וואלה
וואלה
וואלה
וואלה

וואלה האתר המוביל בישראל - עדכונים מסביב לשעון

רמה מסינגר נפטרה בגיל 46

18.8.2015 / 16:04

השחקנית והמדבבת רמה מסינגר נפטרה בגיל 46 לאחר מאבק במחלת הסרטן. מסינגר השתתפה בהפקות תיאטרון רבות, במספר תוכניות טלוויזיה ואף היתה מדבבת מובילה

באדיבות עמוד היוטיוב של חינוכית 23

(בווידאו: רמה מסינגר בתוכנית "זו ילדותי: לוין קיפניס")

שחקנית הקולנוע, הטלוויזיה והתיאטרון רמה מסינגר הלכה היום (שלישי) לעולמה אחרי מאבק במחלת הסרטן. מסינגר זכתה בפרס שחקנית השנה בתיאטרון לשנת 1999 ובפרס התיאטרון הישראלי לשנת 2012. היא הופיעה במספר רב של הצגות תיאטרון ותוכניות טלוויזיה ונחשבה לאחת המדבבות המפורסמות בישראל לסרטי אנימציה. מתיאטרון בית ליסין נמסר כי הצגות שיועלו הערב, ייפתחו בדקת דומיה לזכרה של מסינגר.

"אני יכולה להגיד בלב מאוד כואב שיש לי צער גדול ועצום על לכתה של רמה", אמרה היום ציפי פינס, מנהלת תיאטרון בית ליסין, לוואלה תרבות. "אני ליוויתי אותה בכל ההצגות האחרונות שהיא עשתה אצלנו כשהיא כבר ידעה שהמחלה הארורה הזאת חזרה. היא עדיין היתה מאוד אופטימית. היא היתה בנאדם נפלא, שחקנית נפלאה עם אהבת חיים כל כך גדולה. היא תישאר בלבבות של כולנו עוד הרבה זמן. היא היתה גם זמרת נפלאה. היא כל כך צעירה ויכלה לחלוק איתנו את הכישרון הגדול שלה עוד הרבה שנים. עד לפני חודשיים שיחקה ב'עקר בית', הפקה של ענת גוב המנוחה. זה די מדהים. היה לה שם מונולוג על סרטן והיא אמרה אותו ערב ערב, כשכבר ידעה שהיא חולה. זה מדהים".

שרת התרבות והספורט, ח"כ מירי רגב מסרה: "רמה מסינגר היתה שחקנית מופלאה בעלת יכולת ווקאלית מיוחדת. היא ידעה לרגש ולגעת בקהל בכל תפקיד שביצעה על במות התאטרון הישראלי הקאמרי, הבימה, חיפה, בית לסין ובאר שבע. על תפקידה בהצגה "סובניר" בתאטרון באר שבע זכתה בפרס שחקנית השנה. רמה מסינגר היתה "קול גדול" גם בהצגה "קול קטן", הצגה שבעבורה זכתה בפרס ע"ש שרת. צר לי שיצירת חייה של רמה נקטעה בשיאה עם צאת האלבום המוזיקלי הנושא את שמה".

"אין לי מילים. היא אחד האנשים הכי מדהימים ולא כי אומרים את זה בדרך כלל", ספד למסינגר איתי שגב.

רמי ברוך, ששיחק לצד מסינגר בקלטת הילדים "מחסן השטוזים של דתיה", אמר לוואלה תרבות: "אנחנו כולנו בשוק, מזועזעים. היא היתה כל כך חיובית. הספיקה המון והפסידה המון. זה לא מתקבל על הדעת. 46 זה לא גיל למות. אני חושב שמה שהדהים אותי כשהכרתי אותה, זה לשמוע עוצמה ווקאלית כזאת. הייתי מאוד נפעם כששמעתי אותה שרה".

