וואלה
וואלה
וואלה
וואלה

וואלה האתר המוביל בישראל - עדכונים מסביב לשעון

רשימת המתנה או דתי מבואס: כך תשיגו בכל זאת כרטיס לגאנז

12.7.2017 / 10:27

לקנות מדתי שהתייאש, להיכנס לרשימת ההמתנה, לבנות על ספסרים: שכחתם לקנות כרטיס לגאנז ואתם מתים להיות בהופעה שהפכה לסולד אאוט? הנה כמה טיפים עבורכם

עריכת וידאו:ניר חן

ביום שבת ייערך בפארק הירקון בתל אביב המופע הגדול של הקיץ - המופע של להקת גאנז אנד רוזס. 61 אלף מאושרים כבר קנו מבעוד מועד כרטיס ובכך הותירו אלפים שטרם הספיקו לרכוש. בימים האחרונים מחפשים אלפי בני אדם אחר כרטיסים להופעה המדוברת, ואנו בוואלה! תרבות מנסים לסייע עם כמה טיפים שאולי יקלו עליכם בתהליך. מי יודע, אולי בסופו של דבר תצליחו לשים יד על כרטיס להופעה?

רובים ושושנים, גאנז אנד רוזס, Guns N' Roses. באדיבות הלהקה,
גאנז אנד רוזס/באדיבות הלהקה

אמץ דתי מחמד

לאור הזעם שהתעורר בקרב הציבור הדתי על הקדמת המופע ל-20:00, חצי שעה לפני יציאת שבת, זה הזמן לאמץ לכם חבר דתי שרכש כרטיסים למופע: דברו אל הלב שלו, הסבירו לו שאין שום סיבה שיגיע באיחור להופעה, הצילו את נשמתו הטהורה מהלהקה המתועבת, שבאלבומיה נראו צלבים ובאחד משיריהם, כך נטען, נשמעה הקלטה של אקסל רוז מקיים יחסי מין. הסבירו לו שאתם הולכים לקראתו כדי לשמור על טוהרו וקונים ממנו את הכרטיסים כדי שלא יעז בכלל לחשוב על חילול שבת.

עוד באותו נושא

המופע של גאנז הוקדם ל-20:00 במוצאי שבת, הדתיים מוחים

לכתבה המלאה
אראל סגל. ראובן קסטרו
הצילו את נשמתו מהלהקה הטמאה ומחילול שבת, ואולי הוא ייתן ימכור לכם בזול את הכרטיס שרכש. אראל סג"ל/ראובן קסטרו

כנסו לרשימת המתנה

נכון לכתיבת שורות אלה, ניתן עדיין להירשם באתר "טיקט-מאסטר ישראל" לרשימת ההמתנה לרכישת כרטיסים, שם יצרו אתכם קשר במידה ויתפנו כרטיסים. לוואלה! תרבות נודע שאתמול (שלישי) אנשים שנרשמו מוקדם יותר לרשימת ההמתנה קיבלו את הסמס: "לשמחתנו קיבלנו הקצאה נוספת של מלאי מוגבל ומצומצם עבור כרטיסי גולדן רינג, למופע של גנז אנד רוזס, עלות כרטיס היא 895 שקל", בצירוף הפניה לאתר החברה. גורם בתעשיה הסביר: "הלהקה שיחררה 100 כרטיסים שהיו שמורים לה, אז הם יצאו למכירה, ונחטפו". לדבריו, הסיכוי שיתפנו עוד כרטיסים למכירה הוא ממש נמוך, אם בכלל קיים.

ביום העמוס בשבוע: תקלה במערכת הבידוק הביטחוני הובילה ליצירת תורי ענק של נוסעים בנמל התעופה. ניב אהרונסון
המתנה. אילוסטרציה/ניב אהרונסון

ספסרות (לא) זולה

ראשית נבהיר כי אנו מתנגדים לספסרות משום שהיא אינה חוקית. אחרי ההבהרה החשובה, נבהיר כי רכישה דרך ספסרים נראית כמו אחת האופציות הסבירות יותר כרגע למציאת כרטיס. ההמלצה היא לבקש מהספסר להתקרב אתכם לכניסה ממש, לוודא שהכרטיס שלו עובר את הסריקה ואינו מזויף ורק אז לשלם לו. כך לא תיפלו בפח.

