וואלה
וואלה
וואלה
וואלה

וואלה האתר המוביל בישראל - עדכונים מסביב לשעון

המוזיקאית קריסטין הרש ("Your Ghost") תופיע בישראל

26.4.2018 / 0:00

הזמרת, היוצרת וגיטריסטית האינדי-רוק תקיים בישראל הופעת סולו. הרש בת ה-51 חברה בהרכבים האלטרנטיביים Throwing Muses ו-,50 Foot Wav וכן הוציאה עשרה אלבומי סולו. לכל הפרטים

קריסטין הרש. Peter Mellekas,
תופיעה עם מיטב להיטיה. קריסטין הרש/Peter Mellekas

הזמרת, היוצרת וגיטריסטית האינדי-רוק האמריקאית קריסטין הרש, המוכרת מלהיטה "Your Ghost", תקיים הופעת סולו ב-14 ביוני במועדון זאפה תל אביב. הרש בת ה-51 חברה בהרכבים האלטרנטיביים Throwing Muses ו-,50 Foot Wav וכן הוציאה עשרה אלבומי סולו.

הרש נולדה באטלנטה שבג'ורג'יה, ארה"ב. הוריה נפרדו כשהיתה בת 11, ואמה נישאה לאבא של המוזיקאית טניה דנלי, שלימים תהפוך לשותפתה ללהקת Throwing Muses. הלהקה נוסדה ב-1981, בהיותן בתיכון. הרש יצרה ושרה את מרבית שירי ההרכב. קריירת הסולו של הרש בלטה בשנת 1994 כשהוציא את האלבום "Hips and Makers" שכלל את הדואט "Your Ghost" עם מייקל סטייפ מ-REM, שהפך ללהיט גדול. בשנת 2004 הרש הקימה את הרכב הרוק האלטרנטיבי 50FOOTWAVE. לאורך השנים הרש סבלה ממחלת נפש שגרמה לה להזיות, ושהשפיעו על יצירתה.

לאחר הופעתה בארץ עם מיטב להיטיה, הרש תקיים סבב הופעות באנגליה, שיכלול הופעה בפסטיבל מלטדאון בלונדון, בניהולו האומנותי של רוברט סמית.

על ההופעה חתומים המון ווליום וזאפה. מחיר כרטיס: 159 שקלים. מופע ישיבה.

טרם התפרסמו תגובות

הוסף תגובה חדשה

+
בשליחת תגובה אני מסכים/ה
    1
    walla_ssr_page_has_been_loaded_successfully