וואלה!
וואלה!
וואלה!
וואלה!

וואלה! האתר המוביל בישראל - עדכונים מסביב לשעון

לאלי בישראל: "מרגישה כמו שהביטלס הרגישו מול המעריצים"

29.3.2017 / 21:31

פגשנו את הכוכבת הארגנטינאית, שנמצאת בישראל לקראת הופעתה כאן בחול המועד פסח. בשיחה איתה סיפרה לנו על הסיבות לכך שהיא מרבה להגיע לישראל, על ההשראה של נערות להתפרסם בשביל הפרסום, האם הילדות שלה פוספסה ועוד. צפו

צילום: אבי כהן, עריכה: שניר דבוש

כוכבת הילדים הארגנטינאית לאלי (מריאנה אספוסיטו), נחתה הבוקר בישראל, לקראת הופעתה המתוכננת ב-13 באפריל בהיכל יד אליהו, כחלק ממסע ההופעות שלה "Soy Tour". גולשי וואלה! תרבות כתבו בשבוע האחרון ללאלי שאלות כדי שנעביר אליה, ואנחנו נפגשנו איתה לשיחה.

בעידן בו מרבית האמנים הבינלאומיים נקראים להחרים את ישראל, את מגיעה הנה בפעם התשיעית. האם ניסו למנוע ממך את הנסיעה המתוכננת?

"מעולם לא אמרו לי לא להגיע. אפילו להפך, להפתעתי כל אחד שאני מספרת לו שאני באה לישראל, אומר לי בהתרגשות, 'וואו, ישראל, איזה מדהים'. במדינה שלי, החברים שלי והמשפחה שלי, זה כבוד עבורם שהגעתי כל כך רחוק, והם נהנים מכך שאני מגיעה לישראל. תמיד אני באה בשמחה גדולה, אני מרגישה שזה הבית שלי".

הפעם הראשונה שבה לאלי ביקרה בארץ הייתה לפני כמעט 15 שנים, אז החלה את הקריירה שלה בטלנובלה הארגנטינאית "פינת האור". מאז צלחה דרך ארוכה והשתתפה במספר רב של סדרות, בהן "פלוריסיינטה", "קטנטנות בלי סוף", "כמעט מלאכים" ועוד. היא כיכבה על במות כחלק מסיבובי הופעות של הטלנובלות שבהן שיחקה, ובעקבות הצלחתה הבינלאומית של "כמעט מלאכים" הקימה יחד עם משתתפי הסדרה את להקת טין אנג'לס, שזכתה להצלחה רבה. לאחר פירוק הלהקה לפני כחמש שנים לאלי פתחה בקריירת סולו. לפני כשנה הוציאה את אלבומה השני, על שמו נקרא סיבוב ההופעות הנוכחי.

לאלי אספוסיטו בישראל. אורית פניני,
בלי זמן פנוי. לאלי בישראל היום/אורית פניני

בשיחה עם וואלה! תרבות מספרת לאלי שביקרה במקומות המוכרים בגיחותיה הקודמות לישראל, אבל עדיין לא שבעה מלטייל בארץ. "אני רוצה לחזור לירושלים, כל השווקים המדהימים, מלאים בתרבות, וכולנו רוצים לקנות דברים ולהביא חזרה למדינה שלנו. הייתי בים המלח, הייתי בכל המקומות ההיסטוריים. לכן עכשיו אני חושבת שאני רוצה בביקור הזה להכיר יותר את תל אביב והמקומות המודרניים יותר, מועדונים".

מה את עושה בזמנך החופשי?

"אין לי זמן פנוי. כשיש לי אני מבלה עם המשפחה שלי, אני נהנית מהרגעים הקטנים, לראות את החברים שאני רואה לעתים רחוקות. להיות עם החבר שלי. אבל מעל הכול עם המשפחה".

כבר כמעט 15 שנים שלאלי מחזיקה בקריירה מגוונת, ומצליחה להישאר רלוונטית מול קהל שמתבגר ומתחלף. גם בעתיד, היא אומרת, היא מקווה להצליח בתמרון הזה. על השאלה איפה היא רואה את עצמה בעוד עשר שנים, היא אומרת, "השאיפה שלי היא להמשיך עם המוזיקה, לגדול בתחום הזה, שיהיו לי אלבומים מוצלחים, ולעשות עוד פרויקטים במשחק, בקולנוע. בנוסף אני לא יודעת אם אהיה אימא, אבל אני מקווה שאהיה במקום שיעניק לי יציבות רגשית בחיים".

sheen-shitof

עוד בוואלה!

