וואלה!
וואלה!
וואלה!
וואלה!

וואלה! האתר המוביל בישראל - עדכונים מסביב לשעון

מה היה קורה אילו אנה פרנק שרדה את השואה?

13.6.2017 / 0:02

חן דרכמן, נכדה של ניצולי שואה וישראלית הפועלת בארצות הברית, מגייסת כספים לסרט עלילתי קצר ומסקרן, המתאר מציאות חלופית בה אנה פרנק עדיין חיה

AP

(בסרטון: קמפיין גיוס הכספים של הסרט)

יותר משבעים שנה לאחר מותה, סיפורה של אנה פרנק ממשיך להעסיק את התרבות הפופולרית. הבמאי ארי פולמן ("ואלס עם באשיר") משלים בימים אלה סרט אנימציה באורך מלא על אודותיה שוודאי יעורר הדים, וגם בגזרת הסרטים הקצרים מתעניינים במה שקרה לה, או ליתר דיוק – במה שיכול היה לקרות.

בימים אלה, מגייסת חן דרכמן כספים להפקת תסריט קצר זוכה פרסים פרי עטה, בשם "Ruth's', המתאר מציאות אלטרנטיבית בה אנה פרנק שרדה את השואה, חיה עד עצם היום הזה ואף הקימה משפחה.

לדברי דרכמן, התסריט מבוסס על תחקיר רשמי בבית אנה פרנק באמסטרדם. לאחר שנכתב, נוצר קשר עם המקום שעודד אותו וכינה אותו "נועז ומרתק".

דרכמן נולדה בישראל, נכדה לניצולי שואה. בשנים האחרונות היא פועלת בארצות הברית כשחקנית וכקולנועית, ו"Ruth's" מבחינתה, הוא פתח לעיסוק בשאלות של היסטוריה וזיכרון שמטרידות אותה ומאז מעולם. לשם הפקתו, פתחה קמפיין גיוס המונים. עד כה, גייסה כ-3.5 אלף דולר: 11 אחוז מן הסכום הנדרש. מי שמעוניין לתרום גם כן או לכל הפחות לקרוא עוד קצת על הסרט, מוזמן לעשות זאת באתר הרשמי.

אנה פרנק. Anne Frank Center, HO, AP
מסקרנת את הקולנוע יותר מתמיד. אנה פרנק/AP, Anne Frank Center, HO
אנשים מחכים בתור מחוץ לבית אנה פרנק באמסטרדם, הולנד. 2014. אי-פי, AP
משתפים פעולה עם הפרויקט. בית אנה פרנק באמסטרדם/AP, אי-פי
  • עוד באותו נושא:
  • אנה פרנק

טרם התפרסמו תגובות

הוסף תגובה חדשה

+
בשליחת תגובה אני מסכים/ה
    0
    walla_ssr_page_has_been_loaded_successfully