וואלה
וואלה
וואלה
וואלה

וואלה האתר המוביל בישראל - עדכונים מסביב לשעון

"מלוכלך ברמות של כוכבי": בלוג "הישרדות", פרק 24

אביעד "צפניה" קדרון

19.1.2016 / 23:20

הדחה כפולה מוזרה שולחת הביתה את מושיק, המתמודד היחיד בשבט המאוחד שהבין שהוא ב"הישרדות" וטיטי ורוסלנה סוגרות ברית לפיינל 4. הבלוג של צפניה

יח"צ - חד פעמי

(בסרטון: מאירועי הפרק הקודם)

seperator

מהטוקבקים לפוסט הקודם אני מבין שלא כולם אהבו את ספיישל המתכונים הגדול. באמת היו אנשים שחשבו שצריך להתייחס ברצינות להתקף הנרקולפסיה שעורכי "הישרדות" עברו כשהם הכינו את פרק המסרים המרגשים מהבית המרגש היישר אל האי המרגש ובגלל שהכל מרגש, אסור לוותר על פריים אחד. עכשיו, אני יודע שארבעים שנות כיבוש הקהו לכם את החושים אבל ברצינות, נראה לכם שמישהו מסוגל לכתוב פוסט על שעמומון שכזה? כלום לא עדיף להתמקד בהכנת פסטה? כנראה שלא. איפה היינו? אה, בהחלטה הנהדרת של הזכיינית רשת לפצל את פרק ההדחה הכפולה לשני חלקים כי, ובכן, מתחשק להם. למה רק לשניים, למה לא לתשעה לכבוד כל תאי המוח הפעילים של לירון. אדרבא, כל המרבה הרי זה מבורך.

אז בסוף הפרק הקודם ג'ני זכתה בחסינות וצחצחה שיניים בחסות ורדינון. בתחילת הפרק הזה הברית המחומשת של מושיק חוגגת את הניצחון. "הכוח אצלנו, חברים", הם מנשקים אחד את השני. ולא רק שיש להם כוח, יש להם גם את רוסלנה אז זה אומר שההפקה ממש בעדם. כאילו, עד שהיא לא. הם לא יודעים את מי להדיח ושמה של לירון עולה. "אני לא רוצה שהשם של לירון יעלה", מגיב מיד מושיק שכזכור, נמצא עם לירון בברית זוגית. הוא מציע להדיח את טיטי או את כוכבי. רוסלנה בעד וגם ג'ני מסכימה. "חלום חיי, זה שאני לא אראה יותר את הבחורה הזאת בחיים שלי", קובעת ג'ני. טיטי וכוכבי, מנגד, מנסים לבדוק איך לפרק את הברית המחומשת. הם לא ממש יודעים איך לעשות את זה וזה מכמיר לב.

אין תמונה. צילום מסך, מערכת וואלה!
הייה שלום שורד יקר/מערכת וואלה!, צילום מסך

למחרת, ג'ני ממשיכה לצחצח שיניים ואפילו חולקת עם מושיק את משחת השיניים שלה. הוא לוקח את לירון לשיחה בין העצים והם מתחילים לצעוק אסטרטגיה. טיטי, בדירה הנוחה שלה בתל אביב, מצליחה לשמוע את הצעקות ומסננת "כלבה". מושיק ולירון מבינים שנתפסו ובורחים. הם שוכחים שזה אי שמוקף בים ושאין להם לאן לברוח. כסילים. אפילו הודא כבר למדה לשחות. מה באמת קורה עם הודא. למה היא עדיין במשחק. טיטי ממהרת לספר להודא וכוכבי שלירון בגדה בברית והם ממהרים להתעמת איתה. "נראה לך שאלך עם מושיק?", היא צועקת. זה לא עובד על הודא שהופכת להיות ההתגלמות האנושית של קלישאת הקורבן שהופך לתוקף ומסננת משהו שנשמע כמו משהו שאמרו לה פעמים רבות בחייה: "אם היא נושמת, אני חושדת". הם מחזיקים ידיים וממלמלים "ניצחון ניצחון ניצחון". האם זה יעבוד להם?

