וואלה
וואלה
וואלה
וואלה

וואלה האתר המוביל בישראל - עדכונים מסביב לשעון

הצרות רודפות את כוורת: יוני רכטר נפצע

20.6.2013 / 19:19

רכטר, קלידן הלהקה האגדית שפתחה אתמול את סיבוב הופעות האיחוד שלה, נפל ונפצע. הוא פונה לבית החולים שערי צדק בירושלים, וההופעה הערב צפויה להתקיים כמתוכנן

להקת כוורת בהופעה/עומר מירון

(עדכון אחרון - 20:11)

הצרות ממשיכות לרדוף את ההופעות של כוורת, שפתחו אתמול את סיבוב הקאמבק המדובר שלהם: לאחר שגידי גוב סבל משבר בכתף שבוע בלבד לפני ההופעה, נודע היום (חמישי) כי קלידן הלהקה, יוני רכטר, נפצע גם הוא, בפלג גופו התחתון. רכטר הגיע עצמאית לבריכת הסולטן בה מתקיימות הופעותיה של הלהקה השבוע, ובגלל שער למקום שהיה נעול, הוצעה לו דרך קיצור אל המקום, בה הוא החליק על הסלעים ונפצע בירך. חובשים מתנדבים של איחוד הצלה העניקו לו טיפול רפואי ראשוני, ולאחר מכן הוא פונה במצב קל לבית החולים שערי צדק, על ידי ניידת של מד"א. מהפקת המופע נמסר כי על אף פציעתו של רכטר, האירוע יתקיים הערב כמתוכנן, כאשר בשעה זו הוא עושה את דרכו חזרה לבריכת הסולטן.

האיחוד המחודש של כוורת, שכולל שלוש הופעות בבריכת הסולטן ושתיים בפארק הירקון, נערך בין היתר לציון 40 שנה לצאת אלבום המופת "סיפורי פוגי", אלבום הבכורה של הלהקה שהפך לקלאסיקה ישראלית לצד האלבומים "פוגי בפיתה" ו"צפוף באוזן". במופע הבכורה הופיע גידי גוב כשידו מגובסת, בעקבות הפציעה בכתפו.

האיחוד של כוורת: מרגש, נוסטלגי והכי ישראלי שיש

מה דעתכם על האיחוד של כוורת? ספרו לנו בפייסבוק

טרם התפרסמו תגובות

הוסף תגובה חדשה

+
בשליחת תגובה אני מסכים/ה
    0
    walla_ssr_page_has_been_loaded_successfully