק אותה איתכם: זהו בעצם שיר הנושא מהמופע החדש, 'Easy Life' בעיבוד קצת שונה מהמקור, מאוד שונה, משהו לרקוד איתו, כי לפני הכל מארינה בשבילי היא דיווה עוצמתית וזוהרת, והמפגש שלה עם מוזיקה אלקטרונית ודאנס הוא תמיד חגיגה צבעונית ומדבקת".

בנוסף לשיר הזה באנגלית, אלבומה של מקסימיליאן, שהופק על ידי גיא ויהל, כלל 8 שירים בעברית, בהם "1990", "ימים חדשים בפתח" ו"אפס סבלנות". המופעה החדש של מארינה ישלב שירים שירים גם מאלבומה הראשון באנגלית, "Step Into My World" שמו. ילוו אותה יונתן אלבלק בגיטרות וסינטיסייזר, אביב כהן בתופים, דני עבר הדני בקלידים וסינטיסייזר, והזמרות ג'ני פנקין ודפנה שילון.

הופעתה הבאה של מארינה תתקיים ב-20 במאי בזאפה אמפי שוני, בנימינה.

טרם התפרסמו תגובות

הוסף תגובה חדשה

+
בשליחת תגובה אני מסכים/ה
    1
    walla_ssr_page_has_been_loaded_successfully