וואלה
וואלה
וואלה
וואלה

וואלה האתר המוביל בישראל - עדכונים מסביב לשעון

"מתוסכל", "מגעיל", "דביל": הסכסוכים המרים של אביב גפן ואייל גולן

23.10.2017 / 0:20

ההודעה על שיתוף הפעולה החדש בין אייל גולן לאביב גפן בתכנית ריאליטי חדשה של "קשת" הצליחה להפתיע רבים שנזכרו בסכסוכים המרים בין השניים, ובראשם הטחת האשמות שכללו את המילים: "חנין זועבי", "מחמוד דרוויש", "ממורמר", "דביל". הנה תזכורת קצרה

אביב גפן ואייל גולן. שלומי גבאי, אביב חופי, עיבוד תמונה
מאויב לאוהב. גפן וגולן/עיבוד תמונה, שלומי גבאי, אביב חופי

ההודעה הדרמטית על תכנית הריאליטי המשותפת שבה יככבו אביב גפן ואייל גולן בזכיינית "קשת" הפתיעה רבים, בעיקר משום שהחיבור בין שני הזמרים הפופולריים מגיע על רקע סכסוכים פומביים שבאו לידי ביטוי בראיונות ובפוסטים בפייסבוק.

הסכסוך המר ביותר בין השניים פרץ לאחר ריאיון שהעניק אביב גפן למוסף "7 לילות" של עיתון "ידיעות אחרונות", שבו תקף גפן את גולן. "הייתי שמח שאייל גולן יבוא לצילומים של 'דה וויס'", אמר בריאיון. "חבל שזה נפל לו באותה התקופה של עבודות השירות. אייל הוא בדיוק מאלה שמנסים לשפוך בנזין על השד העדתי כי זה משרת אותם".

גולן לא נשאר חייב והגיב במתקפה חריפה נגד גפן. בין השאר הוא כינה את גפן מכוער ומתוסכל, השווה אותו לחנין זועבי וטען כי ההיכרות ביניהם הייתה כשגפן ביקש ממנו לסדר לו הנחה על סוויטה באילת. "אתחיל בעובדה הפשוטה שאני לא ממש מכיר אותך ומעולם גם לא רציתי להכיר", כתב גולן. "ההיכרות שלי איתך היא ממש קצרה. יום אחד אני מקבל ממך הודעה בסמס שאתה ואשתך והילד יוצאים לסוף שבוע באילת ואם אני מכיר שם בית מלון ואם אני יכול לסדר לך מחיר טוב. כמובן שסידרתי לך סוויטה במחיר טוב כי מבחינתי זה היה עניין של להרים טלפון. זהו, זאת ההיכרות שלנו.

"מעולם לא שמעתי ממך לפני וגם לא אחרי. אפילו תודה לא טרחת לומר לי כי אתה מן הסתם חושב שמגיע לך הכול. אביבוש חמוד, אתה בן אדם מתוסכל ולא קשה להבין מאיפה זה נובע, גם אני הייתי מתנהל כנראה כמוך אם הייתי רואה את זמרי המוזיקה המזרחית ואני בראשם ממלאים את קיסריה, מנורה מבטחים (היכל נוקיה), בלומפילד ועוד - בעוד אתה אוסף אנשים מהבתים לבוא לראות אותך מופיע בכל מיני מקומות שהסלון שלי בבית יותר גדול מהם. כתבת שאני ומוחמד דרוויש אותו דבר ורק ברית מילה מבדילה בינינו? אז המקבילה שלך מבחינתי היא חנין זועבי!!! שניכם עוכרי ישראל שונאי צה"ל והדבר שמבדיל בינכם זה הרווח שיש לך בשיניים. אה שניכם גם מכוערים!.

"מי אתה שתכתוב על מירי מסיקה שהיא נראית לא טוב?! מעניין מה היה קורה בארץ אם אני הייתי אומר כזה דבר מבייש ומביך על אישה. הדור הצעיר לא הכיר את תוכנית הלייט נייט שלך שבה השכבת את אמא שלך על הרצפה באולפן ושאלת מי רוצה לבוא ו...... לא מסוגל לכתוב את זה אפילו יא מגעיל. כל החיים שלך סובבים סביב סמים. אמרת שבגלל שנתנו לך לשתות מים מהבאנג הקול שלך התקלקל. תן לי לסדר לך את זה, מעולם לא היה לך קול! הרבה פעמים מעריצים שלי שולחים לי: 'תן לנו, נטפל בו, נעשה לו ככה וככה'. אז אני מפה קורא להם: 'אל תעשו כלום. תנו לו לחיות במיץ של עצמו בזבל של עצמו. תנו לו להמשיך לחיות ולסבול לממורמר הזה'. יש לך ילדים, אביב, ואני מקווה מאוד שלא יקחו ממך לא את האופי ולא את היופי שאין בך. המוזיקה המזרחית זו המוזיקה השולטת בארץ תחיה ותסבול דביל. שבת שלום".

אייל גולן ואביב גפן. יח"צ,
משתפים פעולה. גפן וגולן/יח"צ

בדצמבר 2016, בעת שכיהן כמנטור ב"דה וויס", תקף אביב גפן את שירו של משה פרץ "טיסה 5325" ואמר שהטקסט בשיר "נוראי, טקסטים פח". אייל גולן הגיב יחסית במתינות כשהגן על המוזיקה המזרחית. "אני לא מזלזל באף אדם שעושה מוזיקה", אמר בריאיון לירון אילן. "אני אומר את זה כי יש מישהו בתוכנית מוזיקה שדי לא אוהב את המוזיקה המזרחית בלשון המעטה וחבל שלא עונים לו. יכול להיות שאתה כותב מעולה, יכול להיות שאתה מלחין מעולה, יכול להיות שאתה יוצר מעולה, אבל לדעת לכבד קולגות שלך זה הדבר הכי חשוב שיש".

סכסוך נוסף בין גולן לגפן נרשם לאחר שאייל גולן החליט להשתתף בעצרת תמיכה בחייל היורה מחברון, אלאור אזריה, ולאחר מכן חזר בו וביטל את השתתפותו בעצרת. אביב גפן שמע על החלטתו של גולן לבטל, והקניט אותו. "מי שמאמין לא מבטל", כתב בעמוד הפייסבוק שלו באפריל 2016. גולן לא הגיב לפוסט של גפן.

עוד באותו נושא

"כי שלום עושים עם אויבים": אביב גפן ואייל גולן יובילו ריאליטי חדש בקשת

לכתבה המלאה
אין תמונה. צילום מסך, מערכת וואלה
עוזב את הכיסא. גפן/מערכת וואלה, צילום מסך

אמש כאמור הודיעה קשת על פורמט חדש שהיא מפתחת, שיאגד לתוכו שניים מהאמנים המצליחים ביותר במוזיקה הישראלית - אביב גפן ואייל גולן. השניים יובילו ריאליטי מוזיקה חדש בערוץ 12 של הזכיינית.

גפן ינטוש את תכנית הריאליטי "דה וויס" של הזכיינית המתחרה רשת, שבה שימש כמנטור ונחשב לאחד מנכסיה. התכנית החדשה של קשת תופק על ידי טדי הפקות. במרכזו גולן וגפן יתחרו אחד נגד השני כמפיקים מוזיקליים, על בסיס הידע והניסיון המוזיקלי שלהם. התכנית צפויה לעלות במהלך שנת 2018.

טרם התפרסמו תגובות

הוסף תגובה חדשה

+
בשליחת תגובה אני מסכים/ה
    2
    walla_ssr_page_has_been_loaded_successfully