וואלה
וואלה
וואלה
וואלה

וואלה האתר המוביל בישראל - עדכונים מסביב לשעון

הרגע המפחיד בו פעלולן בקרקס איבד שיווי משקל ונפל מגובה רב

9.4.2018 / 0:42

ה"ריקוד הספרדי" של סרגיי מראקוב השתבש אחרי שמוטות התמיכה זזו ממקומם והוא נפל מגובה של 8 מטר. למרבה ההפתעה הוא עמד מיד על רגליו וחזר להופיע אחרי ביקור קצר וחבישה בבית החולים

אתר רשמי

מכירים את זה שאתם רואים פעלולים מסוכנים של מקצוענים ומקבלים אזהרה "אל תנסו את זה בבית"? ובכן, מסתבר שגם המקצוענים לא חסינים בפני תקלות. סרגיי מראקוב, אקרובט רוסי, ביצע ריקוד על חבל בגובה של 8 מטרים כשלפתע הוא איבד שיווי משקל וצנח על רצפת העץ הקשה בתוך האולם, כשברקע הקהל החליף את קריאות ההשתאות שלו לצעקות של חרדה. באורח נס מראקוב הצליח לעמוד מיד על רגליו וניסה ללכת כשהקהל מעודד אותו ונושם לרווחה.

סרגיי מראקוב.
מפחיד. סרגיי מראקוב

בתקשורת המקומית דווח שאחרי בדיקה קצרה בבית החולים וחבישה בידו, הוא חזר לקרקס בבראטסק שברוסיה והשלים את הריקוד הספרדי שלו לרקע קריאות התלהבות מחיאות כפיים של הצופים. "התחלתי את הריקוד ולפתע מוטות התמיכה החלו לזוז. האדמה הפשירה והמוטות זזו וזה גרם לחבל להשתחרר", הסביר מראקוב והוסיף, "אספתי את עצמי מיד, אני יודע איך לעשות את זה. אנחנו תמיד מתאמנים על נפילות. הרופאים אומרים שאני בסדר. זו רק חבלה, והם חבשו אותי".

הנפילה הזו נתפסה על ידי המצלמה של סרגיי מאזיטוב, אחד הצופים, שאמר: "ההופעה נמשכה לאחר מכן, אבל הרצפה נשברה בגלל הנפילה שלו".

עוד באותו נושא

קשה לצפייה: אקרובט בקרקס "סירק דה סוליי" נפל אל מותו מול הצופים המזועזעים

לכתבה המלאה
סרגיי מראקוב.
סרגיי מראקוב

טרם התפרסמו תגובות

הוסף תגובה חדשה

+
בשליחת תגובה אני מסכים/ה
    1
    walla_ssr_page_has_been_loaded_successfully