אין תמונה. צילום מסך, מערכת וואלה!
אם טיטי אומרת, טיטי יודעת/מערכת וואלה!, צילום מסך

כשהשורדים מגיעים למשימת הווטו, רובוארץ מספר להם שזה לא סוד שהשבט מורכב משתי בריתות חזקות ושהאתגר הזה יקבע איזה ברית תשלוט. משימת הווטו מורכבת מקוביות אבל לא קשורה למזל. אל תסתכלו עליי ככה, זה מה שרובוארץ אומר. המשימה, כיאה למשימה ברוח הספרטניות, מורכבת מכמה שלבים שכולם כוללים קוביות. זו "משימה שווה לכל נפש" ככלות הכל. הם יוצאים לדרך והמתח עולה. "אלוהים, איזה טירוף!", מצהיר מושיק. "אני רוצה את הווטו הזה", גונחת טיטי בלחש. לא יודע, לא כזה מתח גדול. בתום השלב הראשון מתברר שזה מושיק וג'ני מול הברית של טיטי. "נשלח להם אנרגיה", אומרת דנה מהספסל. כן, זה בטוח יעזור. הברית של טיטי בטוחה שאם הם לוקחים את הווטו, יהיה תיקו ארבע ואז הכל ייפתח. איך הכוח הכפול מסתדר עם זה? אויש, הראש שלי כואב מלחשוב על זה. ואני גם לא אצטרך לחשוב על זה כי ג'ני לוקחת את הווטו והכל טוב בעולם. טוב, אני כן חושב על זה. לעזאזל. הראש שלי כואב.

אין תמונה. צילום מסך, מערכת וואלה!
הוא כל כך גמיש!/מערכת וואלה!, צילום מסך
אין תמונה. צילום מסך, מערכת וואלה!
יותר מדי קל/מערכת וואלה!, צילום מסך

במחנה, טילטיל ורוסלנה נזכרים בימים העצובים של נובמבר 2015, אותם ימים בהם הוראקן הפסידו ברצף. כוכבי עצוב. "זה אשכרה להיות בשר תותחים", הוא מתפייט ומוסיף: "אני מתגעגע לימים של קויופה". הו לא, רק לא זה. טיטי לא מסכימה עם התבוסתנות ואומרת שהיו לה הרבה דברים שחורים בחיים. יו דונט סיי. היא ניגשת לרוסלנה ומנסה לסגור איתה פיינל 4: שתיהן וכוכבי וטילטיל. כן, זה נשמע כמו משהו שייראה יפה בפרומואים של הגמר. השיחה ביניהן מסתיימת בזה שטיטי מקריבה את לירון ורוסלנה מבטיחה לבדוק אם טיטי תהיה אמינה. מושיק לא מסכים עם זה אבל הוא במיעוט.

אז הוא הולך ללירון ומספר לה שהיא בסכנה ושהוא לא יצביע נגדה. הוא מציע לה איזה מהלך שכולל את הכוח הכפול ואני מודה שלא הצלחתי לעקוב אחריו. משהו שקשור לזה שהיא תהיה בזומבי והוא יביא איתו עוד אדם אחד ואז הם ישתמשו בכוח הכפול. "אני מרגיש שאלוהים יהיה איתנו", הוא אומר לה. לירון, מצידה, מציעה לו להצביע נגד דנה ולא רוצה לעשות את המהלך שלו. ואז מושיק מציע לה לוותר ולפרוש מהמשחק ומסיים את השיחה הכי מוזרה ב"הישרדות". לירון, כמו כל עם ישראל, בהלם ומבטיחה, כמו כל עם ישראל, לנקום. מה לכל הרוחות קרה כאן הרגע.

