וואלה!
וואלה!
וואלה!
וואלה!

וואלה! האתר המוביל בישראל - עדכונים מסביב לשעון

שלומי קוריאט על נאור ציון והשמועות: "הוא חי בתוך סיר לחץ"

בת אל בלן

27.4.2017 / 0:01

העבודה עם נאור ציון על רקע השמועות ("לפעמים קורה שהוא יצא מגדרו"), המיאוס מהעיסוק בדמות "אבי הטחול" (לא יכול לשמוע את זה יותר") והרגע שבו קהל לא צוחק מבדיחה. לקחנו את שלומי קוריאט ל"יום כיף" על ארבעה גלגלים. צפו

צילום: טל אנגלנדר | עריכה: נועה לוי

הרגע הכי מפדח שיכול לקרות לסטנדאפיסט הוא השתיקה המביכה בקהל לאחר שסיפר בדיחה. שלומי קוריאט, שבחודשים האחרונים מריץ מופע סטנד-אפ אישי ברחבי הארץ, מודה שבהתחלה כשזה קרה - הוא רצה לקבור את עצמו. "בהתחלה אתה נורא נלחץ ואתה מאבד קצת שליטה ונהיה נורא מבולבל", הוא אומר. "אחרי כמה זמן, לומדים להסתדר גם עם קהל שלא צוחק מכל בדיחה".

בת אל בלן לקחה את קוריאט ל"יום כיף" בהרי ירושלים, שם הם רכבו יחד בטום-קאר של מצוק טיולי אופניים ונהנו מנוף טוסקני וירוק במושב עמינדב. קוריאט, המגלם בימים אלו שייח' הנשוי לתשע נשים בסרט הקומדיה "מסע הטבעת", הודה שלא היה מצליח לשרוד כמות נשים כזו במציאות. הוא גם הודה שנמאס לו מכך שתמיד מדברים איתו על הדמות "אבי הטחול" שאותה גילם ב"הבורר". "נמאס לי, אני לא יכול לשמוע את זה יותר".

אתה גם משחק ב"חברים של נאור" עם נאור ציון. למען הסר ספק, נאור לא הרביץ לך, נכון?

"עזבי, אני לא נכנס לשמועות. הייתה לי חוויה סבבה לגמרי עם נאור. נאור הוא מקצוען, הוא פרפקציוניסט. שמעי, זה סיר לחץ לעבוד על סדרה שאתה גם מביים, אתה גם משחק, אתה גם כותב ואתה גם בסופו של דבר עורך. אז לפעמים, כן, אתה קצת... את יודעת... לפעמים... יוצא מגדרך".

seperator

צפו למעלה בריאיון המלא שבו קוריאט מדבר על "אבי הטחול", על הרגע שבו הבין שהוא רוצה להיות שחקן – ועל נאור ציון.

תודה למצוק טיולי אופניים במושב עמינדב

טרם התפרסמו תגובות

הוסף תגובה חדשה

+
בשליחת תגובה אני מסכים/ה
    1
    walla_ssr_page_has_been_loaded_successfully