וואלה
וואלה
וואלה
וואלה

וואלה האתר המוביל בישראל - עדכונים מסביב לשעון

ראה את חברתו עושה סקס ב"אח הגדול" וטוען: היא סוממה ונאנסה

31.5.2017 / 6:39

אחרי שצפה בבת זוגו מקיימת יחסי מין בטלוויזיה מול מיליוני צופים, טוען החבר שהיא בכלל סוממה ע"י הפקת התכנית ולמעשה עברה אונס. "אם הם היו מראים לה את הקטע, היא הייתה מזדעזעת"

happytv.tv

בחור זועם טוען שחברתו סוממה ונאנסה במסגרת תכנית ריאליטי סטייל "האח הגדול" המשודרת בסרביה, אחרי שהיא צולמה עושה סקס עם אחד הדיירים מתחת לשמיכה. בדומה לפרשת הכדורים הפסיכיאטריים בבית האח הגדול שלנו, הגבר טוען שההפקה נתנה לזוגתו כדורים שגרמו לה לפעול בניגוד לרצונה.

אנדריי לחרנר צפה בחברתו מזה מספר שנים, מירלה לפנוביץ', מקיימת יחסי מין עם גבר אחר באחד מפרקי התכנית "זוגות" המצולמת בבלגרד. לחרנר טען בפני התקשורת המקומית שההפקה דחפה אותה למעשה ומנסה כעת להתנער מהעניין. הוא מאמין שגם המתחרה ששכב עם איתה סומם ע"י הפקת התכנית. הוא אמר: "אם הם היו מראים לה את הקטע, היא הייתה מזדעזעת. היא הייתה מבינה שהתעללו בה. ההפקה לא מאפשרת למתמודדים או לקהל לדבר על האירוע הנורא הזה. הם מנסים להסתיר את הסיפור האמיתי אבל האמת תצא לאור".

אונס בבית האח הגדול הסרבי?. צילום מסך
צפה בחברתו שוכבת עם גבר אחר בתכנית ריאליטי/צילום מסך

עוד בנושא:

עוד באותו נושא

אשתו הראשונה של דונלד טראמפ תיכנס לבית האח הגדול ותחשוף סודות?

לכתבה המלאה

לחרנר טוען גם שנאמר למתמודדים להעמיד פנים שסצנת הסקס הייתה מזויפת בשביל המצלמה. הוא מוסיף ואומר שההפקה נהגה מאז ומתמיד לשחק בדיירים שלה ושזו לא הפעם הראשונה שמתמודד סומם ע"י ההפקה כדי שיעשה כרצונה.

כמו באח הגדול, גם ב"זוגות" אנשים שאינם מכירים נכנסים לבית מרושת מצלמות ומדיחים זה את זה מדי שבוע עד שנשאר המנצח הגדול שזוכה בפרס כספי גבוה. בשנה שעברה התוכנית תפסה כותרות בעולם לאחר שהיא החליטה לחתן אנשים זרים שנכנסו לבית בכדי לראות כיצד יסתדרו - וזה הסתיים בבעל שמכה את אשתו. גם אז וגם כעת -הפקת התוכנית בחרה שלא להגיב לטענות.

בעל טוען שאשתו נאנסה בתכנית ריאליטי. CEN, צילום מסך
בני הזוג לפני שהיא נכנסה לתכנית/צילום מסך, CEN

טרם התפרסמו תגובות

הוסף תגובה חדשה

+
בשליחת תגובה אני מסכים/ה
    2
    walla_ssr_page_has_been_loaded_successfully