וואלה
וואלה
וואלה
וואלה

וואלה האתר המוביל בישראל - עדכונים מסביב לשעון

Afghan Whigs יופיעו בישראל

עינב שיף

29.2.2012 / 15:20

איזה כיף: הרכב הרוקנרול הנפלא של גרג דולי יוצא לסיבוב הופעות איחוד ויגיע גם למועדון הבארבי בתל אביב ב-15 ביוני

איזה כיף: האיחוד של להקת Afghan Whigs, הרכב המופת של גרג דולי מהניינטיז יגיע לישראל. המפיק שוקי וייס הכריז כי הלהקה תופיע בישראל ב-15 ביוני במועדון הבארבי בתל אביב. מכירת הכרטיסים תחל היום דרך אתר מועדון הבארבי במחיר של 220 שקלים, מחיר שיעלה לאחר גמר המלאי. חברי התפוצה של וייס ומועדון הבארבי יוכלו לרכוש כרטיסים ב-195 שקלים.

"בין מגוון האומנים החשובים שאנו מביאים השנה ביניהם מדונה, רד הוט צ?ילי פפרז, סירק דה סוליי ואחרים, אנחנו שמחים לחזור לבארבי עם עוד מופע מצוין ולהמשיך ולהשקיע בכלל אוהבי המוזיקה שיש בארץ", מסר וייס. "בכל עונה אנו משתדלים להעניק אפשרויות לקהל הרחב עם המופעים הטובים ביותר שמסתובבים בעולם, בין אם בפופ, רוק, מופע למשפחה וכדומה. ולכן הגעתם של האפגן וויגס לישראל היא בגדר עוד חלק בפאזל התרבותי העשיר שגיבשנו לקיץ הקרוב אשר מעניק לקהל איכותי ליהנות מלהקת הרוק המשובחת הזו בערב שצפוי להיות אחד מאותם ערבי קאלט בלתי נשכחים בבארבי".

עבור דולי מדובר בביקור רביעי בישראל, אחרי שהופיע כאן פעמיים עם ה-Twilight Singers ופעם אחת עם הצמד Gutter Twins המשותף לו ולמארק לאנגן. דולי איחד את הלהקה לאחר עשור של הפסקת פעילות והיא צפויה להופיע במיטב הפסטיבלים בארה"ב ובאירופה בעונת הפסטיבלים הקרובה.

אפגן וויגז נחשבים לאחד מהרכבי הגראנג' הטובים ביותר. גרעין הלהקה הם דולי, הבסיסט ג'ון קרלי והגיטריסט ג'ון מק'קולם, שנפגשו באמצע שנות ה-80 באוהיו והוציאו לדרך הרכב חד, ישיר ומטלטל, שהביא להחתמתם בלייבל היוקרתי ביותר לאתם זמנים, סאב פופ. אלבום המופת של הלהקה הוא "Gentleman", ובו שירים כמו שיר הנושא ו-"Debonair". ללהקה אלבומים נפלאים נוספים כמו Congregation"" ו-"1965" שיצא ב-1968 והיה אלבום האולפן האחרון של הלהקה.

גרג דולי בראיון בלעדי לוואלה! תרבות

טרם התפרסמו תגובות

הוסף תגובה חדשה

+
בשליחת תגובה אני מסכים/ה
    0
    walla_ssr_page_has_been_loaded_successfully