וואלה
וואלה
וואלה
וואלה

וואלה האתר המוביל בישראל - עדכונים מסביב לשעון

הסדרות החדשות של CBS: צעדים מהוססים להיכן שכולם צעדו בעבר

לא פחות מ-22 אחוזים ירדה רשת CBS בעונה הנוכחית לעומת הקודמת, ואולי זו הסיבה שהיא מתחילה לעשות כמה צעדים מהוססים אל כיוונים חדשים והרפתקניים, לפחות עבורה. חלק רביעי בסיקור המיוחד

מדי חודש מאי חושפות רשתות הברודקאסט בארה"ב את לוחות השידורים החדשים שלהן לעונה הבאה, כולל הסדרות החדשות ואלה שמבוטלות. סקרנו כבר את NBC, FOX ו-ABC, וכעת הגיעה תורה של הרשת הגדולה המציגה את הירידה הגדולה ביותר ביחס לשנה שעברה - CBS. הרשת ירדה לא פחות מ-22 אחוזים מאז העונה הקודמת, למרות שהיא משדרת את הסדרה הקומית הכי מצליחה בטלוויזיה, "המפץ הגדול", ואת אחת הדרמות המצליחות ביותר בארה"ב כבר שנים - "NCIS".

השתיים האלה הן מהסדרות הוותיקות ביותר על המסך האמריקאי. למעשה, מבין כל הרשתות CBS אוחזת באמתחתה את הכמות הגדולה ביותר של סדרות ותיקות, כאלה שנמצאות על המסך מעל עשור (מלבד השתיים האמורות ישנן גם "מחשבות פליליות", "הישרדות" ו"המירוץ למיליון"). לא בכדי הן איתנו אחרי כל השנים, עדיין מדובר בסדרות מאוד מצליחות, אבל הנוכחות שלהן מעידה על תפיסה כללית ב-CBS שעלולה להתברר כבעייתית - אין לרשת סדרות חדשות מצליחות שבבוא היום יוכלו למלא את מקומן של הישנות.

אין תמונה. צילום מסך, מערכת וואלה
מהדרמות המצליחות ביותר בארה"ב. NCIS/מערכת וואלה, צילום מסך

בעונה הקודמת הסדרות החדשות הפגינו ניסיון להתבסס על הלבן והמוכר. סיטקומים מהדור הישן בכיכובם של גברים לבנים מוכרים - מאט לבלאנק, קווין ג'יימס, ג'אד הירש וג'ואל מקהייל - ודרמות שהשמות שלהן יצלצלו מוכר, דוגמת "יום אימונים מסוכן", "מקגיוור" ו"מחשבות פליליות: חוצה גבולות". חלק בוטלו, אחרות יזכו לראות עונה נוספת, אבל אף אחד מהן לא הפגינה נתוני רייטינג יוצאי דופן.

אולי זאת הסיבה ש-CBS מתחילה לעשות כמה צעדים מהוססים לכיוונים חדשים והרפתקניים, לפחות עבורה. אמנם הלוח החדש שלה לא כולל שינויים מפליגים, אבל בתחום הקומדיות ניכר ניסיון לרענן. כרגע יש לה רק סיטקום סינגל-קאמרה אחד מבין שלל הקומדיות של הרשת - "במשפחות הכי טובות" ("Life in Pieces") - כלומר סדרה בלי פסקול צחוק וצילומים שמוגבלים לאולפן. אליה היא מוסיפה שתיים נוספות. בראש ובראשונה גולת הכותרת "שלדון הצעיר", סדרת בת של "המפץ הגדול" המתארת את ילדותו של שלדון קופר. כמתבקש היא תזכה למשבצת השידור מיד אחריה, כך שללא ספק תזכה לנתח נכבד ממיליוני הצופים של קומדיית הלהיט. הקומדיה השנייה מסקרנת אף יותר - "Me, Myself & I", העוקבת אחר אותו אדם בשלושה שלבים שונים של חייו. בבגרותו יגלם אותו בובי מוינהאן, שעזב לשם כך את "סאטרדיי נייט לייב", ואילו כקשיש יהיה זה ג'ון לרוקט ("בית דין לילי", "בוסטון ליגל") שייכנס לנעליו. אבל אל חשש - מלבד אלה, שאר שבע הקומדיות האחרות של CBS ישמרו על אותה מתכונת נושנה ועבשה.

sheen-shitof

פנינת הבלקן

כל מה שצריך לדעת על נופש בקרואטיה - במחיר הכי משתלם

בשיתוף חברת התעופה הלאומית הקרואטית
אין תמונה. צילום מסך, מערכת וואלה
ההצלחה הולידה סדרת ספין אוף. "המפץ הגדול"/מערכת וואלה, צילום מסך

באשר לדרמות, שם קשה לראות חידוש כלשהו, אותם תכני מתח ואקשן שהיו כל כך טובים אל הרשת בשני העשורים האחרונים. הסדרה הכי מעניינת תגיע דווקא אל הפלטפורמה הדיגיטלית של CBS (בדומה ל"הטובות לקרב", סדרת הבת של "האישה הטובה") - "Star Trek: Discovery", החדשה בסדרת "מסע בין כוכבים". היא אמורה הייתה כבר להגיע בשנה שעברה, אבל קשיי הפקה הביאו לדחייה, ולפי שעה היא צפויה להגיע בסתיו הקרוב יחד עם יתר הסדרות.

לפני סקירת כל הסדרות המתוסרטות החדשות של CBS, הנה אלה שממשיכות ואלה שנפלו בדרך.

ממשיכות הלאה

אלמנטרי (משודרת ב-yes)
בול (משודרת ב-yes)
במשפחות הכי טובות (משודרת ב-yes)
הוואי חמש אפס (משודרת ב-HOT)
הישרדות
המירוץ למיליון (משודרת בערוץ הטיולים)
המפץ הגדול (משודרת ב-yes)
מזכירת המדינה (משודרת ב-yes)
מחשבות פליליות (משודרת ב-yes)
ממי (משודרת ב-HOT)
מקגייוור (משודרת ב-yes)
צוות עקרב (משודרת ב-yes)
קוד בלאק (משודרת בסלקום TV וב-HOT)
שוטרים בדם (משודרת ב-HOT)
תוכנית אבא, Man with a Plan (משודרת ב-yes)
Kevin Can Wait
NCIS (משודרת ב-yes)
NCIS לוס אנג'לס (משודרת ב-HOT)
NCIS ניו אורלינס (משודרת ב-HOT)
Superior Donuts


אינן עמנו עוד

גאון אמיתי (שודרה בסלקום TV)
יום אימונים מסוכן
מחשבות פליליות: חוצה גבולות (שודרה ב-yes, HOT וסלקום TV)
מרוששות (משודרת ב-HOT)
מרחבים סגורים (שודרה ב-yes)
Doubt
Ransom
The Odd Couple

אין תמונה. צילום מסך, מערכת וואלה
ימשיך לעוד עונה של טריקים. מקגייוור/מערכת וואלה, צילום מסך

טרם התפרסמו תגובות

הוסף תגובה חדשה

+
בשליחת תגובה אני מסכים/ה
    3
    walla_ssr_page_has_been_loaded_successfully