וואלה!
וואלה!
וואלה!
וואלה!

וואלה! האתר המוביל בישראל - עדכונים מסביב לשעון

דלף פרק 4 של העונה ה-7 של "משחקי הכס"

4.8.2017 / 20:22

"The Spoils Of The War", הפרק ה-4 של העונה ה-7 של "משחקי הכס", שישודר ביום ראשון הקרוב בארה"ב, דלף לרשת האופן פיראטי. לדליפה אין קשר לפריצה הגדולה לרשת המחשבים של רשת HBO בתחילת השבוע

באדיבות HOT

הפרק הרביעי של העונה השביעית של "משחקי הכס", שישודר ביום ראשון הקרוב (6 באוגוסט) בארצות הברית, נגנב ועלה לרשת. לדליפה אין קשר לפריצה הגדולה לרשת המחשבים של רשת HBO בתחילת השבוע, על פי פרסומים. לינק להורדת העותק הפיראטי של הפרק, "The Spoils Of The War" שמו, הופיע בפורום של Reddit והיה זמין דרך גוגל דרייב. זמן קצר לאחר שהלינק לפרק עלה, הוא הוסר מגוגל דרייב, אולם דווח כי הוא ניתן להורדה באתרי טורנטים.

גם ב-2015 דלפו ארבעת הפרקים הראשונים של עונה 5 באופן פיראטי ברשת, לאחר שהועתקו ממבקרים, כיום לפני שידור פרק הבכורה. במהלך העונה ה-6 הודלף פרק לפני שידורו.

אין תמונה. צילום מסך, מערכת וואלה!
"משחקי הכס"/מערכת וואלה!, צילום מסך

הדליפה מגיעה זמן קצר לאחר הפריצה לרשת המחשבים של רשת HBO, אך כאמור ללא קשר אליה על פי הדיווחים בתקשורת הזרה. כזכור, בתחילת השבוע דיווחו האקרים ברשת כי הצליחו לפרוץ לרשת, ולחלץ מתוכה מידע רב. ביום שני אישרה HBO רשמית כי נפלה קורבן למתקפה, שהתבטאה באובדן של מידע קנייני. איום הפצת התכנים התממש כעבור יממה, כשהתסריט המלא של הפרק הרביעי בעונה 7 של "משחקי הכס", שישודר רק ביום שני לפנות בוקר, שעון ישראל, דלף לרשת, ובמקביל אליו גם שני פרקים שטרם שודרו של "בולרז", פרק עתידי של "לא בטוחה", שני פרקים עתידיים של "חדר 104" ושני פרקים עתידיים של הסדרה "Barry" בכיכובו של ביל היידר, המיועדת לעלות לשידור רק ב-2018. הפרקים הומרו במהרה לקבצי טורנט, ועל פי ההערכות שותפו כבר מיליוני פעמים.

  • עוד באותו נושא:
  • משחקי הכס

טרם התפרסמו תגובות

הוסף תגובה חדשה

+
בשליחת תגובה אני מסכים/ה
    2
    walla_ssr_page_has_been_loaded_successfully