וואלה!
וואלה!
וואלה!
וואלה!

וואלה! האתר המוביל בישראל - עדכונים מסביב לשעון

האקדמיה האמריקאית לקולנוע צירפה לשורותיה את גל גדות

28.6.2017 / 22:15

הגוף ההוליוודי הנוצץ הודיע כי זימן לשורותיו מעל שבע מאות חברים יחדשים, ובהם גם כוכבת "וונדר וומן" גל גדות, הבמאי ערן ריקליס, הבמאית הילה מדליה והמלהקת יעל אביב

יח"צ - חד פעמי

האקדמיה האמריקאית לקולנוע הודיעה היום על צירוף 774 חברים חדשים – כמות שיא של מצטרפים טריים אל הגוף, שבין השאר גם בוחר את המועמדים והזוכים לפרסי האוסקר.

כצפוי, אופי הרכבת הרשימה נועד להפוך את האקדמיה לקצת פחות גברית, מבוגרת ולבנה. כמו כן, בין המצטרפים והמצטרפות יש גם כמה ישראלים – ובראשן, גם כן באופן לא מפתיע, כוכבת "וונדר וומן" גל גדות. בנוסף אליה גם הבמאי ערן ריקליס ("ערבים רוקדים"), הבמאית הילה מדליה ("רוקדים ביפו") והמלהקת יעל אביב קיבלו זימון. הם מצטרפים לכמה אנשי קולנוע מקומיים שכבר חברים בגוף ההוליוודי הנוצץ, ובהם חיים טופול, יוסף סידר, ארי פולמן ואחרים.

הרשימה כוללת גם את בארי ג'נקינס, שסרטו "אור ירח" זכה באוסקר בשנה שעברה, ואת מהרשלה עלי, שקטף על הופעתו בסרט את פרס שחקן המשנה. גם ויולה דייוויס, שזכתה בקטגוריה הנשית המקבילה על "גדרות", הצטרפה לאקדמיה.

עוד כמה שמות בולטים שמעתה יוכלו להצביע לאוסקר: שרלוט גינצבורג, ג'ון האם, מוניקה בלוצ'י, כריס אוונס, כריס המסוורת', דונלד גלובר, קריסטן סטיוארט, אליזבת אולסן וגם בטי וויט (עדיף מאוחר מאשר לעולם לא).

אין תמונה. צילום מסך, מערכת וואלה!
מזל טוב. גל גדות ב"וונדר וומן"/מערכת וואלה!, צילום מסך

טרם התפרסמו תגובות

הוסף תגובה חדשה

+
בשליחת תגובה אני מסכים/ה
    1
    walla_ssr_page_has_been_loaded_successfully