יו"ר יש עתיד, יאיר לפיד בישיבת הסיעה היום 26 ביוני 2017. נועם מושקוביץ', מערכת וואלה! NEWS
מספסר בדעותיו הפוליטיות? יאיר לפיד/מערכת וואלה! NEWS, נועם מושקוביץ'

מניפולציות רגשיות בפייסבוק

אופציה חביבה על קהל הנואש לכרטיסים היא נקיטת בשלל מניפולציות רגשיות בפייסבוק. מישהו שעונה להגדרה, למשל, כתב בפייסוש "פליזזזז הבטחתי לילד שאקח אותו". פחד מאינפרוד זה לחלשים, אז נסו גם אתם להתחנן ברשת ממי שקצו בכרטיסיהם, והבטיחו בנוסף למחיר הנדיב (היה מי שהציע 2500 שקל לכרטיס) גם קיעקוע של שם המוכר. כדאי לבחון האם המוכר הוא אדם שניתן לסמוך על המילה שלו, אולי על ידי רחרוח בקרב חברים משותפים.

אישה מתחננת. ShutterStock
פחד מאינפרוד זה לחלשים. השפילו את עצמכם והתחננו בפייסבוק/ShutterStock

לחובב ההימורים: אתר ויה גוגו

יש אנשים שמוכנים להשקיע סכומים לא מבוטלים, ייתכן שתוך לקיחת סיכון שכספם יירד לטימיון, ולקנות דרך אתרים שהדעות חלוקות לגבי אמינותם. קחו לדוגמא את אתר חברת Viagogo, שוק מקוון למכירה וקניה של כרטיסים להופעות חיות הפועל במעל ל-60 מדינות. מאז ההודעה כי המופע של גאנז אנד רוזס בסולד אאוט ניתן היה למצוא שם לא מעט כרטיסים במחירים מופקעים שיכולים להגיע גם ל-2000 שקל לגולדן רינג; ול-5000 שקל לאיזור ה-VIP. עם זאת, מרחף סימן שאלה סביב אמינות ובטיחות הקניה דרך האתר. מצד אחד, מספר ישראלים דיווחו לנו כי קנו דרך האתר לא פעם כרטיסים להופעות בחו"ל והכל היה תקין. מצד שני, נודע לנו על שני זוגות ישראלים שבאו להופעה של קולדפליי בפרנקפורט וגילו בכניסה לתדהמתם שמישהו עם קודים זהים כבר נכנס לפניהם.

רובים ושושנים, גאנז אנד רוזס, Guns N' Roses. באדיבות הלהקה,
עדיין אין כרטיסים? אל תבכו הלילה. תמיד תישאר לכם גבעת הקמצנים. גאנז אנד רוזס/באדיבות הלהקה

גבעת הקמצנים

עדיין לא הצלחתם למצוא כרטיס למופע? אל תתעצבו ודונט יו קריי טונייט. תמיד שמורה לכם האופציה להגיע עם שמיכה או כיסאות לפארק, להתיישב בקרבת הגדר באזור המכונה בתעשייה "גבעת הקמצנים", ולהסתפק בהאזנת חינם למופע. לא מתאים? בדקו אם ברגע האחרון מחפשים עובד באחד המזנונים בפארק.

seperator

ובתוך כך, נזכיר את הודעת האזהרה שיצאה בשבוע שעבר ממשרד יחסי הציבור של מופע גאנז אנד רוזס, בה נמסר כי "אלפי כרטיסים מזויפים מוצעים לקהל הרחב, מאז התפרסמה הידיעה על סיום מכירת הכרטיסים להופעתה של הלהקה. מנכ"ל חברת טיקטמאסטר ישראל, אמיר קיש, ביקש להבהיר כי כל הכרטיסים להופעה אזלו וכי כרטיסים המוצעים בשעות האחרונות על ידי גורמים שונים, ביניהם גורמים עבריינים באמצעות חברות כרטיסים פיקטיביות, פרופילים מזויפים בפייסבוק וברשתות החברתיות השונות, וכן כרטיסים כפולים המוצעים להדפסה ביתית חוזרת לא יכובדו בכניסות למופע. הציבור מתבקש שלא לרכוש כרטיסים להופעה בשום צורה ודרך על מנת למנוע עגמת נפש והוצאה כספית שאין ולא יהיה לה החזר".

אז אל תגידו שלא הזהרנו. בהצלחה.

טרם התפרסמו תגובות

הוסף תגובה חדשה

+
בשליחת תגובה אני מסכים/ה
    3
    walla_ssr_page_has_been_loaded_successfully