מאי ומשה חתונה ממבט ראשון 5, יולי 2022. עופר חגיוב, מערכת וואלה!
מאי ומשה חתונה ממבט ראשון 5, יולי 2022/מערכת וואלה!, עופר חגיוב

"אנחנו לא כאילו זוג נשוי, אנחנו לא דומים לזוג נשוי. אנחנו זוג נשוי"

עודכן לאחרונה: 27.7.2022 / 12:19

המשבר הגדול אחרי שהמצלמות כבו, הרהורי הפרידה, ההתגברות על הקשיים, הרצון להרחיב את המשפחה וההתעקשות להיקרא "זוג נשוי": אחרי שנחשפו כזוג גם שבעה חודשים אחרי תום העונה, מאי שכטר ומשה יחזקאל מ"חתונה ממבט ראשון" מדברים על הכול בריאיון זוגי מיוחד

משה: "האפשרות של פרידה תמיד הייתה קיימת. דיברנו עליה כמו שדיברנו על כל אפשרות אחרת. זה משהו שהיה צריך לשים על השולחן. באותה מידה היה גם הרצון הזה למצות את הפוטנציאל של החיבור בינינו כי שנינו ראינו דברים שמאוד רצינו בחיים המשותפים שלנו"

דווקא אחרי שכבו מצלמות "חתונה ממבט ראשון", בשלב שבו הזוגות נושמים בדרך כלל מעט אוויר ונרגעים, החלו הקשיים האמיתיים בזוגיות הטרייה של משה ומאי. "היו לנו חודשיים-שלושה של מלחמה אמיתית, מלחמה שלא נרגעת", נזכר משה. "ממש נלחמנו על הזוגיות שלנו. איפשהו הרגשנו כאילו הקרקע רועדת לנו בעוצמה מתחת לרגליים. למדנו ללכת ביחד מאפס, התחלנו ללמוד איך להתנהל זה עם זו, איך להתמודד עם הקשיים אחד של השני. פתאום הבנו שהפכנו להיות רק שנינו".

מאי: "שלושה. שנינו פלוס שועל".

משה: "נכון, פלוס ריי השועל. היינו צריכים לעבור דרך זוגית יחד".

וזה היה קשה?

משה: "מאוד קשה. צריך להבין שאנחנו זוג שהותאם ל'חתונה ממבט ראשון'. זה אומר שיש לנו לוח זמנים, יש לנו צוות צילום קבוע, יש לנו תמיד עם מי לדבר כשצריך, יש פסיכולוגית, יש במאי ששואל אותנו שאלות בשביל העדויות המצולמות. כל הזמן אנחנו משתפים והאוזן הקשבת שקיבלנו מדמויות מחוץ לזוגיות מאוד איזנה אותנו. לא הכרנו שום דבר אחר והיינו צריכים ללמוד את הזהות הזוגית שלנו. ממש למדנו ללכת ביחד וזה היה מאוד קשה. ההחלטה הכי טובה שקיבלנו אז, כשהתחלנו ללמוד ללכת, הייתה להישאר לגור יחד".

אם זה לא היה קורה? אם הייתם נשארים לגור כל אחד בבית שלו?

מאי: "זה היה נגמר, זה לא היה מחזיק מעמד".

משה: "נכון, לא היינו מחזיקים מעמד".

למה?

משה: "פשוט היינו בורחים מהקשיים כל אחד למחילה שלו".

מאי: "החלק הכי חזק אצלנו בזוגיות זו התקשורת, ואם לא היו הרגעים האלו שבהם היינו צריכים לשבת אחד מול השני ולתקשר - זה לא היה מחזיק מעמד בינינו. הגענו לעומקים בתקשורת שלנו שאנשים לא מגיעים אליהם. הסברתי לו על דברים שהעליבו אותי ולפעמים הוא לא הבין למה זה כל כך שורט אותי. הסברתי לו 'תשמע, אבא ואמא שלי היו עושים לי כך', או 'אקס היה עושה לי כך'. ייאמר לזכות משה, שדברים שקרו והעליבו אותי לא חזרו על עצמם שוב. אנחנו זוג מאוד אמוציונלי, מאוד דברן ומאוד חוקר. אם יש משהו שאמליץ לכל האנשים בעולם זה ללכת לטיפול זוגי כשטוב, לא כשרע".

