וואלה
וואלה
וואלה
וואלה

וואלה האתר המוביל בישראל - עדכונים מסביב לשעון

העונה החמה: הסצנות הכי חזקות של "משחקי הכס"

הדר טורוביץ'

19.6.2011 / 7:30

גילוי עריות, הטלת ילדים, אכילת לבבות ומין לסבי - "משחקי הכס" סוגרת עונת בכורה סוערת ואנחנו מזכירים לכם את 5 הסצנות החזקות מתוכה. למי שלא ראה - זהירות, ספוילר

ראשים נערפים, יחסי מין עם גמד, שדיים מתנפנפים לכל עבר, יצורים אכזריים וגילוי עריות, וכל זה רק בפרק הראשון של "משחקי הכס", הסדרה הכי מדוברת של השנה, זו שיוצריה לא מאמינים במשחק מקדים. ובכל זאת, היא עדיין לא זוכה ליחס המפנק שקיבלו פה "הסופרנוס" ו"מד מן", חביבות הרגע של העשור האחרון. רגע לפני שהיא מסתיימת השבוע (הלילה ישודר בארצות הברית הפרק האחרון וביום חמישי הקרוב ב-yes Action HD), קבלו את חמש הסצינות השערורייתיות ביותר, רק כדי שתבינו שפנטזיה היא כבר מזמן לא נחלתם של אלה שלא מפספסים את פסטיבל קומיקון ומתקשים להיפרד מבתוליהם.

מה חשבנו על פרק הבכורה של "משחקי הכס"?

אהבת אחים

אין תמונה. צילום מסך, מערכת וואלה!
כי משפחה לפני הכל, כן? סרסיי לניסטר ב"משחקי הכס"/מערכת וואלה!, צילום מסך

את הפרק הראשון של הסדרה חותמים האחים ג'יימי וסרסיי לאניסטר, שיופיים עולה רק על רשעותם. בעודם נמצאים בשיאו של בדיקת המושג החמקמק דוגי סטייל, הם נתפסים על ידי בראן, ילד שכולו טוהר ומתיקות לוחמנית. ג'יימי לאניסטר מחליט לא להעמיד את הדיסקרטיות של הילד במבחן ומשליך אותו באגביות מגובה רב. קשה להחליט מה גורם ללסת להישמט יותר: העובדה שהמלכה עושה את אח שלה מהצד, או שאחיה אחראי למותו של הילד הכי חשוב בסביבה.

סצנת ההשלכה המפוארת

הסעודה הגדולה

אין תמונה. צילום מסך, מערכת וואלה!
בינינו, מה ההבדל בין לב סוס ללבבות טלה?. דיינאריז טארגריין, "משחקי הכס"/מערכת וואלה!, צילום מסך

דיינאריז טארגריין, אחת הדמויות היותר מרתקות במארג הסבוך שהוא "משחקי הכס" מתבקשת להוכיח שהיא ראויה לשאת ברחמה את בנו של מושל הדותראקים הברברים. איך היא תעשה את זה? תאכל לב של סוס כמובן. וכך עומדת דיינאריז זהובת השיער כשעל תווי פניה העדינים מרוח דם כמו גרבר על סנטרו של תינוק שגילה את מחית הגזר, והיא בוצעת את הלב בשיניה ומנסה לא להקיא. הסצינה מסתיימת, תאמינו או לא, ברגע רומנטי.

מחווה לסצנה, כולל הלהיט "הוא אכל לי את הלב"

פסל הזהב

קאל דרוגו עם וייסריז טארגריין. imdb
מילא טעות אחת, אבל שתיים? חאל דרוגו/imdb

זוכרים את אוכלת הלבבות מהסצינה הקודמת, אז עכשיו חוגגים את יכולת העיכול שלה ובאופן כללי את העובדה שהיא כאן להישאר. אלא שאחיה, וייסריז לא ממש מתלהב מהמעמד החדש של אחותו ומניף חרב על הקאל, שליט הדותראקים (טעות מספר אחת) ומזכיר לו שהוא המלך האמיתי (טעות מספר שתיים). הוא מבהיר שאי אפשר להרוג אותו כי לדותראקים אסור לשפוך דם בעירם הקדושה. הקאל, מוצא דרך יצירתית לסגור עניין: הוא לוקח שרשרת כבדה מזהב, מתיך אותה ושופך את התקרובת הרותחת על ראשו של וייסריז הצורח לעיני כולם. האכזריות מעולם לא נראתה מנצנצת כל כך.

הסצנה המרהיבה, פלוס תופינים נוספים מבית קאל ו-וייסריז

פורנו רך, אך אידאולוגי

אין תמונה. צילום מסך, מערכת וואלה!
ואז פשוט אמרתי להן "זורמות איתי?" והן אמרו "בכיף". בייליש, בפרונט ומאחוריו הלורד סטארק, מהסעיף הבא/מערכת וואלה!, צילום מסך

האנשים שמאחורי "משחקי הכס", כפי שניתן להניח, אינם מהיוצרים שחרטו את העידון על דגלם. דיאלוגים רבים בסדרה מתרחשים על רקע פעילויות מהסוג שאפשר למצוא באינטרנט ולצפות בהם בהיחבא. כך, למשל, הצהרת הכוונות של בייליש (איידן גילן המעולה מ"הסמויה" ו"הכי גאים שיש" הבריטית), האיש שבמובנים רבים הניע את המרוץ הברוטלי לראשות הממשלה, כלומר לכס מהשם של הסדרה, נעשית תוך כדי הדרכת שתיים מהזונות שברשותו כיצד עליהן לענג זו את זו. יש אתרי פורנו באינטרנט שמספקים לכם פחות מזה. על הרקע האירוטי הזה, שסביר להניח יבלבל חלק ניכר מהצופים, פורש בייליש את משנתו החלקלקה שתוצאותיה עוד יותירו אתכם נדהמים בסוף הפרק. חבל שלא הייתם מרוכזים.

ערכו היכרות עם פיטר "לפטפינגר" בייליש וחיבתו לזונות

לב שבור לרסיסים, ראש בחתיכה אחת

אין תמונה. צילום מסך, מערכת וואלה!
כמו שפורטיס אמר: בלי ראש, אין ראש. הלורד סטארק/מערכת וואלה!, צילום מסך

אלימות ברוטלית ופורנו למתקדמים בצד, הרגעים הקיצוניים באמת ב"משחקי הכס", מגיעים דווקא מהלב, באופן שבו קורעים ממך בעוצמה את האיש שעד לאותו רגע היה ציר העלילה המרכזי, הדמות הראשית וסמן המצפון היחידי באזור – לורד סטארק. בסוף הפרק התשיעי והלפני האחרון, מוצא לורד סטארק להורג לעיני בנותיו והמון רוגש בגלל גחמה יהירה של ילד/מלך, אחרי שניאות להשפיל את עצמו ולהודות בבגידה שלא ביצע רק כדי להישאר בסביבה. כי ככה זה ב"משחקי הכס" - אף אחד לא בטוח, גם לא הלב הפועם של הסדרה, האן סולו של מעלה המלך. ואיזה פרידה אירגנו לו, הלב התכווץ בכאב.

לורד סטארק זוכה למשמעות חדשה למושג "ניקוי ראש"

"משחקי הכס" בוואלה! yes

  • עוד באותו נושא:
  • משחקי הכס

טרם התפרסמו תגובות

הוסף תגובה חדשה

+
בשליחת תגובה אני מסכים/ה
    3
    walla_ssr_page_has_been_loaded_successfully