וואלה
וואלה
וואלה
וואלה

וואלה האתר המוביל בישראל - עדכונים מסביב לשעון

שון פן: "אני לא מבין מה עשיתי ב'עץ החיים' של טרנס מאליק"

21.8.2011 / 18:54

בראיון נדיר לעיתון הצרפתי "לה-פיגארו", מתח כוכב האפוס השנוי במחלוקת של טרנס מאליק ביקורת על עבודת הבמאי ועל הסרט בכלל

מאז הקרנתו הראשונה בפסטיבל קאן, פילג "עץ החיים" של טרנס מאליק את הצופים בו לשני מחנות: אלה הסבורים שהוא יצירת מופת נדירה ואלה שסבלו כמעט מכל שנייה ושנייה ממנו. אמש הצטרף תומך מפתיע למחנה העוין את הסרט השנוי במחלוקת: לא אחר מאשר שון פן, שהוא במקרה אחד מכוכבי האפוס הזה.

פן אינו מרבה להתראיין, אך אמש הוא פתח את לבו בפני העיתון הצרפתי "לה-פיגארו", וניצל זאת כדי לעקוץ מעט את מאליק, שנחשב עד כה אחת מן הפרות הקדושות ביותר בהוליווד. "התסריט של 'עץ החיים' היה אחד הנפלאים שקראתי, אבל לא מצאתי בסרט עצמו ולו ניצוץ מהרגש שהיה על הנייר", הצהיר השחקן הוותיק.

פן, שידוע כאחד שאינו מרסן את חרצובות לשונו אם הוא כבר פותח את הפה, הוסיף דברי ביקורת על הסרט - "אני חושב שאם מאליק היה בוחר להציג את הדברים בדרך שגרתית ובהירה יותר, זה לא היה פוגם ביופי ובעוצמה של התוצאה הסופית, אלא רק עוזר לה. בכנות, אני עדיין לא מבין מה בדיוק עשיתי בסרט הזה ובמה תרמתי לו. גם מאליק עצמו מעולם לא טרח להסביר לי".

עם זאת, פן הקפיד לזרוק גם מילה טובה על הסרט - "אני עדיין ממליץ לראות אותו, אבל רק בתנאי שהולכים אליו לבד, ובלי דעה קדומה, ומצליחים למצוא את החיבור האישי, הרגשי או הרוחני למה שקורה על המסך".

ומה אנחנו חשבנו על "עץ החיים"?

טרם התפרסמו תגובות

הוסף תגובה חדשה

+
בשליחת תגובה אני מסכים/ה
    0
    walla_ssr_page_has_been_loaded_successfully