משה: "אחד הדברים שלמדנו לעשות הוא להסתכל על כל קושי כהזדמנות. ברגע שיש קושי, אנחנו תמיד צומחים ממנו. גם בתוכנית, היינו יושבים לפעמים אחרי ימי צילום של 12-14 שעות ומדברים עד שלוש בבוקר, מפרקים את כל היום שהיה לגורמים".

ובזמן שנלחמתם על הזוגיות שלכם אחרי שכבו המצלמות, עברו בכם גם הרהורי פרידה?

משה: "האפשרות של פרידה תמיד הייתה קיימת. דיברנו עליה כמו שדיברנו על כל אפשרות אחרת. זה משהו שהיה צריך לשים על השולחן. באותה מידה היה גם הרצון הזה למצות את הפוטנציאל של החיבור בינינו כי שנינו ראינו דברים שמאוד רצינו בחיים המשותפים שלנו".

מאי: "בהתחלה, בכל פעם שמשה היה אומר לי 'צריך לקחת בחשבון שאולי זה לא יצליח', הייתי נבהלת. היום אני כבר לא נבהלת מזה ואני פשוט מכירה בכך שסטטיסטית זה יכול לקרות".

משה: "גם ההבנה שזה לא בכיס שלך ושצריך לעבוד קשה כדי שזה יצליח, נותנת כוחות. רק אנחנו צריכים לבנות את הזוגיות הזו, אף אחד אחר לא יעשה זאת במקומנו".

מאי ומשה חתונה ממבט ראשון 5, יולי 2022. עופר חגיוב, מערכת וואלה!
להסתכל על כל קושי כהזדמנות. משה ומאי/מערכת וואלה!, עופר חגיוב
משה: "מדדתי חליפת חתן, מאי הגיעה עם שמלת כלה, הייתה חופה, המשפחה הגיעה, כולם התרגשו, שברתי כוס, אמרתי 'אם אשכחך ירושלים', ממש הרגשנו שזו החתונה שלנו. ייתכן שזה ירגיש קצת תלוש לאדם הסביר שיקרא את זה, אבל זה מה שהרגשנו"

משה יחזקאל (37) ומאי שכטר (32) הם אולי הזוג הבולט ביותר בעונה הזו של "חתונה ממבט ראשון" (קשת 12, הפרק האחרון של העונה ישודר במוצאי שבת). משה, יליד חולון, עובד בפרקליטות מרכז, ואילו שכטר עובדת כאחות במחלקה הפנימית בבית החולים שיבא ובתהליכים להפוך למיילדת. הם הכירו מתחת לחופה של תכנית הריאליטי ומאז הזוגיות שלהם ידעה רגעי פריחה, משבר ובעיקר התאהבות שהלכה ונבנתה לאורך העונה. בתום 42 ימי הצילומים הם החליטו להישאר זה עם זו, ומאז הם יחד, כבר יותר משבעה חודשים.

"אנחנו נשואים", מקדים משה ומבהיר. "אנחנו לא כאילו זוג נשוי, אנחנו לא "דומים לזוג נשוי", אנחנו נשואים. שנינו באנו לתוכנית להתחתן. מבחינתי אני הגעתי באוקטובר שנה שעברה לחתונה שלי. זה היה אמיתי לגמרי".

מאי: "אף פעם לא היה לי חשוב לעבור ברבנות, כך שמבחינתנו אנחנו נשואים".

משה: "נכון, זה היה הטקס".

מאי: "יכול להיות שנעשה עוד איזו מסיבת אהבה גדולה, עם הרבה מוזמנים, אבל אני לא צריכה שום מסמך רשמי כדי שיגידו לי שאני נשואה. גם הטייטל 'בעל' לא עושה לי טוב על הלב".

