וואלה
וואלה
וואלה
וואלה

וואלה האתר המוביל בישראל - עדכונים מסביב לשעון

ואז הבלתי ייאמן קרה ו-3,000 ישראלים התחילו לשיר יחד

הדס בן ארצי

23.2.2018 / 0:00

האירוע הגדול ביותר של מיזם השירה החברתית - קולולם - התקיים בשבוע שעבר בחיפה. 3,000 איש, דוברי שפות שונות, הגיעו להאנגר ענק בחיפה ושרו ביחד את הלהיט של מתיסיהו One day. צפו בהכנות, בחזרות ובתוצאה המרגשת

צילום: ערן גילווארג, עריכה: נועה לוי

לראשונה מאז פרצה קולולם אל התודעה הציבורית באמצעות מיזם השירה החברתית שכובש את הארץ בסערה, הם הגיעו בשבוע שעבר לחיפה כדי לקיים את האירוע הגדול ביותר עד כה: 3,000 איש התאספו בהאנגר בנמל חיפה, ערכו חזרות מהירות ובסופו של דבר שרו ביחד את השיר One day של המוזיקאי מתיסיהו.

מרכז התרבות היהודי-ערבי "בית הגפן" יחד עם עיריית חיפה חברו לקולולם כבר בקיץ האחרון והחלו לבשל את האירוע יחד במטרה להתחבר למיזם הייחודי ולהביא אותו אל הקהל החיפאי היהודי והערבי ולשיר ביחד לא רק בשלושה קולות אלא גם בשלוש שפות - עברית ערבית ואנגלית.

איך שרו 3,000 איש יחד? צפו בתוצאה המרגשת בווידאו שבראש הכתבה

קולולם. ערן גילווארג
3000 איש יחד/ערן גילווארג

מהו קולולם? מדובר במיזם מוזיקלי חברתי, שנוצר על מנת להפגיש אנשים מכל גווני הקשת החברתית דרך מוזיקה. אירוע "קולולם" מזמין אנשים להתכנס יחד לכמה שעות ופשוט לשיר יחד.

אסף רון, מנכ"ל 'בית הגפן', סיפר כי הוא נרגש מאוד להיות שותף לאירוע כל כך מיוחד של קולולם: "זוהי שירה חברתית תרתי משמע. לאסוף יחד 3,000 איש, דוברי שפות שונות, בעלי אמונות שונות, כשהמכנה המשותף של כולם בערב הזה הוא שהם אוהבים לשיר. כדי להגיע לתוצאות כל כך יפות בשירה, בהרמוניה, דרושה הקשבה ורגישות לקולות של האחר". אור טייכר, במאי ואחד מיזמי קולולם, הוסיף: "זו הדרך שלנו לעשות משהו למען החברה שאנחנו חיים בה, לנסות לשנות את הדרך שבה אנחנו מסתכלים זה על זה".

sheen-shitof

עוד בוואלה!

איך הופכים אריזת פלסטיק לעציץ?

בשיתוף תאגיד המיחזור תמיר
קולולם. קולולם,
1 מול 3000. מנצח האירוע/קולולם
קולולם. ערן גילווארג
שלוש שפות/ערן גילווארג
קולולם. ערן גילווארג
חגיגה בחיפה/ערן גילווארג
קולולם. קולולם,
"הקשבה ורגישות לקולות". אירוע קולולם/קולולם
  • עוד באותו נושא:
  • קולולם

טרם התפרסמו תגובות

הוסף תגובה חדשה

+
בשליחת תגובה אני מסכים/ה
    2
    walla_ssr_page_has_been_loaded_successfully