וואלה
וואלה
וואלה
וואלה

וואלה האתר המוביל בישראל - עדכונים מסביב לשעון

גלית גוטמן בסרט חדש: "גבר שמגדל ילדה לבד לא יכול לעשות קריירה". הצצה

26.8.2017 / 12:42

בסרט "בגובה העיניים - ילד של אבא", גוטמן עוקבת אחרי שלושה אבות - אלמן, גרוש וחד הורי - המגדלים את ילדיהם לבד. כיצד החברה מסביב מתייחסת? איך מנהלים חיי זוגיות? והאם אפשר לבנות קריירה בתנאים האלה? צפו בקטע מתוך הסרט

צילום מסך

"בגובה העיניים - ילד של אבא", סרטה החדש של גלית גוטמן שישודר הערב (ראשון), בערוץ 2, קשת, מלווה שלושה אבות המגדלים לבד את ילדיהם. צפו בקטע מהסרט בו ערן זילברבוש, הייטקיסט בן 42, המגדל את בתו בת החמש לבד, לאחר גירושין בהם קיבל משמורת מלאה, מספר על הקשיים עמם הוא נאלץ להתמודד כאב יחידני, התגובות אותן הוא מקבל מהחברה והיחס ממקומות העבודה שמתקשים להחזיק אב במשרה מלאה.

"פוטרתי בגלל זה יותר מפעם אחת", הוא מספר לגוטמן, "גבר שמגדל ילדה לבד לא יכול לעשות קריירה שמצופה מגבר שמקדיש את כל המרץ שלו לעבודה". במהלך קניות בגדים לביתו הוא מספר כיצד שכח פעם את מידת הנעלים שלה, וקונה אחרת סיננה לעברו "טוב, זה מה שקורה כששולחים אבא לעשות כזה דבר".

לצד ערן מופיעים עוד בסרט אביעד דרור, שהתאלמן לפני כחמש שנים: אשתו נפטרה בלידת בנו הקטן וכעת הוא מגדל אותו ואת אחותו בת השש לבד. וכן עומר אזולאי, אב לשלושה ילדים שנולדו בפונדקאות משלוש נשים שונות: תאילנדית, הודית ונפאלית. דרך שלושת הגברים תנסה גוטמן לענות על השאלה "האם אבות יכולים לגדל ילדים לבד?". צפו בקטע מהסרט.

טרם התפרסמו תגובות

הוסף תגובה חדשה

+
בשליחת תגובה אני מסכים/ה
    1
    walla_ssr_page_has_been_loaded_successfully