וואלה
וואלה
וואלה
וואלה

וואלה האתר המוביל בישראל - עדכונים מסביב לשעון

"מד מן": לפחות שתי דמויות לא יחזרו בעונה הבאה

1.6.2011 / 14:00

כריסטינה הנדריקס, המגלמת את ג'ואני בסדרה, גילתה כי "כמה דמויות נחתכו מהתוכנית", אך סירבה לגלות אילו. דרייפר, בכל אופן, עדיין שם

אחרי המשא ומתן המזגזג על חזרתה של "מד מן" לעונה חמישית, ואנחת הרווחה שבעקבות ההודעה הסופית על תחילת הצילומים, למעריצי הסדרה יש סיבה חדשה לדאגה. כמה דמויות מצוות השחקנים של "מד מן" לא יחזרו לעונה החדשה, וזאת בניגוד לפירסומים קודמים. בשיחה שקיים ההוליווד ריפורטר עם מועמדות פוטנציאליות לפרס האמי לשחקנית הטובה ביותר, סיפרה כריסטינה הנדריקס (המגלמת את ג'ואן האריס, המזכירה הראשית של משרד הפרסום סטרלינג קופר) כי מספר דמויות מהעונות הקודמות לא ימצאו את מקומן בעונה החמישית.

הנדריקס סיפרה שלא ידעה על כך באופן רשמי קודם לכן והופתעה מאוד בעצמה מהעובדה. "כמה דמויות נחתכו מהתוכנית, וזה היה מאוד מסעיר רגשית עבורי", סיפרה הנדריקס לעיתונאים, "כל אדם בתוכנית תרם כל כך הרבה, ואנשים ממש אהבו את הדמויות שלהם. זה כל כך חבל, ויש בזה חוסר כבוד."

ההשערות באשר לדמויות שלא ימצאו עצמן במשרד הפרסומאים הנערץ בעולם כבר החלו. מקומה של הנדריקס מן הסתם מובטח, וגם ג'ון האם (דון דרייפר) לא צריך לחשוש לעורו בעונה שכן הוא מביים בעצמו את פרק הפתיחה שלה. ג'ון סלאטרי (רוג'ר סטרלינג) יחזור גם כן לעונה החדשה. ולגבי כל השאר - כל ההימורים פתוחים.

טרם התפרסמו תגובות

הוסף תגובה חדשה

+
בשליחת תגובה אני מסכים/ה
    0
    walla_ssr_page_has_been_loaded_successfully