וואלה!
וואלה!
וואלה!
וואלה!

וואלה! האתר המוביל בישראל - עדכונים מסביב לשעון

המצעד הבינלאומי השנתי של גלגלצ ו-וואלה! NEWS ל-2018: מה יהיה שיר השנה?

13.12.2018 / 12:30

גלגלצ ו-וואלה! NEWS גאות להכריז על פתיחת המצעד הבינלאומי לשנת 2018: מה יהיה שיר השנה? מה השיר הגרוע ביותר? דרגו ואולי תוכלו לטוס לפסטיבל זיגט בבודפשט, עם הופעות של אד שירן, פלורנס אנד דה מאשין, פו פייטרס, 21 פיילוט ועוד רבים וטובים

גל גדות בקליפ של מארון 5. צילום מסך, צילום מסך
האם כוח הגל יעזור לשיר הזה?/צילום מסך, צילום מסך

המצעד הבינלאומי הרשמי של גלגלצ ו-וואלה! NEWS לשנת 2018 יוצא לדרך: מה יהיה שיר השנה? מי יהיה איש השנה במוזיקה? דרגו את האמנים והשירים ותוכלו לזכות בחבילה זוגית מלאה לפסטיבל זיגט (sziget) בבודפשט, הכוללת טיסה הלוך-חזור, כרטיס כניסה של שבעה ימים לפסטיבל לכל המופעים בתאריכים 7-14 באוגוסט 2018, ולינה כללית במתחם הפסטיבל, מתנת זאפה איסתא מיוזיק.

פסטיבל זיגט הוא אחד הפסטיבלים הבולטים והפופולרים באירופה ונחשב לאחד מעשרת הפסטיבלים הגדולים בעולם. הפסטיבל מתקיים פעם בשנה בהונגריה וסוחף אליו משפחות ובני נוער. בין ההופעות שתוכלו למצוא שם השנה: אד שירן, פו פייטרס, פלורנס אנד דה מאשין, טוונטי וואן פיילוטס, The 1975, מרטין גריקס, ריצ'רד אשקרופט ועוד רבים שטרם הוכרזו.

המצעד בהנחיית דלית רצ'שטר ישודר בגלגלצ ובשידור ישיר באולפן השקוף של וואלה! NEWS ב-31 בדצמבר, החל מהשעה 14:00 בצהריים ועד השעה 18:00, וגולשי וואלה! תרבות כבר יכולים להצביע. לא מפסיקים לדהור על דואה ליפה וקלווין האריס? עדיין מאזינים בלופ לצ'יילדיש גמבינו? חושבים שזו בכלל השנה של מארון 5? ואולי אתם בכלל בקטע של First Aid Kit? זה הזמן שלכם להכריע - מה יהיה שיר השנה של 2018? הצביעו ושתפו אותנו בבחירות.

להשתתפות במצעד לחצו כאן.

דואה ליפה. GettyImages
דואה ליפה/GettyImages
ביונסה ג'יי זי. GettyImages
ביונסה וג'יי זי/GettyImages

טרם התפרסמו תגובות

הוסף תגובה חדשה

+
בשליחת תגובה אני מסכים/ה
    1
    walla_ssr_page_has_been_loaded_successfully