סטטיק ובן אל בהופעה באולפן וואלה, 18 בדצמבר 2019. ראובן קסטרו
סטטיק ובן אל בהופעה באולפן וואלה, 18 בדצמבר 2019/ראובן קסטרו

מופע של פעם בעשור

31.12.2019 / 0:00

לרגל סיום השנה והעשור, החלטנו לפנק את גולשי וואלה! תרבות במופע מיוחד של הצמד המוזיקלי האהוב והמצליח בישראל - סטטיק ובן אל, שצולם באולפן וואלה! NEWS. מוזמנים להתרווח לאחור ולצפות - או לחלופין להשתולל ולרקוד. צפו, צפו

היום הוא היום האחרון של שנת 2019 ולמעשה של העשור שהחל אי שם בשנת 2010. לרגל סיום העשור, החלטנו לפנק את גולשי וואלה! תרבות במופע מיוחד, של הצמד המוזיקלי המצליח והאהוב בישראל - סטטיק ובן אל. לאחר שכל שיר שלהם במהלך העשור האחרון הטריף את המדינה והפך ללהיט, הם הגיעו לחגוג את סיום העשור הנפלא והשנה הנהדרת באולפן וואלה! NEWS. לפיכך, אתם מוזמנים להתיישב על הכורסא בבית, להתרווח לאחור, ללחוץ פליי - וליהנות מהופעה מצוינת. יש סיכוי רציני שתיאלצו לקום באמצע ההופעה לרקוד בסלון:

צפו בהופעה המלאה של סטטיק ובן אל באולפן וואלה! NEWS:

במאי: דובי קליין, צילום סטילס: ראובן קסטרו, סאונד: אילן לוי, ע' סאונד: חיים מרקו, צלמים: מתן גולדשטיין, אייל קליין, בני בן דוד, תאורה: יוסי אדיזס - לייטויזן, הפקה: חגית ברק ושי ורקר, עיצוב אולפן: אביחי ברוך, עורכת וידאו: נועה לוי, מפיקה ראשית: רחלי ורדי

סטטיק ובן אל הכירו בסך הכול לפני ארבע שנים, כששיתפו פעולה עם המפיק ג'ורדי (הנחשב לצלע השלישית בהרכב) בשיר "#דוביגל" של הראפר רון נשר. השיר הראשון שהוציאו יחדיו היה "ברבי", ומשם שיר רדף שיר ושיא רדף שיא. כל שיר שבר שיאי צפיות, הצליח לכבוש את הרדיו והיוטיוב והפך את הצמד להרכב המוזיקלי המצליח ביותר בעשור האחרון. ב-2016 הצטרפו כשופטים ל"כוכב הבא לאירוויזיון" בקשת 12 וב-2018 הוחתמו על ידי איש העסקים הישראלי-אמריקני חיים סבן בחברת ההקלטות קפיטול רקורדס וניסו את מזלם מעבר לים. הם הוציאו גרסה באנגלית ל"טודו בום" עם ג'יי באלווין שלא הביאה להם את הפריצה המיוחלת, אך רק חישלה אותם והבהירה להם שהשוק האמריקאי הוא שוק ענק, מורכב וכמעט בלתי אפשרי לחדירה.

בריאיון שהעניקו בשבוע שעבר לוואלה! תרבות סיפרו על ההתמודדות בשוק האמריקאי האימתני: "זה פשוט שוק ענק, ענק", אמר בן אל. סטטיק הסכים: "קודם כל, יש שם פלחי שוק שלא קיימים פה בישראל. השוק הלטיני, לדוגמא. זה מטורף שיש שוק כזה. זה עולמות אחרים ותחרות ברמות אחרות לגמרי. כשאתה מוציא שם סינגל, אתה מתחרה שם בשמות כמו אריאנה גרנדה, ברונו מארס, פוסט מאלון, זה אנשים שאתה כאילו ב'אהלן אהלן' מתחרה איתם, שניכם מוציאים באותו זמן סינגל. זה מטורף".

בהתחלה אמרו שאתם תופעה חולפת אבל אתם הוכחתם לכולם שאתם כאן כדי להישאר. גם לכם בהתחלה היו חששות כאלה שזו אולי הצלחה רגעית של שנה-שנתיים?

בן אל: "וואלה, לא חושב, אני לא חושב שהיה משהו כזה. הפוך, רצינו להוכיח שאנחנו כאן כדאי להישאר".

סטטיק: "אז זה דווקא חיזק אותנו. אני חושב שאנחנו מגיעים לאיזה שלב בסטטיק ובן אל שאתה מנסה להמציא את החדש. כל סינגל הרי המצאנו את החדש ועכשיו אתה מנסה כאילו להגיד לעצמך 'אתה יכול אפילו יותר חדש מזה, יותר קיצוני מזה', אז אני חושב שזה אתגר תמידי להישאר. מה שאני מנסה להגיד זה שאנחנו תמיד במגמת עלייה ושיפור. מההתחלה, גם אז היה וגם היום".

צפו כאן בריאיון המלא עם סטטיק ובן אל, שבו הם מדברים על הצלחה, אבהות וההלם מהתעשייה בארה"ב:

סטטיק ובן אל באולפן וואלה! NEWS, דצמבר 2019/במאי: דובי קליין, צילום סטילס: ראובן קסטרו, סאונד: אילן לוי, ע' סאונד: חיים מרקו, צלמים: מתן גולדשטיין, אייל קליין, בני בן דוד, תאורה: יוסי אדיזס - לייטויזן, הפקה: חגית ברק ושי ורקר, עיצוב אולפן: אביחי ברוך, עורכת וידאו: נועה לוי, מפיקה ראשית: רחלי ורדי

טרם התפרסמו תגובות

הוסף תגובה חדשה

+
בשליחת תגובה אני מסכים/ה
    1
    walla_ssr_page_has_been_loaded_successfully