משה: "שמע, אני מדדתי חליפת חתן, מאי הגיעה עם שמלת כלה, הייתה חופה, המשפחה הגיעה, כולם התרגשו, שברתי כוס, אמרתי 'אם אשכחך ירושלים', ממש הרגשנו שזו החתונה שלנו. ייתכן שזה ירגיש קצת תלוש לאדם הסביר שיקרא את זה, אבל זה מה שהרגשנו. כבר הייתה לי את החוויה הזו. דרגת המחויבות שלנו אחד לשני ולתהליך שעברנו הייתה דרגה של נישואים".

אז אתם כבר חושבים על ילדים או שזו שאלה שקצת מלחיצה אתכם בשלב הזה?

מאי: "אנחנו רוצים ילדים".

משה: "אנחנו רוצים להרחיב את המשפחה, אנחנו רוצים להיות הורים. אני רוצה חמישה ילדים. אני רוצה משפחה מרובת ילדים, אני רוצה אור, שמחה ורעש בבית".

מאי: "אתה חי בסרט. אני לא עומדת להיכנס להיריון חמש פעמים".

מאי ומשה חתונה ממבט ראשון 5, יולי 2022. עופר חגיוב, מערכת וואלה!
לא צריכים מסמך רשמי מהרבנות. משה ומאי/מערכת וואלה!, עופר חגיוב
משה: "אנחנו רוצים להרחיב את המשפחה, אנחנו רוצים להיות הורים. אני רוצה חמישה ילדים. אני רוצה משפחה מרובת ילדים, אני רוצה אור, שמחה ורעש בבית". מאי: "אתה חי בסרט. אני לא עומדת להיכנס להיריון חמש פעמים"

משה מעיד על עצמו שהגיע לתוכנית אחרי שהבין כי הבעיה שלו ביצירת קשר זוגי טמונה בו: "היה לי תמיד קשה להכניס עוד אדם לחיים. התנועה הטבעית שלי היא תמיד לתפוס מרחק, לקחת את הזמן שלי, לא לחלוק את הקושי עם מישהי. מאי ממש הושיבה אותי והכריחה אותי לדבר. שם היו הרגעים שבהם התחלתי ללמוד איך מנהלים זוגיות גם בימים שפחות קל".

ומאי, למה את הגעת לתוכנית?

מאי: "בצניעות אגיד שאני דווקא לא הייתי זקוקה לעזרה. הציעו לי את התוכנית ואיכשהו מצאתי את עצמי עם התאמה ואמרתי 'יאללה, נלך על זה'. אני אדם הרפתקן ביסודי. אני חושבת שמה שהשתנה בי בעיקר בתוכנית זה הסנטר שלי. לא היה לי סנטר כשנכנסתי והיום יש לי".

משה: "אני חושב שמאי עשתה שינוי יוצא דופן. ממש מרגישים את זה ביומיום. שנינו גם קיבלנו ביטחון בזוגיות, אז אנחנו לא נבהלים מכל ויכוח או קושי. אנחנו יודעים שנתגבר על הקשיים גם אם אנחנו לא יודעים איך".

מאי: "חשוב לשים את האגו בצד, בכל סיטואציה בחיים. גם אחרי שנבהלים, אף פעם לא התביישנו להתנצל אחד בפני השנייה ולקחת אחריות. היו לי שני חברים טובים שבמהלך החודשים האחרונים באו אליי בטענות על כך שאני חברה פחות טובה ולא שומרת על הקשר ולא מתעניינת בהם. אני מצדי הרגשתי שעשיתי את הכי טוב שיכולתי. התנצלתי כשהיה צריך וזה עדיין לא הספיק להם. היום אני אומרת 'זה הכי טוב שאני יכולה. אם אתם רוצים אותי בחייכם, אוקיי. אם לא - גם בסדר'. זה לא מתוך אגו, אלא מתוך מקום של הכרה".

אילו הייתם יוצאים לדייט רגיל ולא בטלוויזיה - זה היה מצליח ביניכם?

משה: "כנראה שלא היינו יוצאים לדייט. אני לא הטעם של מאי. היא אמרה שהיא לא יצאה עם קירח".

מאי: "בסדר, רק אמרתי שלא יצאתי עם אדם קירח. זה לא אומר שזה לא הטעם שלי".

משה: "אני הטעם שלך?".

