וואלה
וואלה
וואלה
וואלה

וואלה האתר המוביל בישראל - עדכונים מסביב לשעון

צופי "הישרדות" זועמים על פיצול פרק ההדחה הכפולה: "שיא חדש של ביזיון"

19.1.2016 / 22:32

פרק ההדחה הכפולה של "הישרדות" פוצל לשני חלקים על מנת לקדם את "המדרשה". צופים רבים הגיבו בכעס בעמוד הפייסבוק של התוכנית לאחר שגילו כי עליהם להמתין כחצי שעה עד לתוצאות ההדחה

יח"צ - חד פעמי

השבט אמר את דברו אבל הצופים בבית יגלו מה אמר בעיכוב לא אופנתי. צופי "הישרדות" רבים הופתעו לגלות הערב (שלישי) כי פרק ההדחה הכפולה פוצל לשני חלקים אשר ביניהם שודר פרק הסיום של "המדרשה". יש לציין כי בבוקר, לוחות השידורים ציינו כי עתיד להיות פיצול בפרק אולם אחה"צ לוחות השידורים שונו ונראו כפי שהם נראים מדי יום שלישי מאז ה-1 בנובמבר 2015, עת החל שידור העונה הנוכחית.

פיצול פרק ההדחה הכפולה הרגיז צופים רבים שמיהרו להגיב בדף הפייסבוק של הזכיינית רשת. "מה הקטע? למה להכניס סדרה באמצע?", כתבה גולשת אחת. "חסר רייטינג למדרשה שאתם רוצים לשמור את כל הצופים במתח עד 23:00? עצבים אתכם", הוסיפה גולשת אחרת.

"המודח השני זה אתם, מי רוצה לראות את המדרשה מה זה הדבר הזה בכלל, איך אתם קוטעים ככה פרק וכמה פרסומות דפקתם במהלך שעה 10 דקות היה שידור התוכנית וכל השאר חרטות ופרסומות, פשוט זוועה של שידור", כתב גולש בשם מיכאל. גולש בשם רויטל הוסיפה: "מישהו יושב במסדרונות ערוץ 2 עכשיו וצוחקקקקקק צחוק גדול ומתגלגל על חשבון הזומבים האמיתיים הצופים אלה שנתנו אמון ורצו באמת לראות הישרדות. עולב".

"חוצפההההה בכוונה לעצבן תצופים מורחים תפרקים. יאללה יאללה הרסתם תחווית הצפיה והברחתם צופים. מושכים פרקים עם פרסומות ללא גבול", זעם גולש בשם שלומי בזמן שגולש בשם שמוליק סיכם: "תפסיקו להכריח אותנו לראות המדרשה... זה פאתטי".

מרשת נמסר בתגובה: "לאור דרישת הקהל, בעיקר הצעיר, החלטנו על הקדמת שעת שידור הקרנת פרק הסיום של סדרת הדרמה 'המדרשה', זאת כאמור באופן חד-פעמי. על אף זאת, צופי 'הישרדות' הנאמנים זכו לפרק יוצא דופן עם הדחה כפולה, לראשונה בעונה, מה שאפשר לצופים ערב טלוויזיה מרתק".

וזה מה שצפניה חשב על הפרק: הקליקו לבלוג

(עדכון אחרון: 20 בינואר, 8:38)

טרם התפרסמו תגובות

הוסף תגובה חדשה

+
בשליחת תגובה אני מסכים/ה
    1
    walla_ssr_page_has_been_loaded_successfully