פריצות הדרך, הטיפולים ומה צופן העתיד? כל מה שצריך לדעת על סוכרת

בשיתוף סאנופי
לאלי אספוסיטו בישראל. אורית פניני,
גדלה והתפתחה/אורית פניני

איזו סדרה או דמות ששיחקת את הכי אוהבת?

"הדמות שהכי אהבתי והרגשתי איתה נוח הייתה האחרונה שלי בסדרה 'אספרנסה מיה', כי הייתי בוגרת יותר, עם מודעות אחרת לעבודה, ורציתי לשחק בקומדיה. זה עזר לי לגדול ולהתפתח".

נערות רבות רואות את הפרסום הרב, ואת מעמד הכוכבות שרכשת, ומאחלות לעצמן להגיע למקום הזה.

"להיות מפורסם רק בשביל להיות מפורסם – אין לזה תכלית. זה לא חשוב. להיות מפורסם כדי לעשות משהו שמרגש אותך ויש לו משמעות – יש לזה סיבה. הפרסום לא משנה אותך, הדבר החשוב הוא שיהיו לך חיים רגשיים מלאים, אהבות, משפחה, אחים, כי בלי זה הפרסום לא באמת שווה, כי אתה יכול להרגיש בודד".

האם את מרגישה שפספסת חלק מהילדות שלך כשהתפרסמת בגיל צעיר כל כך?

"מובן שיש דברים שמאבדים כשמתפרסמים בגיל צעיר. אבל אני זוכרת שהחיים היו עבורי כמו משחק. לשחק בטלנובלות היה הנאה, לשחק, לרקוד, לשיר. חייתי חיים מאוד בריאים, כך שגם כשהפסדתי דברים מסוימים כמו לחגוג ימי הולדת, הרווחתי דברים חשובים כמו העובדה שידעתי מה אני רוצה לעשות כשאהיה גדולה, כמקצוע".

לאלי אספוסיטו בישראל. אורית פניני,
יש רגעי בדידות/אורית פניני

מחוץ לבית המלון בהרצליה בו לאלי שוהה, חיכו מעריצות רבות שקיוו לדעת בתהילה. כשירדה לשוחח איתם, ההתרגשות הייתה בשיאה. חלק בכו, אחרות צעקו, אבל כולן החזיקו את הנייד חזק חזק, מנסות לקחת איתן הביתה מעט מהכוכבת האהובה עליהן. קבלת הפנים החמה, מסתבר, אינה מובנת מאליה עבורה.

מה מאפיין את קהל המעריצים הישראלי?

"כאן, המעריצים באופוריה, יש להם המון אנרגיות. כאן רוצים כל הזמן לגעת, לומר לך כמה אוהבים אותך. זה משהו שאני לא רואה במדינות אחרות וכאן הם שופעים באהבה. כאן אני מרגישה כמו שהביטלס הרגישו מול המעריצים, וכשאני חוזרת לארגנטינה אני כבר לא ביטלס". היא צוחקת "בארגנטינה יש בכיור כלים שצריך לעשות".

לקראת הגעתה ארצה, הוצע לה לפתוח את המופע עם כוכבת הנוער המקומית, נועה קירל. לאלי צפתה בקליפים שלה והתאהבה. "ראיתי אותה ביוטיוב כי שאלו אותי אם אני רוצה שהיא תהיה מופע הפתיחה שלי. אני אוהבת אותה, אני חושבת שהיא טובה במה שהיא עושה ויש לה קו מוזיקלי דומה לשלי, אז אני חושבת שהקהל ייהנה ממנה מאוד עד שתתחיל ההופעה שלי".

לאלי אספוסיטו בישראל. אורית פניני,
המון אנרגיות. לאלי והמעריצות/אורית פניני

לאלי תופיע בהיכל יד אליהו בתל אביב ב-13 באפריל עם המופע החדש שלה, SoyTour.

טרם התפרסמו תגובות

הוסף תגובה חדשה

+
בשליחת תגובה אני מסכים/ה
    2
    walla_ssr_page_has_been_loaded_successfully