מאי: "כן, אתה נראה ממש טוב בעיניי".

משה: "אם היית רואה אותי בטינדר, היית מחליקה ימינה?".

מאי: "ברור שכן. דווקא משה לא היה ממשיך איתי לדייט שני".

משה: "זה לא שלא הייתי ממשיך איתה לדייט נוסף, אלא פשוט הקשיים האלה שראו בטלוויזיה - אם הם היו צפים בחיים האמיתיים, זה היה בטח נגמר. המסגרת של 'חתונמי' נתנה לנו את היכולת להתקדם, להיבנות, זה דבר שמאוד קשה לעשות בחוץ".

מאי ומשה חתונה ממבט ראשון 5, יולי 2022. עופר חגיוב, מערכת וואלה!
"אף פעם לא התביישנו להתנצל". משה ומאי/מערכת וואלה!, עופר חגיוב
מאי ומשה חתונה ממבט ראשון 5, יולי 2022. עופר חגיוב, מערכת וואלה!
"חשוב לשים את האגו בצד". משה ומאי/מערכת וואלה!, עופר חגיוב
מאי: "לא יכולתי להשוויץ בזה שיש לי אהבה, שאני בזוגיות, להעלות סטוריז מצחיקים שהוא היה עושה. הוא צילם אותי נרדמת, הוא קנה לי פרחים. לא יכולתי להעלות את כל אלו ועכשיו אני מתכוונת להפגיז. האינסטגרם שלי יקרוס מרוב סטוריז"

אתם שמחים שאתם לא צריכים להסתיר את הזוגיות יותר?

מאי: "וואי, זה מאוד מרגש. תשמע, איזה מניפולציות הייתי עושה. הלכתי לדירה הקודמת שלי וצילמתי שם סטוריז כדי שיחשבו שאני עדיין גרה שם. אין דברים כמוני".

מה היה הכי קשה בהסתתרות?

משה: "אנחנו זוג שאוהב לעשות דברים, אוהבים מרחבים, אוהבים אנשים. ובחודשים האחרונים היינו פשוט סגורים בבית. היה לנו דחף לצאת לעולם, ומה שהיה זה שמאי הייתה עם הסביבה שלה ואני עם הסביבה שלי. זה היה מאוד קשה".

מאי: "הכי קשה היה שלא יכולתי להשוויץ בזה שיש לי אהבה, שאני בזוגיות, להעלות סטוריז מצחיקים שהוא היה עושה. הוא צילם אותי נרדמת, הוא קנה לי פרחים. לא יכולתי להעלות את כל אלו ועכשיו אני מתכוונת להפגיז. האינסטגרם שלי יקרוס מרוב סטוריז".

איך הקשר שלכם עם שאר משתתפי העונה?

מאי: "אין דברים כאלה. זה משהו יוצא דופן. יש לנו קבוצת ווטסאפ וכל הזמן יש שם פרגונים אחד לשני. אגב, גם קנאה זה רגש לגיטימי ואני אמרתי למעין לדוגמא שאני מקנאת בה על הביטחון העצמי שלה. היא אמרה שהיא חושבת שהיא יפה ושבן נמשך אליה. אני בחיים לא הייתי יכולה להגיד שמשה נמשך אליי".

את גם נקלעת בעל כורחך לסיטואציה קשה עם לימור במפגש הזוגות, שבה היא שפכה את לבה בפנייך.

מאי: "הייתי בהלם. אני זוכרת שראיתי את ליעד כשיצאנו מהשירותים. אמרתי לה 'אומייגוד, הוא פה', אבל היא לא הייתה איתי, היא לא שמה לב. ניסיתי לומר לה המון דברים, לחלק היא הקשיבה ולחלק לא. ראיתי הרבה התקפי חרדה, אבל זה היה שונה. היא הייתה ממש במצוקה".

