וואלה!
וואלה!
וואלה!
וואלה!

וואלה! האתר המוביל בישראל - עדכונים מסביב לשעון

גיבורה במשבר: האם "וונדר וומן" ייגנז בלבנון?

30.5.2017 / 12:32

הלהיט בכיכובה של גל גדות עשוי להיגנז בלבנון, בעקבות לחץ של תנועת ה-BDS להחרים את הסרט. יחד עם זאת, דיווחים אחרים בתקשורת הערבית מציינים כי הבכורה החגיגית של הסרט תתקיים כמתוכנן

יח"צ - חד פעמי

דיווחים סותרים מגיעים הבוקר מרשתות החדשות בערבית, בכל הנוגע להקרנת "וונדר וומן" בכיכובה של גל גדות בלבנון. הסרט, שיוצא לאקרנים ברחבי העולם בימים אלה, היה מטרה להתקפות חוזרות ונשנות של ארגון ה-BDS, שביקש להחרימו.

במכתב שהוציא משרד הכלכלה והמסחר אף נכתב שגדות היא מלכת היופי לשעבר של ישראל, ותמכה ב-2014 בצוק איתן, ועל רקע זה יש להחרים את הסרט, הגם שמדובר בהפקה אמריקאית ולא ישראלית.

וונדר וומן.
בכל מקום חוץ מלבנון? מתוך "וונדר וומן"

יחד עם זאת, למרות המאמצים הרבים נגדו, נדמה כי גניזתו של הסרט אצל השכנים מצפון רחוקה עד מאוד להיות עדיין אינו עובדה מוגמרת. דיווחים ברשתות חדשות ערביות אחרות מצטטים מקורות ברשת בתי קולנוע בלבנון, שאישרו כי הקרנת הבכורה של הסרט תתקיים כמתוכנן הערב (שלישי) בכפוף לאישור רשמי.

"וונדר וומן" בכיכובה של גל גדות מגולל את סיפור המקור של גיבורת העל, וחוזר לילדותה על אי האמזונות והחלטתה לצאת לעולם בני האדם כדי לסיים את המלחמה הגדולה. הביקורות הראשונות שפורסמו הבוקר מהללות את הסרט ומכתירות אותו לטוב ביותר עד כה בעולם הקולנועי של DC.

טרם התפרסמו תגובות

הוסף תגובה חדשה

+
בשליחת תגובה אני מסכים/ה
    1
    walla_ssr_page_has_been_loaded_successfully