אין תמונה. צילום מסך, מערכת וואלה!
ובכן, לא/מערכת וואלה!, צילום מסך

מועצת השבט מתחילה ולירון קוטעת את רובוארץ עוד לפני שהוא מגמגם איזו קלישאה על שני חלקים שמרכיבים שלם. "לפני שאני מתחילה אני אשמח אם תתנו לי להסביר את הצד שלי", היא אומרת וחושפת את הברית הזוגית הסודית שלה עם מושיק. היא אפילו מספרת על תרגיל הקלף הגנוב וטילטיל תופס את הראש וישר מתחיל לכעוס על מושיק. גם עומר אנליסט תופס את הראש. אה, גם הוא קיים. מושיק מנסה להסביר למה יש לו ברית זוגית עם לירון אבל טילטיל ורוסלנה לא משתכנעים וזה עובד יופי טופי עם הפיינל 4 שהם סגרו עם טיטי וכוכבי. טיטי מתחילה לצעוק ומושיק מסנן לעברה: "את מתלהמת". טילטיל עדיין כועס שמישהו העז לכרות ברית עם מישהו אחר. רוסלנה, שסגרה ברית עם טיטי, המומה מזה שמושיק עדכן את לירון שהיא עומדת להיות מודחת. טיטי, בינתיים, יושבת מאחור וצוחקת. "בא לי לזרוק את עצמי בתוך האש!", מכריז טילטיל אחרי שהוא דורס את הפרופורציות במונית שלו. אחרי כל הוויכוחים המיותרים האלה, לירון מכריזה שהיא לא מוותרת בקלות וג'ני מעניקה לה את צמיד הווטו. כן, טוב, זה היה נחמד. אל תתנגשי בביקיני בדרך החוצה.

עוד באותו נושא

צופי "הישרדות" זועמים על פיצול פרק ההדחה הכפולה: "שיא חדש של ביזיון"

לכתבה המלאה
אין תמונה. צילום מסך, מערכת וואלה!
מה. לכל. הרוחות/מערכת וואלה!, צילום מסך
אין תמונה. צילום מסך, מערכת וואלה!
כאמור/מערכת וואלה!, צילום מסך

אחרי ארבעה קולות לחובת לירון, רובוארץ מכריז שזה מספיק (איך? יש שמונה קולות. הו, וואטאבר) והיא מודחת רק כדי שרובוארץ יכריז שזו הדחה כפולה ושהיא תשודר מיד אחרי "המדרשה". טוב, את זה הוא לא אומר אבל הוא כן אומר שיש הדחה כפולה ושאף אחד לא חסין. הו, הדרמה. אחרי שיהודה לוי עושה משהו לאיתי טיראן, עולה שקופית "מאירועי הערב" שמתארת מה קרה לפני חצי שעה וכולם במתח. מי עוד יודח. נו, מישהו שהוא לא טיטי וכוכבי. כלומר, מושיק. רגע, למה הם הדיחו את מושיק ולא נפטרו מהודא וגמרו סופית את הברית של טיטי וכוכבי עם כל הסיוט הזה של צמידי הווטו? למה למה למה למה.

אבל בזה העסק לא נגמר. מושיק ולירון מתמודדים באתגר פסל אל הניצחון שכולל לעיסת קני סוכר. לירון, אחרי שמצאה שלושים פסלוני חסינות ושלושה קלפי כוח כפול, מצליחה למצוא את המפתח הנכון כבר בקנה הסוכר הראשון ומדיחה את מושיק. באסה.

בפרק הבא: אף אחד לא אוהב את הודא.

לא אוהבים את זה שהפרק פוצל לשניים? שלחו תלונה לרשות השנייה בקישור הזה. אין בעד מה.

טרם התפרסמו תגובות

הוסף תגובה חדשה

+
בשליחת תגובה אני מסכים/ה
    4
    walla_ssr_page_has_been_loaded_successfully