מאי ומשה חתונה ממבט ראשון 5, יולי 2022. עופר חגיוב, מערכת וואלה!
"היה לנו דחף לצאת לעולם". משה ומאי/מערכת וואלה!, עופר חגיוב
מאי ומשה חתונה ממבט ראשון 5, יולי 2022. עופר חגיוב, מערכת וואלה!
זוג שאוהב לעשות דברים. משה ומאי/מערכת וואלה!, עופר חגיוב
מאי: "הרבה כותבות לי 'יש בך המון שקט פנימי', הרבה כותבות שהן שמות לב שאני מטופלת. זה נורא מחמיא לי. המילה 'סלב' נורא קשה לי. אני סלב? אני אחות בבית חולים שמנגבת תחתים, איזה סלב? אני לא רותם סלע"

בשבוע שעבר חשפה מאי כי אחיה הקטן חולה בלוקמיה וביקשה ממי שיכול לסייע, להגיע ולתרום טסיות כדי להציל את חייו. הפוסט שפרסמה הפך לוויראלי והמוני ישראלים הגיעו לתרום. "זה היה פשוט מטורף. המונים הלכו לתרום לאח שלי, כולל אנשים מההפקה של 'חתונמי' וכולל משתתפים מהעונה האחרונה, כמו רפאל ומתן. יש המון תרומות עכשיו ואת כל התרומות הם מנתבים לחולים אחרים".

איך המחלה שלו השפיעה עלייך?

"זו הייתה שנה מאתגרת מאוד. אמרתי לעצמי שאם אני עוברת את השנתיים האחרונות בשלום, אני יכולה לעשות הכול, כולל ללכת על המים. אני חושבת שהסיפור עם אח שלי נתן לי הרבה פרופורציות ל'חתונה ממבט ראשון'. אני לא חושבת שיהיה טוקבק מעליב שיצליח לרסק אותי כי יש לי פרופורציות. אני מתמודד עם סיטואציה קשה מאוד ואין לי שום אופציה להתבאס מדברים אחרים. יכול להיות שאילולא המחלה של אחי, הייתי מרשה לעצמי להיות עצובה יותר מדברים שכותבים עליי".

הצלחתם להתרגל לפרסום ולבקשות הסלפי ברחוב?

משה: "בסופו של דבר החיים הם אותם חיים. אתה הולך לאותה עבודה, פשוט כולם מכירים אותך פתאום".

אז זה לא אותם חיים אם כולם מכירים אותך.

מאי: "אני מרגישה שאנחנו אנשים נורא צנועים עם רגליים על הקרקע. אני עונה לכל אדם ששולח לי הודעה באינסטגרם, אני משתפת פעולה עם כל מי שעוצר אותי ברחוב, גם אם זה מעכב אותי, אני מצטלמת עם כל מי שמבקש. באות אליי נשים שאומרות לי שהן מעריצות אותי. הרבה כותבות לי 'יש בך המון שקט פנימי', הרבה כותבות שהן שמות לב שאני מטופלת. זה נורא מחמיא לי. המילה 'סלב' נורא קשה לי. אני סלב? אני אחות בבית חולים שמנגבת תחתים, איזה סלב? אני לא רותם סלע".

היו תגובות שפגעו בכם במיוחד?

מאי: "ברחוב קיבלנו רק תגובות אוהבות. גם באינסטגרם אני מקבלת ים של אהבה, אולי מלבד איזו הודעה או שתיים שכתבו שאני מוזנחת אבל זה לא העליב אותי כי לא כתבו על האופי שלי. בכל מקרה, אני לא קוראת שום דבר שכותבים על העונה. אני לא מעוניינת לקרוא, לא דברים טובים ולא דברים רעים. זה שמר לי על שפיות וזו הסיבה שאולי אני גם שומרת על צניעות מסוימת. זה פשוט לא מעניין. משה, רפאל וגיא קוראים הכול, כולל טוקבקים".

משה: "כן, אתה קם בבוקר ולהרבה אנשים יש מה לומר עליך".

וזה מעצבן אותך?

משה: "לא, זה חלק מהחוויה השלמה. אנחנו השתתפנו בתכנית טלוויזיה בפריים טיים ומנעד רחב של אנשים ירצו להביע את דעתם, זה היופי של מדינה דמוקרטית. ניסינו לקחת את הדברים הפחות נעימים לאיזשהו תהליך של למידה ולנסות להבין מאיפה זה נובע ועל מה זה יושב. אבל בסופו של דבר, קיבלנו כמות אדירה של אהבה".

