וואלה
וואלה
וואלה
וואלה

וואלה האתר המוביל בישראל - עדכונים מסביב לשעון

זה ייגמר ברייטינג

דרור רפאל

4.6.2009 / 2:41

אתם הרי יודעים שבסוף דודו טופז ירוויח מכל הפרשה הזו ויחזור להיות מלך ישראל. דרור רפאל מכתיר

מי מוכן להמר איך זה ייגמר? דודו טופז: תרחיש.

אחרי שירצה את עונשו, טופז ישתוק במשך שנה. אמצעי התקשורת ישחרו לפתחו, ירצו לראיין אותו. הוא ייעתר לראיון ראשון ועתיר רייטינג בו יתנצל, ידבר על ההידרדרות ועל המחיר ששילם. עכשיו הוא בסדר. הכול מאחוריו.

טופז יציע לטלוויזיה להגיש תוכנית נגד אלימות. מישהו בטלוויזיה יחשוב שזה רעיון מצוין (דווקא הוא, אחרי מה שהוא עשה ואחרי ששילם חובו לחברה וכו'). דודו מוכר את הזכויות לספר אוטוביוגרפיה לחו"ל, והופך ליותר עשיר ויותר מפורסם מאי פעם. יעשו עליו סרט בכיכובו.

ככה זה, הזיבורית של היום היא העידית של המחר. אריק שרון המוקצה הפך לראש ממשלה פופולארי, בר רפאלי הייתה עוכרת ישראל, היום היא פטריוטית בשירות המדינה. שנה שנתיים ודודו מלך ישראל, שוב.

למה חברי הכנסת נוהגים כך?

מנכ"ל הכנסת החליט שחברי הכנסת ישאו על רכבם מדבקת 'איך אני נוהג?' עם מספר טלפון, כדי שבזמן שהם שועטים ברחובות, נוכל להלשין עליהם. כיף גדול.

לא צריך לנסוע אחריהם כדי לדעת איך הם נוהגים; על סמך קריאה כולנו יודעים. הם נוהגים בטיפשות, ביהירות, בבזבזנות ובעצלות. הם מאריכים לעצמם חופשות ומגדילים משכורות. הם נרדמים בישיבות ומתבלבלים בהצבעות. מלבד מספר חברי כנסת בולטים לטובה, רוב חברי הכנסת לא יענו למכתבים שלכם, ויבזבזו כספים על סעיף 'הקשר עם הבוחר' על מיני מכשירים חשמליים, חוגי החייאת גויאבות ואריחי יוקרה לאמבט של דליה איציק. הם נוהגים לסכסך, להתלהם ולא להבין הומור. הם נוהגים רע, רע מאוד.

כמה עולה מדונה?

השמחה לקראת בואה של מדונה גדולה. היא משהו אחר. ענקית, מעולה. הפעם לא מדובר בדפש מוד, להקת עבר ששיא תהילתה היה בשנות ה-80, שאמנם יש לה צליל ייחודי, אבל לא כזה שיגרום לי לצאת את ביתי בשעת ערב מוקדמת, לעמוד בפקקים ובתורים, להידחף כדי לראות-לא-לראות, ולחזור הביתה כשאין אפילו שיר אחד שאפשר לזמזם. מדונה היא תופעה נדירה. עליה אף אחד לא יכעס אם תשיר רק מהחומר החדש. בקיצור, אסור להחמיץ. אז, כמה עולה, 500 שקל? מינימום. אולי 600. ואם אני הולך עם אשתי 1200, פלוס בייביסיטר 25 שקל כפול 4-5 שעות, עוד 100-120 שקל.

ובטח לא תהייה חניה ונחנה בחניון, שזה עוד 25 שקל. ודלק, ופקקים ותורים בדרך אל. ופקקים החוצה. ובטח נאכל משהו לפני, ננשנש משהו בזמן ונשתה משהו אחרי. 1600-1700 שקל!!! בערב אחד!!! האמת? היא לא כזאת גדולה. זאת אומרת היא בסדר ושירים נחמדים והכל, אבל רבאק כולה זמרת, היא אפילו לא להקה. והיא די סתמית - פופ קל מטופש וחסר תוכן. והיא גם נורא הזדקנה, ומסריחה מהפה. אבל בקרוב הפט שופ בויז פה – והם באמת ענקיים.

sheen-shitof

עוד בוואלה!

הטיפול שמאריך את חייהם של חולי סרטן ריאה

בשיתוף העמותה הישראלית לסרטן ריאה

איך זה שכוכב אחד לבד מעז?

איך הוא מעז, למען השם. כוכב אחד, לדבר עם השכן שיפעיל שני ערבים שייקחו אלות וירביצו למנהלים. איך הוא מעז? למען השם. כוכב אחד, אני לא הייתי מעז. ואני בעצם לא כוכב, וגם לא לבד. והוא כוכב גדול, ולבד. לגמרי לבד. יושב בביתו המפואר לבד. וחושב לבד על כל מיני דברים. על איך פעם הוא היה מלך, ואיך פעם הוא עשה תחרות החומוס, ואיך פעם הוא נשך, וזרק שוקולדים לשמנה, ואיך ביקש מפצועת פיגוע להמשיך לעשות את הבידור שלו. איך הוא מעז למען השם, להתקשר ולתקוף, ולקחת את הג'יפ הגדול שלו ולנסוע לרחוב שלה, ולראות איך מרביצים לה ליד הבן שלה? איך הוא העז, למען השם? ולחשוב שתכף יסלחו לו על הכל.

  • עוד באותו נושא:
  • דודו טופז

טרם התפרסמו תגובות

הוסף תגובה חדשה

+
בשליחת תגובה אני מסכים/ה
    0
    walla_ssr_page_has_been_loaded_successfully