וואלה
וואלה
וואלה
וואלה

וואלה האתר המוביל בישראל - עדכונים מסביב לשעון

ליאור אשכנזי: "אנחנו הופכים לחיות"

7.4.2004 / 10:12

שיחות נזעמות הגיעו אל רשות השידור לאחר שאשכנזי סיפר ליהורם גאון איך היה מעורב בעקיפין במותו של מבוקש פלסטיני

השחקן ליאור אשכנזי עורר סערה קטנטנה כשהתארח בתוכניתו של יהורם גאון "שישי בגאון" בערוץ הראשון. אשכנזי סיפר שבמהלך שירותו הצבאי היה אחראי בעקיפין למותו של מבוקש פלסטיני כבול.
ב"מעריב" דווח כי בעת שידור התוכנית (שהוקלטה מראש) התקבלו במרכזיית ערוץ 1 עשרות תלונות נזעמות של צופים שמחו על האופן שבו הוצגו דברי אשכנזי.

רוב המוחים התקוממו על העיתוי הבעייתי, לדעתם, ועל העובדה שלא התקבלה תגובה מדובר צה"ל בנושא. ברשות השידור מיהרו להתנער מכל העניין והבהירו כי "שישי בגאון" היא תוכנית המופקת על ידי גורם חיצוני לרשות וכי הנושא נמצא בבדיקת החברה המפיקה.

אשכנזי ממשיך לעמוד על שלו ועל זכותו: "בטח. לא קל לשמוע את האמת....די נמאס לי כמו לדור שלם לשמור דברים בבטן. גם בעת צילום התוכנית, שהיא כעיקרון מוקלטת, הקהל התפרץ, אבל העורכים חתכו את הקטעים האלה. גם נחתכו קטעים שהרחבתי ודיברתי על מה זה כיבוש ועל העובדה שעוד לפני קום המדינה השתמשנו בטרור כנגד הבריטים ונלחמנו על זכותנו הלגיטימית למדינה, כמו שהפלסטינים עושים היום. קודם נלחמנו על המדינה, אחר כך על הגנת המדינה, ועכשיו השד יודע על מה אנחנו נלחמים. מאז האינתיפאדה אנחנו דור דפוק, אנחנו הולכים ונהפכים לחיות, הדברים שאני אומר הם לא פוליטיים, זה עניין של להיות בן אדם".

טרם התפרסמו תגובות

הוסף תגובה חדשה

+
בשליחת תגובה אני מסכים/ה
    0
    walla_ssr_page_has_been_loaded_successfully