מאי: "כשהתבאסנו ממשהו, הרמנו אחד את השנייה".

מאי ומשה חתונה ממבט ראשון 5, יולי 2022. עופר חגיוב, מערכת וואלה!
"קיבלנו כמות אדירה של אהבה". משה ומאי/מערכת וואלה!, עופר חגיוב
מאי: "ראיתי בטלוויזיה שהוא אמר שהוא מתאהב בי ואמרתי לו 'בואנ'ה, מה קורה איתך? איפה היית בכל הסיפור הזה? הוא אמר לי בכלל שהוא אוהב אותי רק אחרי ארבעה חודשים, ועוד בתגובה אליי שאמרתי לו ראשונה שאני אוהבת אותו"

איך זה מרגיש לצפות בפרקים עכשיו, כשאתם ביחד כבר תקופה ארוכה יחסית?

מאי: "זה נראה לי מאוד מוזר לצפות בעצמי בטלוויזיה. לפעמים אני חושבת שזה סרטון ביתי אבל מהר מאוד אני מבינה שזה לא סרטון ביתי כי מזהים אותי ברחוב ועולה לי מספר העוקבים באינסטגרם. באים ואומרים לי 'למה את אומרת שאת לא יפה? את דווקא כן יפה'. מי זכר שאמרתי את זה בכלל?".

אתם צופים בכל פרק יחד?

משה: "כמעט הכול יחד, כן".

ואיך זה לראות פתאום בדיעבד את המשברים?

משה: "אם יש קטע מרגש אני מיד הולך ויושב ליד מאי. אם יש קטע פחות נעים, אנחנו מחבקים אחד את השני".

מאי: "לפעמים אני גם מתנצלת. אם אני חושבת שיצאתי לא בסדר, אני מתנצלת".

ואיך זה לראות את העדויות המצולמות, כשאחד מדבר על השני?

מאי: "לא היה משהו שאמרתי בעדות שלא אמרתי למשה לפני כן".

משה: "חוץ מזה שאמרתי שם שאני מתאהב בך לפני שאמרתי לה".

מאי: "וואי, נכון, זה היה שוקינג. ראיתי את זה בטלוויזיה ואמרתי לו 'בואנ'ה, מה קורה איתך? איפה היית בכל הסיפור הזה? הוא אמר לי בכלל שהוא אוהב אותי רק אחרי ארבעה חודשים, ועוד בתגובה אליי שאמרתי לו ראשונה שאני אוהבת אותו. בכלל לא ידעתי שהוא מרגיש את זה במהלך הצילומים".

ומה היה הרגע שהיה הכי קשה לצפות בעצמכם?

משה: "ראיתי עד כמה היה לי קשה בהתחלה להכניס עוד אדם לחיי. ראיתי שקשה לי לחלוק את החלל שלי, את הפרטיות שלי, עם עוד אדם".

מאי: "היו הרבה פעמים ששברתי את הכלים ואמרתי 'די, לא רוצה יותר'. אבל זה היה מתוך אימפולסיביות, מתוך רצון להשיג דברים כאן ועכשיו. למדתי אורך רוח, למדתי לקחת אוויר. כל פעם התמודדתי עם הקושי, וככל שעבר הזמן גם קיבלתי יותר ביטחון ממשה שהוא כאן כדי להישאר. שמע, לפעמים אני הולכת ברחוב ואני אומרת לעצמי 'בואנ'ה, איך יצא שמכל האנשים בעולם הכרתי את בן הזוג שלי בתוכנית טלוויזיה, שהתאהבתי בו ושזכיתי לזוגיות?'. זה לא נתפס לי".

מאי ומשה חתונה ממבט ראשון 5, יולי 2022. עופר חגיוב, מערכת וואלה!
"זה נראה לי מאוד מוזר לצפות בעצמי בטלוויזיה". מאי ומשה/מערכת וואלה!, עופר חגיוב
משה: "למדתי לדבר רגש, זה משהו שלא ידעתי לעשות. השיחות שלנו בתחילת הדרך לא דומות בכלל לשיחת שלנו היום. בהתחלה היה לי הרבה יותר קשה למצוא מילים"

מה השתנה בכם בזכות התוכנית?

