וואלה
וואלה
וואלה
וואלה

וואלה האתר המוביל בישראל - עדכונים מסביב לשעון

פסטיבל ישראל הכניס 3.5 מיליון שקלים

9.6.2005 / 9:09

פסטיבל ישראל 2005 מסתיים בהצלחה עם מכירות של 52,000 כרטיסים והכנסה של 3.5 מיליון שקלים

פסטיבל ישראל 2005, שייסגר הלילה, הסתיים בהצלחה לאחר שבועיים וחצי בהם פקדו אותו למעלה מ-1,000 אמנים זרים מ- 16 מדינות שונות ובכללם אמנים ישראליים כמובן. בפסטיבל התקיימו 61 מופעים שונים ו-52 אלף כרטיסים נמכרו. עשרות אלפים פקדו את הפסטיבל באולמות ובאירועי החוצות, במועדון הג'אז הפתוח שהתקיים לאורך הפסטיבל באכסדרת תיאטרון ירושלים, בחצרות ירושלים ובעין-כרם.

המופעים המבוקשים ביותר היו: קרקס אלואז, טאו, ערב מחזות זמר, בלט קולברג, האורטוריה אליהו, להקת ג'אמפ, תיאטרון קליפה, תיאטרון האשליות, אי פאג'וליני, גאלה של כוכבים, שלישיית אבישי כהן ודייראקודאקאן. בחלקם של מופעים אלה נרשמה תפוסה של 100%. רוב המופעים נהנו מ-75 אחוז תפוסה.

יו"ר ההנהלה הציבורית של הפסטיבל, דני הלפרין, אמר כי "הבטחנו שנחזור בגדול ואני שמח לומר שחזרנו בגדול מאוד. מסיכומים ראשונים עולה שהפסטיבל עמד בתקציב. צריך לציין שהיכולת לבצע פסטיבל כה גדול תוך עמידה בתקציב ההוצאות מעידה על המיומנות הרבה של צוות הפסטיבל בראשות יוסי טל גן".

על פי מארגני הפסטיבל, חלק מההצלחה נובעת מהרחבתה של מדיניות הוזלת הכרטיסים במטרה להפוך את הפסטיבל לנחלת חלקים גדולים באוכלוסייה. השנה לראשונה התאפשרה רכישת כרטיסים במחיר של 65 ש"ח לשורות האחרונות באולמות, ובאמצעות החברה למתנ"סים נמכרו 5,000 כרטיסים לתושבי הפריפריה במחיר של 50 ש"ח לכרטיס. למופע מחזות הזמר בבריכת השולטן נמכרו כרטיסים במחיר של 10 ש"ח. מחירים אלה התאפשרו בזכות מאמצים רבים של הנהלת הפסטיבל להשגת סיבסוד מצד קרנות, תומכים פרטיים וגופים שונים.

טרם התפרסמו תגובות

הוסף תגובה חדשה

+
בשליחת תגובה אני מסכים/ה
    0
    walla_ssr_page_has_been_loaded_successfully