טבילת האש הראשונה של גל גדות כמנחה של סאטרדיי נייט לייב, מתקבלת ברגשות מעורבים באתרי הביקורת הגדולים בארה"ב. יש לציין שמעבר לגדות עצמה, גם תוכנית המערכונים הוותיקה זוכה לביקורת בשל העובדה שלא טרחה להתייחס לפרשת הארווי ויינשטיין.
"חלק מהמבקרים טוענים שמדובר בצביעות מצד התוכנית ללעוג לדמויות ביל או'ריילי ורוג'ר אליאס מפוקס ניוז, וכמובן למר טראמפ בכל הקשור להאשמות בהטרדות מיניות, בזמן שהיא מתעלמת מעבריין בולט וליברלי רב עוצמה", נכתב בניו יורק טיימס.
ג'ין האנה אדלשטיין, מבקרת הטלוויזיה של הגרדיאן, לא ריחמה על הכוכבת הישראלית. "ההתלהבות שלה נראתה אותנטית... אך למרבה הצער, גדות לא מצחיקה במיוחד וכמוה גם האנשים שכתבו עבורה את המונולוג". בהמשך הוסיפה "לא ברור אם היא באמת לא מצחיקה או שמישהו ב-SNL החליט שאסור לה להיות כזאת. כשהיא זעקה "תודה רבה!" בסיום, האמנתי בהן צדק שהיא הייתה האדם היחיד שנהנה".
במגזין Bustle דווקא פירגנו לגדות, בעיקר בשל המערכון הפארודי על "הסדרה החדשה של קנדל ג'נר", ובה הכוכבת הצעירה לבית קרדשיאן מנסה לפלס את דרכה בביתה החדש והעצום. "גדות לא יכולה רק להציל העולם כוונדר וומן, היא גם מוצלחת בגילום של דוגמניות בפרומו כל כך טוב שהיינו רוצים שיהיה אמיתי", נכתב בטורה של מלורי קארה. "גדות באמת הפכה לג'נר באופן בלתי צפוי. כמעט לא זיהיתי אותה בחיקוי הזה, וזה מוכיח שיש לה יכולות קומיות בנוסף להיותה גיבורת על".
האבחנה הזאת הייתה דווקא היוצאת דופן בביקורות שהתפרסמו עד כה, כשהקונצנזוס מדבר על הקושי של גדות בתחום הקומדיה. "גדות הייתה מאוד בעניינים, אבל היא לא קומיקאית. בכלל", כתב דניס פרקינס מ-The A.V Club. "במהלך הלילה היא נראתה שמחה על ההזדמנות להנחות, והפתיח שלה עם הכתוביות בעברית היה מקסים. אבל גדות היא אחת מכוכבות הקולנוע שעצם הליהוק שלה הוא ההצלחה האמיתי, ולא המיומנות שלה במערכונים חיים. וכפי שהפרק הזה התפתח, נראה ברור במהירות שגדות משמשת רקע לאנשים מצחיקים באמת".
גם ב-Indiewire התרשמו ממסירותה של גדות, והרבה פחות מיכולותיה כפרפורמרית. "גדות כשירה טכנית להנחות את "סאטרדיי נייט לייב", אבל הפרק הזה כלל פחות מערכונים זכירים מקודמו, וגדות גילמה אישה מן המניין בכולם", כתבה להטויה פרגוסון. "התרגומים הטובים ביותר של הנכסים שלה היו במערכונים על או. ג'יי סימפסון, וונדר וומן ותוכנית האירוח של נעמי, אבל אלה לא עומדים בסטנדרטים שהועמדו לפרק הזה. באמצעות ההסתמכות על מותג "הקשוחה הלוהטת" (שאינו רע כשלעצמו), 'סאטרדיי נייט לייב' מתעלמת מהחלק שאמור לייצר קומדיה מההופעה שלה, ולא רק מאלו שסביבה".
עוד נכתב כי "הפתיחה המרגשת של ג'ייסון אלדון, המונולוג של גדות והפרסומת לערוץ !E, סימנו כיוון שאליו עומד ללכת הפרק, אבל הוא מעולם לא מגיע. היא ללא ספק מכירה את הטקסטים שלה ולא יוצאת מהדמות - דברים שלורן מייקלס מעריך - אבל היא לא באמת יודעת לשחק, על אף המסירות שלה.