וואלה
וואלה
וואלה
וואלה

וואלה האתר המוביל בישראל - עדכונים מסביב לשעון

המופע של גאנז הוקדם ל-20:00 במוצאי שבת, הדתיים מוחים

10.7.2017 / 14:30

גאנז אנד רוזס הודיעה כי הופעתה בפארק הירקון תוארך ל-3 שעות וחצי וכי הוקדמה לשעה 20:00. בציבור הדתי זועמים: "כשקניתי כרטיסים היה ברור שההופעה תתחיל עם צאת השבת. שערורייה"

עריכת וידאו:ניר חן
רובים ושושנים, גאנז אנד רוזס, Guns N' Roses. באדיבות הלהקה,
מחאת הדתיים? גאנז אנד רוזס/באדיבות הלהקה

תחילת הופעת להקת גאנז אנד רוזס בפארק הירקון בתל אביב, במוצאי שבת 15 ביולי, הוקדמה לשעה 20:00 בערב ואורכה תהיה 3 וחצי שעות - כך נמסר (שני) מהפקת המופע. כל הכרטיסים למופע אזלו, עם מכירות של 61 אלף כרטיסים. הפקת המופע קראה לציבור להקדים את הגעתו לפארק.

בעקבות הקדמת שעת ההופעה מ-20:30 (לאחר יציאת שבת) ל-20:00 (לפני יציאת שבת), החלו להישמע בציבור הדתי קולות של כעס. העיתונאי הדתי אראל סג"ל, אשר רכש כרטיסים למופע, הביע את מחאתו בשיחה עם וואלה! תרבות: "זאת שערורייה. זה צעד מאוד תמוה בעיני. כשקניתי לבן שלי ולי כרטיסים לגולדן רינג, היה ברור שההופעה מתחילה בצאת השבת. במיוחד בשביל זה תכננתי מראש לעשות שבת בתל אביב, הזמנתי במיוחד לזה חדר במלון, כדי להספיק להגיע להופעה ברגל. עכשיו כשזה מתחיל ב-20:00 לא אוכל להגיע להופעה".

Guns N' Roses. Kevork Djansezian, AP
גאנז אנד רוזס/AP, Kevork Djansezian

"מה, אתם השתגעתם?", הוסיף סג"ל, "הייתם אומרים את זה מראש, שההופעה מתחילה לפני צאת השבת. אתם לקחתם ממני כסף לקנות כרטיס, עלה לי הרבה כסף. אם היו אומרים לי שזה בשבת, אז הייתי מוותר בכאב, כי שבת זה שבת. אבל קודם הם אמרו ככה, ואחר כך שינו, שבוע לפני ההופעה? איזה מין דבר זה? זו ממש חוצפה. מה אני אגיד לבן שלי? ההודעה הזאת ממש מבאסת אותי. לא עושים דברים כאלה. שיגידו ללהקה לא לעשות 3 וחצי שעות הופעה. יש גם התחייבויות לאנשים. זה לא הגון".

עוד בטרם הקדמת השעה של המופע במוצאי שבת, נפתחה לפני מספר חודשים בפייסבוק קבוצת מחאה תחת השם "גאנז אנד רוזס בישראל – גם לשומרי שבת", שבה עלתה טענה ל"הדרת הציבור הדתי מההופעה".

טל סנה, שפתחה את עמוד הפייסבוק, אמרה לוואלה! תרבות: "זו הדרה של ציבור שלם. זה באמת מבאס. אני כבר שומעת על דתיים רבים שמוכרים כרטיסים, כי אין להם שום אפשרות להגיע. אני מראש ויתרתי על כרטיסים, כי ידעתי שאין לי שום סיכוי להגיע, גם אם זה היה מתחיל ב-20:30, על אחת כמה וכמה כשזה מתחיל עוד לפני צאת השבת. זה בעצם למנוע מציבור שלם את ההופעה. לא מעט אנשים שאני מכירה בגילאים שלי גדלו על הלהקה הזאת, וההופעה שלה זה חלום שמתגשם, הופעה של פעם בחיים, ולא נתנו לנו את האפשרות. להגיע באמצע הופעה זה להפסיד חצי מופע, במחיר של כרטיס שלם. באסה אחת גדולה".

מהפקת המופע נמסר:

"הפקת המופע מתנצלת מאוד בפני קהל שומרי השבת ונערכת להחזרה מלאה של מחיר הכרטיס באופן מידי ללא עמלת טיפול וללא כל חיוב נוסף. החלטת הלהקה אינה נתונה לדיון מול ההפקה המקומית. משום העובדה שההופעה חייבת להסתיים בשעה 23:30 בהתאם לאישור שקיבלנו מהרשויות בהתאם לחוק - לא נותרה בידינו ברירה אלא להתחיל את ההופעה בשעה 20:00. שוב אנו מביעים את התנצלותנו העמוקה בפני הקהל שומרי השבת. חברת הכרטיסים טיקטמאסטר ערוכה לטיפול מיידי במוקד השירות שלה. לשומרי שבת שעדין יהיו מעוניינים להגיע לאחר צאת השבת תסייע ההפקה ככל שניתן".

טרם התפרסמו תגובות

הוסף תגובה חדשה

+
בשליחת תגובה אני מסכים/ה
    3
    walla_ssr_page_has_been_loaded_successfully