מאי: "למדתי להודות שאני אדם יפה. בנוסף למדתי גם לעמוד על שלי ולהיות עם ביטחון עצמי חזק. למדתי לא לרדת לתוך רפש של אנשים שזורקים לעברי".

משה: "למדתי לדבר רגש, זה משהו שלא ידעתי לעשות. השיחות שלנו בתחילת הדרך לא דומות בכלל לשיחת שלנו היום. בהתחלה היה לי הרבה יותר קשה למצוא מילים. ידעתי לפרק סיטואציות, לנתח אותן, אבל היה לי קשה לומר למאי מה אני מרגיש. היום אני יודע לומר למאי 'תקשיבי, מה שאמרת פגע בי'".

מאי: "אנחנו יודעים לומר במבט מתי אנחנו בטוב ומתי לא. לפעמים אני לא יודעת שאני פגועה ממשהו מלפני יומיים ומשה יודע. אנחנו עוצרים ושואלים את עצמנו על מה בעצם אנחנו רבים".

משה: "יעל לימדה אותנו את זה".

על מה בעצם רבתם שם ביפו, בריב המפורסם שלכם?

מאי: "בסיטואציות קשות למשה היה נוח להתכנס ואני רציתי לפתור את הדברים כאן ועכשיו. זו הייתה התנגשות פטאלית הרבה פעמים".

משה: "שמע, ישבנו וצפינו בנקודה הזו אחרי שאנחנו כבר איזה שבעה חודשים יחד ואנחנו רואים על המסך שני אנשים שלא מסוגלים לתקשר. לא ראינו אחד את השני שם. בכנות, זה אחד הימים הכי חשובים של הזוגיות שלנו".

מאי: "יפו הייתה נקודת מפנה".

משה: "אחרי שזה קרה, ישבנו ואמרנו 'אנחנו לא מגיעים לחוסר התקשורת הזה עוד פעם. אנחנו מנסים להבין מה מנע מאיתנו לתקשר כמו הזוג שאנחנו רוצים להיות'. מצאנו כל מיני פתרונות ביניים שיסייעו לנו לפרק את המכשולים. המשבר ביפו מאוד הפחיד אותנו. שנינו שידרנו למצלמה בערך אותו דבר - אמרנו שאנחנו לא בטוחים שנישאר יחד. ישב עלינו הפחד שלא נצליח".

מאי ומשה חתונה ממבט ראשון 5, יולי 2022. עופר חגיוב, מערכת וואלה!
"המשבר ביפו מאוד הפחיד אותנו". מאי ומשה/מערכת וואלה!, עופר חגיוב
מאי: "הייתה אחת שהייתה בצירים ובעלה שאל אותה 'מאמי, מה לעשות?', אז היא הייתה בדיוק באמצע ציר והיא צרחה עליו 'תביא לפה את מאי מ'חתונמי' עכשיו!'"

משה, איך הגיבו בפרקליטות להשתתפות שלך ב"חתונמי"?

משה: "בעונה הרביעית שקלתי להשתתף ובסופו של דבר חששתי איך זה ישפיע על הקריירה שלי ולכן ויתרתי. יש לי הרי שאיפות, אני רוצה להתקדם למשרות ציבוריות וחששתי איך יגיבו בבתי המשפט והשופטים. ואז הבנתי שגם לפרקליטים מותר לחפש אהבה, והחיבוק שאני מקבל היום - לא ציפיתי לכזה דבר. הכי מצחיק זה ששופטים אומרים לי 'אני לא צופה, אבל סיפרו לי'".

ומאי, איך אצלך בבית חולים?

משה: "קודם כל, כולם רוצים שמאי תיילד אותם עכשיו. אפילו גברים רוצים".

מאי: "הייתה אחת שהייתה בצירים ובעלה שאל אותה 'מאמי, מה לעשות?', אז היא הייתה בדיוק באמצע ציר והיא צרחה עליו 'תביא לפה את מאי מ'חתונמי' עכשיו!'".

