וואלה
וואלה
וואלה
וואלה

וואלה האתר המוביל בישראל - עדכונים מסביב לשעון

תפסה זיון בחדר כושר

אסף גברון, רענן אליזוב

29.9.2005 / 9:44

חמש מאות גרם, תמונות קצרות לסוף השבוע. מילים של אסף גברון, קווים של רענן אליזוב. סיפור 39

הפעם הראשונה שראיתי אותה היתה בחדר כושר. לחדר כושר יש תדמית של מקום שתופסים בו זיונים, אבל אני לא יודע עד כמה זה נכון. אני אף פעם לא תפסתי שם זיון, לא שתפסתי בהרבה מקומות אחרים. אבל בלי קשר אלי, אני חושב שזה לא נכון שחדר כושר הוא מקום לתפוס זיונים כי בחדר כושר בסך הכל אתה רואה את אותם אנשים, פחות או יותר. הרוב מנויים, שזה מספר מוגבל של אנשים, וכל אחד בא בשעות הקבועות שלו ורואה את אותם אנשים. ורוב האנשים הם גברים, שרירנים דוחים, וחוץ מהם יש כמה זקנים, וכמה זקנות ואולי כמה כוסיות, אבל גם הן, בוא נגיד שלחצי מהן יש חבר או בעל, מה שמשאיר אותנו עם אחת או שתיים פוטנציאליות, שגם כך יהיו שקועות באיי-פוד שלהן, או בריצה שלהן, וגם הן יהיו מלאות זיעה והשיער שלהן לא יהיה מסודר.

אבל פעם ב יוצא לך לראות מישהי שלא ראית. כמוה. היא יצאה מחדר ההלבשה של הנשים, כנראה אחרי אימון. היא לבשה שמלה קלילה, זה היה אחד הימים החמים הראשונים של הקיץ, ומבט אחד מהיר צפון-דרום, תוך כדי עבודה על שרירי הכתף, הספיק לי כדי לראות שלא היה שום דבר מתחת לשמלה הזאת. שום דבר. לא חוט של חזייה, לא פס של תחתונים. הדרך שבה השדיים נעים בחופשיות, והעגבות, רוטטות להן בסקסיות. היה לה שיער קש ופנים לא יפות במיוחד. סיימתי את התרגיל במכונה אחת ועברתי לדחיפת משקולות, תרגיל שבו אני שוכב על גבי ומרים את המשקולת עשר פעמים כפול שלוש. היא נכנסה לחדר פנימי שבו היו מכונות האופניים ומכשירי הקרוס-קאנטרי סקי. היא דיברה עם אחד המאמנים במשך כמה דקות. הפניתי את מבטי אליה מדי פעם בזמן שהתכוננתי לתרגיל – סידור המשקל הנכון על המשקולת, שתיית מים, ניגוב זיעה, התמקמות על הספסל – כמו שאתה עושה כשאישה סקסית עם שמלה דקיקה ושום דבר מתחתיה נמצאת בסביבה שלך.

היא יצאה מהחדר ההוא לכיוון האולם הראשי, שבו הייתי, שהוביל החוצה. הייתי במהלך סיבוב הדחיפות הראשון שלי. היא הלכה בהילוך חצי רוקד, תוך כדי שהיא שרה שיר, והביטה בי ובבחור שהתאמן לידי במבט מתגרה. אני לא יכול להסביר מהו מבט מתגרה אבל אני יכול לומר שברגע שהמבט הזה נחת על עיני ידעתי שזה מה שהוא, ושאין דרך אחרת לתאר אותו. היא עברה אותי, ואז הבחור לידי זרק לה משהו. הוא היה צעיר, תחילת שנות העשרים. עורו היה שחום והשיער על ראשו סודר בקבוצות קטנות ואופנתיות, כמו של ראפר או שחקן אן.בי.איי. היא עצרה ודיברה איתו.

משפת הגוף ומשברי המילים שהצלחתי לשמוע משיחתם, תוך כדי דחיקת הקילוגרמים אל-על, הבנתי שהם לא מכירים, ושהיא מתחילה אתו. יותר מזה, נראה היה שהיא מדברת מפורשות על סקס. היא שאלה אותו אם הוא אוהב ללקק, למשל. בזמן שהוא הלך להביא את הטלפון הנייד שלו כדי להכניס את המספר שלה לזיכרון, היא התקרבה אלי. בדיוק אז נחתי בין סיבובי המשקולות שלי. היא ביקשה לשתות מהמים שלי. נתתי בשמחה. היא אמרה לי משהו, משהו שהתייחס למשקולות שהרמתי. אבל לא ידעתי מה לענות. הבחור חזר. היא הכניסה את המספר שלה לזיכרון שלו ואמרה לו להתקשר להזמין אותה לארוחת ערב. הם נפרדו בנשיקה על השפתיים.

אחרי כך תהיתי מדי פעם מה קרה ביניהם. ראיתי אותו כמה פעמים בחדר הכושר – הוא היה אחד הפרצופים הרגילים שם – אבל התביישתי לשאול אותו. אותה ראיתי כמה פעמים ברחוב, תמיד בלבוש סקסי, ופעם אחת חשבתי שהיא מתחילה עם הדוור.

בפעם השנייה שראיתי אותה בחדר הכושר זיהיתי אותה לפי התחת. בשרני, רוטט, יפה ושוב, עד כמה שיכולתי לראות, לא שבוי בתחתונים. היא השתתפה בשיעור קבוצתי. גם הוא היה שם. בשלב כלשהו נראה שהוא מנסה לתפוס אותה במבט. מעניין אם היה ביניהם משהו.

טרם התפרסמו תגובות

הוסף תגובה חדשה

+
בשליחת תגובה אני מסכים/ה
    0
    walla_ssr_page_has_been_loaded_successfully