וואלה
וואלה
וואלה
וואלה

וואלה האתר המוביל בישראל - עדכונים מסביב לשעון

מישהו חישב ומצא כמה קפה "חברים" שתו במהלך הסדרה וכמה זה עלה להם

6.7.2017 / 9:44

אדם משועמם במיוחד ישב לצפות בשידור חוזר בכל 236 הפרקים של "חברים" כדי לאסוף נתונים על כמות הקפה שצרכו השישה בכל העונות. להלן התוצאות וגם כמה זה עלה להם

הקאסט של "חברים" מצוייר בקפה/Latte Artist - Michael Breach

בסרטון – הקאסט של חברים מצויר בקפה

לפעמים אנחנו צריכים להודות לאנשים שיש להם הרבה יותר מדי זמן פנוי, כי בזכותם אנחנו מגלים דברים שמעולם לא ידענו - ואולי אפילו לא חשבנו שאנחנו צריכים לדעת. הדוגמא המושלמת לכך הוא המחקר המרשים והביזארי שערך משתמש הטוויטר קיט לאבלייס על כמות הקפה שצרכו חברי הקאסט של "חברים" במהלך כל הסדרה. הוא סיפר שצפה בכל אחד מ-236 פרקי הסדרה בשידור חוזר וספר כל פעם שאחת מששת הדמויות הראשיות קנו, מזגו או שתו כוס קפה.

עוד בנושא:

עוד באותו נושא

הסוף המדכא של "חברים" שזיעזע את יוצרת הסדרה

לכתבה המלאה

הנתון הראשון שהתקבל זה שהחברים שלנו אוהבים לשתות קפה, מידע לא מפתיע לנוכח העובדה שאת מרבית זמנם הם בילו בבית הקפה "סנטרל פרק". לאבלייס הקפיד לפקוח עין גם על הסצנות שלא צולמו בבית הקפה כדי להביא את הנתונים המדויקים ביותר. מהתרשים הראשון שפרסם (יש עוד שניים בדרך) נראה שפיבי צרכה הכי הרבה קפה במהלך הסדרה, כשהיא ממוקמת בראש גרף העמודות עם 227 כוסות קפה. לעומת זאת, רייצ'ל צרכה הכי פחות - עם 138 כוסות קפה בלבד. בשביל מישהי שעבדה בסנטרל פרק, התוצאה די מפתיעה, אולם שוב - היא תמיד הייתה מלצרית גרועה אז אולי זו הסיבה.

מי שתה הכי הרבה קפה?

בתרשים נוסף הוא נכנס לעובי הקורה ובדק את השינויים בצריכת הקפה לאורך העונות. התרשים מציג את צריכת הקפה לפי דמויות ועונות ומראה את השינוי הניכר בהרגלי צריכת הקפה שלהם עם השנים. למשל, רייצ'ל שתתה מעט מאוד קפה בשתי העונות הראשונות, נתון שמסביר מדוע היא נותרה מאחור בגרף הקודם. נראה שצ'נדלר, מכל החברים, שתה הכי הרבה קפה דווקא בעונות הראשונות - ולקראת סופן נחלש. בעונה החמישית נרשמה עליה דומה למוניקה וצ'נדלר ולהזכירכם, זו גם העונה שהשניים החלו לצאת יחד. אולי הזוגיות מסבירה את העלייה בצריכת הקפאין היומית של השניים? והנה קיבלתם שאלת מחקר חדשה.

השינויים בצריכת הקפה במהלך העונות:

הבחור שלנו בחר להעמיק אפילו יותר בעניין וניסה להעריך כמה כסף בזבזו החברים על קפה במהלך כל הסדרה. הוא הניח שכוס קפה עולה 1.50 דולר ושהשישה אוהבים לתת טיפים גבוהים - ומשם הגיע להערכה הגסה שרק הקפה עלה להם 2,077.20 דולרים - וכפי שתרשים מספר 1 הראה לנו - זו פיבי שהוציאה את רוב הונה על הדבר הזה. איך בא לנו עכשיו הפוך קטן דל עם סוכרזית וקרואסון שוקולד.

כמה הם שילמו על קפה?

  • עוד באותו נושא:
  • חברים

טרם התפרסמו תגובות

הוסף תגובה חדשה

+
בשליחת תגובה אני מסכים/ה
    2
    walla_ssr_page_has_been_loaded_successfully