וואלה
וואלה
וואלה
וואלה

וואלה האתר המוביל בישראל - עדכונים מסביב לשעון

המחזמר "פנטום האופרה" מגיע לישראל

19.11.2018 / 10:42

"פנטום האופרה", אחד ממחזות הזמר המצליחים אי פעם, יגיע לראשונה לישראל, למספר מוגבל של הופעות במסגרת הסיבוב העולמי. מתי, איפה וכמה יעלו כרטיסים? כל הפרטים

אחד המחזמרים המצליחים אי פעם, "פנטום האופרה", יגיע לראשונה לישראל, למספר מוגבל של הופעות במסגרת הסיבוב העולמי. זה יקרה החל מה-12 באוגוסט 2019 בבית האופרה המשכן לאמנויות הבמה, בתל אביב, בהפקת משה יוסף.

עלילת "פנטום האופרה", פרי עטו של המחזאי הגדול אנדרו לויד וובר מתבססת על רומן גותי המתרחש באופרה המלכותית בפריז ומספרת על אהבתו הטרגית של הפנטום, גאון מוזיקלי בעל מראה חיצוני מעוות, בזמרת האופרה הצעירה והיפה. המחזמר מציג סיפור אהבה לצד רגעי מתח ואימה, עם מוזיקה סוחפת המשלבת סגנונות של רוק, מוזיקה קלאסית ואופרה קלה הכוללת קטעי קלידים דומיננטיים, כינורות וכלי נשיפה. כל אלו בתוספת של תפאורה מושקעת ומתחלפת, תלבושות מרהיבות, ססגוניות ומהפנטות, שלל זמרים וזמרות ורקדנים ורקדניות.

"פנטום האופרה" הועלה לראשונה בשנת 1986 בלונדון ורץ ברחבי העולם כבר למעלה מ-32 שנה. מדובר במחזמר הרווחי ביותר בכל הזמנים, כשרווחיו מוערכים בלמעלה מ-5.6 מיליארד דולר. בינואר 2018 המחזמר חגג את ההופעה ה- 13,000 במספר, וההפקה בברודווי חגגה שם 30 שנים. לאורך השנים זכה המחזמר ביותר מ-70 פרסי תיאטרון חשובים, כולל שבעה פרסי טוני בברודווי וארבעה פרסי אוליבייה בווסט אנד.

מכירת הכרטיסים תחל היום, שני, בשעה 12:00, ומחיריהם ינועו בין 199 ש"ח ל-699 ש"ח. ניתן לרכוש כאן.

טרם התפרסמו תגובות

הוסף תגובה חדשה

+
בשליחת תגובה אני מסכים/ה
    0
    walla_ssr_page_has_been_loaded_successfully