וואלה
וואלה
וואלה
וואלה

וואלה האתר המוביל בישראל - עדכונים מסביב לשעון

סיפור של פרידה ושל קרח: הזוג המנוכר של "משחקי הכס" השפיע על פרק הסיום?

30.8.2017 / 10:32

לנה הידי (סרסיי לאניסטר) וג'רום פלין (ברון מהבלאקווטר) היו בעבר זוג בחיים האמיתיים, אולם פרידה קשה גרמה להם לרצות לא להיות באותו חדר עוד לעולם. כעת מעריצים תוהים אם הסלידה ההדדית הזאת השפיעה גם על פרק סיום העונה השביעית

אין תמונה. צילום מסך, מערכת וואלה!
נחושה במציאות, כמו בסדרה. לנה הידי מתוך "משחקי הכס"/מערכת וואלה!, צילום מסך

העונה השביעית של "משחקי הכס" בכלל, והפרק השביעי והאחרון בפרט, סיפקו למעריצים שלל דרמות להתאבסס עליהן עד שהעונה הבאה תגיע. אלא שמתחת לפני השטח, היו גם דרמות אמיתית התחוללו על סט הצילומים של סדרת הפנטזיה המצליחה. וכעת, כשיש כל כך הרבה זמן פנוי, הגיע הזמן להכניס גם אותן לקלחת הספקולציות המשתוללת.

בסצנה המרכזית של "הדרקון והזאב", מגיעים ראשי הבתים לכינוס היסטורי במעלה מלך. בסצנה שקדמה לה נראה ברון (ג'רום פלין) לוקח את חברו משכבר הימים, פודריק (דניאל פורטמן) למשקה בקרבת מקום, לפני שהכנס יתחיל. כעת מאמינים חלק מהמעריצים שהסצנה הזו נבנתה במכוון כדי למנוע מברון ומסרסיי להיפגש באותו כינוס ענק ומדובר.

אין תמונה. צילום מסך, מערכת וואלה!
ישלימו עד העונה הבאה? ג'רמי פלין/מערכת וואלה!, צילום מסך

ההסבר לכך עשוי לנבוע לא רק משיקולים תסריטאים. ב-2014 דווח בגרדיאן הבריטי כי פלין ולנה הידי (שמגלמת את סרסיי בסדרה) היו בעבר זוג, אך הפרידה ביניהם הייתה קשה במיוחד. "ג'רום ולנה אינם מדברים אחד עם השני יותר, ולעולם לא יהיו יחד באותו חדר", סיפר לעיתון חבר בצוות ההפקה. "זה חבל כי בעבר נראה היה שהם הצליחו להתגבר על המחלוקות. אבל כעת ההוראה היא שיש להפריד ביניהם בכל מחיר".

אם אכן יתממשו הדיווחים על כך שהעונה השמינית של "משחקי הכס" תגיע רק בעוד שנתיים, יהיה די והותר זמן לשניים להשלים. לחילופין, סרסיי יכולה לעשות פשוט את מה שהיא טובה בו יותר מכולם: להרוג את כל מי שלא בא לה טוב בעין.

  • עוד באותו נושא:
  • משחקי הכס

טרם התפרסמו תגובות

הוסף תגובה חדשה

+
בשליחת תגובה אני מסכים/ה
    2
    walla_ssr_page_has_been_loaded_successfully