חני נחמיאס, ששיחקה לצד מסינגר ב"כנר על הגג", אמרה: "בשבילי רמה היתה חברת נפש שבאמת היתה לי הזכות לשחק לצידה בחמש השנים האחרונות הפכנו לחברות מאוד מאוד קרובות. הייתי מאוד קשורה אליה ואשת סודה ובחודשים האחרונים גם הייתי מהבודדים שהורשו לבוא אליה לבית החולים ולעזור ולהקל ולחבק. מאוד עצוב לי. מעבר לזה שהיתה אמנית, שחקנית, קומיקאית עטורת פרסים, היא היתה אישיות מלבבת ואהובה מאוד על המון חברים והיא תחסר. כואב לי על אריק בעלה, על הילדים הקטנים שלה שאיבדו אמא ואני מקווה שהיא לא סובלת יותר".

טל מוסרי, ששיחק ב"המוארים", הצגה שמסינגר ביימה במסגרת פסטיבל פותחים מסך, אמר: "היא היתה אישה גדולה מהחיים. היא היתה מוכשרת ומלאת אהבה למקצוע ולפרטנרים שלה על הבמה והיא היתה חסרה לאחרונה. אישה צעירה עם משפחה וילדים זה תמיד עצוב מעבר למקצוע. יותר עצוב מזה, זה שבאמת הטובים הולכים כמאמר הקלישאה. מקווה שראש השנה ייפתח עם בשורות יותר טובות".

מסינגר נולדה ברמת אפעל בשנת 1968. את לימודיה השלימה בתיכון לאמנויות הבמה "תלמה ילין", משם המשיכה לשירות בלהקת פיקוד דרום בצה"ל. עם תום שירותה הצבאי נכנסה מסינגר ללימודים בבית הספר למשחק "בית צבי". את קריירת הבמה שלה עשתה בעיקר בתיאטרון "הבימה". היא הופיעה בהצגות "סולן", "חלון בלהות", "סיראנו", "משרתם של שני אדונים" ושלל הצגות נוספות. בתיאטרון בית לסין כיכבה ב"פיאף", בתיאטרון באר שבע בהצגה "המפתח לשניים" ובמגוון של הצגות נוספות בתיאטרון חיפה.

את קריירת המסך הקטן החלה בטלוויזיה החינוכית שם הנחתה את "שובו של השריף". בהמשך הופיעה גם בסדרות "שתוק שואו", "צה"ל 1" ו"זהו זה". לצד תוכניות המבוגרים, השתתפה מסינגר בסדרות הילדים של ערוץ הופ "האיגלו של טרלה" וב"הלב של עמליה" ב--HOT. קריירת הדיבוב שלה כללה שלל סרטים מצליחים מבית דיסני, פיקסאר ואחרים, בין היתר בסרטים "אלאדין", "שובו של ג'אפר", "צעצוע של סיפור", "צעצוע של סיפור 2", "צעצוע של סיפור 3", "בת הים הקטנה", "באג לייף" ו"פוקהונטס".

עוד באותו נושא

רמה מסינגר שרה: "רוצים שלום אבל תקועים בהלכה"

לכתבה המלאה

בגיל 44 הוציאה מסינגר אלבום בכורה עם שירים מקוריים פרי עטה. את מילות השירים כתבה עם בעלה, המוזיקאי אריק אביגדור. האלבום כלל בין היתר את השירים "דיווחי תנועה" ו"הכל כאן נפלא", שניהם מהווים ביקורת על היומיום הישראלי.

מסינגר הותירה אחריה בעל ושלושה ילדים. ארונה יוצב מחר (רביעי) בשעה 12:00 בתיאטרון הבימה. היא תובא למנוחות בשעה 15:00 בבית העלמין במושב בני עטרות.

(בהכנת הכתבה השתתפו טלי קיים ואילן קפרוב)

טרם התפרסמו תגובות

הוסף תגובה חדשה

+
בשליחת תגובה אני מסכים/ה
    1
    walla_ssr_page_has_been_loaded_successfully