וואלה
וואלה
וואלה
וואלה

וואלה האתר המוביל בישראל - עדכונים מסביב לשעון

רוג'ר ווטרס מגיב לתום יורק: "דבריו לא מתארים את כל הסיפור"

5.6.2017 / 17:30

בתשובה לדבריו של יורק, שטען כי מטריד שווטרס "בוחר לזרוק עלינו חרא בפומבי", טוען סולן הפינק פלויד כי עשה כל מאמץ לתקשר אישית עם יורק, וכי הוא עדיין מעוניין בכך

: רוג'ר ווטרס. , Jason Kempin, GettyImages
רוצה לדבר עם יורק/GettyImages, , Jason Kempin

הדו-שיח הסוער בין תום יורק ורוג'ר ווטרס נמשך במרץ מעל דפי הרשת. אחרי שיורק סיפר בריאיון כי אינו זקוק להסברים על הסכסוך הישראלי-פלסטיני, החליט ווטרס להשיב לו במכתב פתוח, וזאת משום שלטענתו "דבריו אינם מתארים את הסיפור כולו".

"ב-12 בפברואר, בתקווה לפתוח בדיאלוג, שלחתי אימייל ליורק המתאר את החשש שלי מהמעבר של רדיוהד מעבר לקו השביתה של ה-BDS לצורך הופעה בישראל", כתב ווטרס. "שעות ספורות לאחר מכן, תום השיב. הוא כעס. הוא פירש לא נכון את הניסיון שלי לייצר שיחה ותפס אותה כאיום. ניסיתי שוב אך לא שמעתי ממנו. השתיקה ניצחה במשך שלוש שבועות, כששלחתי לו מכתב ארוך המפציר בו לדבר".

בתשובה לדבריו של יורק, שטען כי מטריד שווטרס "בוחר לזרוק עלינו חרא בפומבי", טוען סולן הפינק פלויד כי עשה כל מאמץ לתקשר אישית עם יורק, וכי הוא עדיין מעוניין בכך. "בימים אלה מציינים יובל לכיבוש של פלסטין בידי ישראל", סיים ווטרס את מכתבו. "במשך חמישים השנים הללו אנשים חיים ללא זכויות אזרח, ללא סיוע מהחוק, הם חיים באפרטהייד. קו השביתה של ה-BDS נועד לשפוך אור על מצבם הקשה של תושבי פלסטין, הן בתוך תחומי פלסטין והן העקורים מעבר לים".

רדיוהד, לולהפלוזה ברלין 2016, תום יורק, ג'וני גרינווד. AP
כעס על ווטרס. תום יורק/AP

כזכור, באפריל האחרון פרסמו 46 אמנים מכתב הקורא לרדיוהד לא להופיע בישראל בשל הכיבוש והמצב הפלסטיני. מלבד ווטרס נמנו על החותמים גם המוזיקאי ת'רסטון מור, הבמאי קן לואץ', הארכיבישוף דזמונד טוטו ואחרים. מעט אחרי כן, בשיחה מול קהל סיפר רוג'ר ווטרס כי דיבר עם חברי רדיוהד והם מתעקשים להופיע בישראל. השבוע בשיחה עם הרולינג סטון שבר תום יורק את שתיקתו והתייחס לבקשה של האמנים.

"יש אנשים שאני מעריץ כמו קן לואץ' שלעולם לא אעלה על דעתי להגיד להם איפה לעבוד או מה לחשוב", אמר יורק. "סוג הדיאלוג שהם רוצים להשית הוא כזה של שחור או לבן. יש לי בעיה עם זה. זה מאוד מצער שהם בוחרים לזרוק עלינו חרא בפומבי במקום לפנות אלינו באופן אישי. זה כל כך חסר נימוס להניח שאנחנו בורים או שאנחנו כל כך מפגרים עד שאנחנו לא יכולים להחליט עבור עצמנו. לדעתי זה מתנשא באופן קיצוני. זה מעליב".

טרם התפרסמו תגובות

הוסף תגובה חדשה

+
בשליחת תגובה אני מסכים/ה
    2
    walla_ssr_page_has_been_loaded_successfully