משה: "אבל אתה יודע מה הכי מרגש? אני ישבתי מול ניר והגר בעונה השלישית, ואני זוכר שהסתכלתי על ניר וראיתי איך הוא מתמודד עם המון קשיים, עם איזה אורך רוח, עם סנטר פנימי, זה היה פשוט מופת. ממש עברתי תהליך עם ניר ואני זוכר שאמרתי 'איזו זכות זו שאנשים מתחברים אליו ויכולים לעבור איתו תהליך'. בקיצור לא מזמן עצר אותי בחור ואמר לי 'תקשיב, אני רוצה לומר לך שאני עובר איתך תהליך דרך המסך והוא מאוד משמעותי עבורי ומאוד משפיע עליי'. כמעט התפרקתי שם כי זו הייתה איזושהי סגירת מעגל שלא חשבתי שתקרה".

אז עכשיו הזוגיות שלכם תהווה בטח השראה להרבה אנשים.

משה: "אנחנו מקבלים הרבה הודעות כאלה".

מאי: "אני חושבת שזה יחזיק חודש וזה ייפסק. אבל הזכות שלי ושל משה זה לבוא לאנשים ולומר להם שמה שהם עוברים בבית, על כל הקשיים, הוא לא רק אצלם. כשהייתי ילדה קטנה התביישתי נורא כשהוריי היו רבים. ואז הבנתי שלכולם יש הורים שרבים, ולכולם יש דודה מביכה, לכל אחד יש את החרא בתוך הזוגיות. העניין הוא לא לעזוב ברגעים של הקושי אלא לטפל ולצמוח".

לא מלחיץ אתכם שמעכשיו מדורי הרכילות יעקבו אחרי הזוגיות שלכם?

מאי: "אני מרגישה שאנחנו זוג מאוד אותנטי ולכן אין לי שום בעיה לבוא ולהגיד אם נהיה ביחד או לא נהיה ביחד. אם נצטרך להתמודד עם קושי, נתמודד איתו. אגב, יש אתרים שכתבו שאני לסבית ויש שכתבו שאני בשבוע ה-13 להיריון!".

מה כל אחד מכם הכי אוהב אצל השנייה?

משה: "יש למאי אמת בעיניים שלא ראיתי בשום מקום. יש לי זכות ואושר לחלוק חיים עם אדם שכולו אמת, טוהר וטוב. הרגעים שאנחנו נכנסים למיטה בלילה הם הרגעים הכי יפים של היום שלנו".

מאי: "משה אדם חכם עם לב עצום. כיף לדעת שיש מישהו שתמיד מכיל אותי, מקשיב לי, מעודד אותי ומבין אותי. התקשורת שלנו היא הדבר הכי טוב שקרה לי בחיים".

מאי ומשה חתונה ממבט ראשון 5, יולי 2022. עופר חגיוב, מערכת וואלה!
"מה שאנשים עוברים בבית הוא לא רק אצלם". משה ומאי/מערכת וואלה!, עופר חגיוב
seperator

קרדיטים

צילום: עופר חגיוב, איפור: תמי חגיוב, שיער: שחר טישלר ל-סולו, הפקה: חגית ברק, סטיילינג: אלכס גדרון

לוק אדום: טוטאל לוק מאי: cos, נעליים: הלגה דיזיין, תכשיטים: Layla& Esther. משה חולצה: cos, מכנסיים: אמריקן וינטג', נעליים: Aldo

לוק ג'ינס: משה טוטאל לוק: ata, מאי טוטאל לוק: ata

לוק לבן: מאי טוטאל לוק: Other Stories&, נעליים: Aldo , תכשיטים: Layla&Esther. משה, חולצה ומכנסיים: Ata, נעליים: Aldo

לוק שחור מחויט: משה חולצה ומכנסיים: gant, נעליים: Aldo, מאי - חולצה, מכנסיים, נעליים: Emanuel, עגיל: dream closet

טרם התפרסמו תגובות

הוסף תגובה חדשה

+
בשליחת תגובה אני מסכים/ה
    1
    walla_ssr_page_has_been_loaded_successfully