וואלה
וואלה
וואלה
וואלה

וואלה האתר המוביל בישראל - עדכונים מסביב לשעון

בובת המין של ג'סטין ביבר נחטפת מהמדפים - ולא תאמינו איך היא נראית

25.12.2017 / 11:08

בובת המין החדשה של ג'סטין ביבר עולה אלפי שקלים, והקונים יכולים אפילו לקבוע מה יהיה גודל איבר המין של הבובה שהזמינו. רק שהדמיון בין ביבר לבובה המשוכפלת שלו "טיפה" לוקה בחסר

יח"צ - חד פעמי

בסרטון – ג'סטין ביבר בקמפיין לקלווין קליין

גם אם אתם לא סובלים מ"ביבר פיבר" או בכלל לא סובלים אותו – לא תוכלו להתכחש לעובדה שג'סטין ביבר די חתיך. ביבר זכה לאחרונה לשבחים המפוקפקים ביותר בקריירה שלו, כשבובת מין שנראית לכאורה כמוהו יצאה למכירה בדיוק בזמן לשגעת חג המולד. לא רק שהבובה נמכרת כמו לחמניות טריות בשוק, אלא שהקונים ברי המזל יכולים גם לבחור את גודל איבר המין של הבובה שנע בין 18 ל-23 ס"מ. אנחנו בתמימותנו חשבנו שזה יגיע במידות האמיתיות (וכן, כולנו כבר יודעים מה המידות האמיתיות שלו).

אז האם גם בובת המין של זמר הפופ הקנדי בן ה-23 מצוידת ברעמה בלונדינית, בייבי פייס וקעקועים? ובכן, נראה שהדמיון בין הבובה לדבר האמיתי מקרי בהחלט.

אין תמונה. צילום מסך, מערכת וואלה!
בובת המין של ג'סטין ביבר.... כן, זה אמור להיות השכפול שלו/מערכת וואלה!, צילום מסך
ג'סטין ביבר. ספלאש
דומה לדבר האמיתי?/ספלאש

עוד בנושא:

בובת המין של ג'סטין ביבר המשווקת כ"צעצוע מין בגודל טבעי לנשים ולגברים כאחד" מגיעה לגובה של 1.60 ס"מ וזמינה לרכישה באתר אלי אקספרס. אם תרצו ליהנות מכל הטוב הזה - תצטרכו לשלם עליה 1,000 ליש"ט (כ-1,335 דולרים) לא כולל משלוח. המחיר המוגזם לא מנע מאנשים להתנפל על המוצר. על אף שהבובה רחוקה מלהיראות כמו ביבר שלנו, היו כמה שהצביעו על קווי דמיון ביניהם והגיעו למסקנה שזה כנראה מספיק כדי להוציא את הסכום הפסיכי הזה עליה.

בתיאור הבובה נכתב: "בובת המין הזו עשויה מהחומר המתקדם ביותר של אלמוסטר טרמופלסטיק רפואי (TPE) עם שלד מתכת מלא. היא גמישה ויכולה לעשות תנוחות סקסיות שונות. הפנים היפות של בובת המין עוצבו בידי פסל מנוסה". באופן לא מפתיע, עדיין לא פורסמו ביקורות למוצר אבל אנחנו מקווים שבקרוב נזכה לחוות דעת מקצועית מבליברית שתהיה מוכנה לשלם את המחיר כדי להגיע הכי קרוב שאפשר לדבר האמיתי.

אין תמונה. צילום מסך, מערכת וואלה!
בובת המין של ג'סטין ביבר נמכרת ב-1,000 ליש"ט/מערכת וואלה!, צילום מסך

טרם התפרסמו תגובות

הוסף תגובה חדשה

+
בשליחת תגובה אני מסכים/ה
    2
    walla_ssr_page_has_been_loaded_successfully