וואלה
וואלה
וואלה
וואלה

וואלה האתר המוביל בישראל - עדכונים מסביב לשעון

החדשות בדקה: ביונסה היא המנצחת של הסופרבול

חדשות בדקה

4.2.2013 / 18:24

כל חדשות התרבות של היום בדקה אחת: דסטניז צ'יילד עשו את הסופרבול, בעזה מתלהבים מ"גנגנם סטייל", איילת זורר חוזרת לארץ כדי להשתתף בסדרה חדשה והפה והטלפיים בדרך לאלבום

מערכת וואלה!

ביונסה מתנקמת במבקריה בדרך הכי טובה שיש. ההופעה המרשימה של הזמרת אמש בסופרבול גרמה לכולם לשכוח את תקרית הליפסינק המביכה מטקס ההשבעה של אובמה, ולשכוח לרגע שבין המשחק להפסקת החשמל היו עוד כמה פרסומות שהצליחו לבדר את כולנו.

מי שחשב ש"גנגנם סטייל" לא פרץ גבולות, הנה ההוכחה שהוא דווקא כן. הקצב הממכר לא פסח על רצועת עזה שם עלו על חמורים וכתבו שלטים שניסו למחות כנגד המצב הרעוע ברצועה - בהומור, אבל יותר חשוב - בעזה סטייל.

שש שנים עברו, מה שאומר שהפה והטלפיים כבר עובדים על אלבום חדש. ההרכב האהוב של רם אוריון, אסף גברון ואהד פישוף, יחזור כהרגלו בקודש עם אלבום חמישי במספר ויעמוד בכל כללי היסוד של הלהקה. אוריון אמר היום לוואלה! תרבות כי במרווחים של 6 שנים מגיעים לעשות עוד מאותו הדבר אבל בצורה אחרת.

ואיילת זורר, הגאווה הישראלית שלנו בחו"ל, שבה הביתה. זורר קיבלה את התפקיד הראשי בדרמת מתח פסיכולוגית, הקרויה "בני ערובה" שתעסוק במשפחה שנקלעה לקנוניה פוליטית וצפויה לעלות בערוץ 10. ולמי שאומר לעצמו: את זה בטח ירכשו מאיתנו בחו"ל - אז גם זה קרה. אולפני האחים וורנר כבר עובדים על העיבוד האמריקאי.

טרם התפרסמו תגובות

הוסף תגובה חדשה

+
בשליחת תגובה אני מסכים/ה
    1
    walla_ssr_page_has_been_loaded_successfully